GSMonLine.pl prosi o pomoc ;-)
GSMonLine.pl prosi o pomoc. W ostatnim numerze magazynu Home&Market mieliśmy szczęście (?) natknąć się na analizę kampanii reklamowej firmy Polkomtel. Artykuł dotyczy nowej kampanii z Panem Plusem. Autor pozwolił sobie przyznać comiesięczną nagrodę czasopisma reklamie, w której nasz bohater dzwoni do Ery i Idei z życzeniami świąteczno-noworocznymi. Tak go ocenia: "Nagrodzony spot jest elegancki i drapieżny jednocześnie. W warstwie ironicznej nie przekracza jednak granicy dobrego smaku. Wygląda jak sympatyczny prztyczek w nos, co nie psuje świątecznej atmosfery". A teraz nasz problem. Co autor miał na mysli pisząc: "Plus GSM w działalności reklamowej podąża w bardzo różnych kierunkach. Zdecydowanie rozprasza to odbiorców. Również w kampanii reklamowej brakuje mi pokazania innych - bardzo ważnych atutów sieci. Na przykład oparcia jej na BTS-ach (przekaźnikach) dalekiego zasięgu, co czyni Plusa zdecydowanym faworytem poza miastami." Czekamy na Waszą pomoc. |
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
Szy pisze: 2001-02-07 04:43Autor pewnie posiada telefon w Plus GSM i jest zapalonym zwolennikiem tej sieci. I nawet z wad potrafi zrobic zalety ;-)))0
-
Misio pisze: 2001-02-07 04:58Wydaje mi sie ze autor wyrazil to niefortunnie ale chodzilo mu z pewnoscia o EC - Extended Cells - BTS\'y o zwiększonym zasięgu (teoretycznie do ok.70 km) ktore pokrywaja zasiegiem cala Zatoke Gdanska. Z tego co wiem ani Era ani Idea nie stosuje tego typu BTS.0
-
Tomas pisze: 2001-02-07 14:12Nie jest prawda ze tylko Plus stawia BTS'y o zwiekszonym zasiegu. Era rowniez tak robi. Sa to stacje pokrywajace wody terytorialne Polski zwlaszcza trasy promowe. Stacje takie sa w 4 czterech miejscach na wybrzezu, a jedna dodatkowo znajduje sie w glebi ladu. Autor tego artykulu byl slabo poinformowany co tak na prawde dzieje sie u konkurencji. Mysle ze Idea tez stosuje podobne rozwiazania (nie mam jednak pewnosci). Pozdrawiam wszystkich.0
-
mooby pisze: 2004-08-05 21:30Home&Market mieliśmy szczęście (?) natknąć się na analizę kampanii reklamowej firmy Polkomtel. Artykuł dotyczy nowej kampanii z Panem Plusem. Autor pozwolił sobie przyznać comiesięczną nagrodę czasopisma reklamie, w której nasz bohater dzwoni do Ery i Idei z życzeniami0