Era uruchomiła pierwszy w Polsce serwis "Ring Back Tones"
Sieć Era uruchomiła usługę typu Ring Back Tones, która w PTC działa pod nazwą "Granie na czekanie". Serwis ten umożliwia zamianę tradycyjnego sygnału wywołań (dźwięk pulsacyjny, który zwykle pojawia się podczas oczekiwania na połączenie) na dowolnie wybrany przez użytkownika dźwięk (utwór muzyczny, śmieszny odgłos czy własny komunikat). Korzystanie z usługi odbywa się przez wybór opcji umieszczonych w serwisie internetowym.
Nagrania używane w serwisie nie mogą być dłuższe od 60 s. Użytkownicy mają możliwość nagrać własne powitanie poprzez serwis IVR lub jako plik przesłany poprzez serwis internetowy: granie.era.pl
Firma badawcza Juniper Research przewiduje, że w 2005 r. na świecie będzie 60 mln użytkowników tego typu usługi, a liczba ta wzrośnie do 300 mln w 2009 r.
REGULAMIN Serwisu "Granie na czekanie"
1. Niniejsze warunki określają zasady i zakres korzystania z serwisu „Granie na czekanie”, zwanego dalej „Serwisem”, świadczonego przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. operatora sieci Era, zwanego dalej „Organizatorem”.
2. W okresie od dnia 5 maja 2005 do odwołania Organizator umożliwia użytkownikom sieci Era (to jest Abonentom, Użytkownikom systemu Era Tak Tak oraz Abonentom systemu Era Mix – zwanym dalej łącznie w zależności od kontekstu „Użytkownikiem” lub „Użytkownikami”) korzystanie z sygnału oczekiwania na połączenie z dowolnym indywidualnie ustawionym przez Użytkownika dźwiękiem w sposób i na zasadach określonych niniejszym regulaminem .
3. Użytkownik ma możliwość ustawienia i przyporządkowania różnych dźwięków oczekiwania na połączenie do różnych dzwoniących. Wybranie dźwięku i ustawienie go dla dzwoniącego następuje przez SMS, SIMextra, WWW lub w serwisie głosowym *7011 lub *70114.
4. Warunkiem koniecznym skorzystania z Serwisu jest wysłanie z karty SIM Użytkownika sieci Era SMS pod numer 333 lub dokonanie właściwych ustawień na stronach SIMextra, WWW lub w serwisie głosowym *7011 lub *70114, zgodnie z niniejszym regulaminem.
5. Za korzystanie z Serwisu Organizator pobiera opłatę zgodnie z poniższą tabelą.
TYTUŁ | CENA NETTO | CENA Z VAT |
abonament miesięczny / opłata miesięczna | 1,64 zł. | 2,00 zł. |
pobranie dźwięku z dźwiękoteki | od 0,81 do 10 zł. aktualna informacja o cenie dźwięku znajduje się w ramach informacji o pobieranym dźwięku | |
nagranie dźwięku własnego | 2,05 zł. | 2,50 zł. |
zarządzanie numerami telefonów | bez opłaty | bez opłaty |
ustawienie dźwięku dla numeru telefonu | bez opłaty | bez opłaty |
wyszukanie utworu | bez opłaty | bez opłaty |
aktywacja, deaktywacja, zawieszenie, odwieszenie | bez opłaty | bez opłaty |
W okresie do 31 lipca 2005 abonament miesięczny / opłata miesięczna nie są pobierane.
6. Niezależnie od wskazanej powyżej opłaty za korzystanie z Serwisu jest pobierana opłata za wykorzystanie kanału dostępu do Serwisu zgodnie z poniższą tabelą.
KANAŁ DOSTĘPU | OPŁATA |
SMS pod 333 | jak za SMS wewnątrzsieciowy w taryfie Użytkownika |
SIMextra | jak za połączenie SIMextra w taryfie Użytkownika |
WWW | opłata standardowa ponoszona na rzecz dostawcy Internetu dla Użytkownika |
serwis głosowy *7011 lub *70114 | zgodnie z cennikiem połączeń na Numer Specjalny *70 x w taryfie Użytkownika |
7. Obsługa Serwisu przez SMS pod numer 333 przebiega zgodnie z poniższą tabelą.
KOMENDA SMS | PRZYKŁAD | AKCJA |
[kod dźwięku] | 1127 | • pobranie utworu z dźwiękoteki • w przypadku pierwszego pobrania dźwięku przez Użytkownika, następuje jednoczesna aktywacja Serwisu |
[kod dźwięku] [numer telefonu lub nazwa grupy] | 1127 602602602 | • ustawienie dźwięku dla podanego numeru telefonu lub podanej nazwy grupy • jeśli Użytkownik uprzednio nie pobrał dźwięku o podanym kodzie, następuje również pobranie dźwięku o podanym kodzie • w przypadku pierwszego pobrania dźwięku przez Użytkownika, następuje jednoczesna aktywacja Serwisu |
A [ciąg znaków] B [ciąg znaków] C [ciąg znaków] | A czerwone gitary B czerwone gitary C czerwone gitary | wyszukanie utworów o tytule lub wykonawcy, opisanych podanym ciągiem znaków |
D | D | pobranie kolejnej strony z wynikiem wyszukiwania utworów |
G H I | G H I | zawieszenie Serwisu |
G [numer telefonu lub nazwa grupy] H [numer telefonu lub nazwa grupy] I [numer telefonu lub nazwa grupy] | G 602602602 H 602602602 I 602602602 | zawieszenie ustawienia dla podanego numeru telefonu lub podanej nazwy grupy |
J K L | J K L | odwieszenie Serwisu |
J [numer telefonu lub nazwa grupy] K [numer telefonu lub nazwa grupy] L [numer telefonu lub nazwa grupy] | J 602602602 K 602602602 L 602602602 | odwieszenie ustawienia dla podanego numeru telefonu lub podanej nazwy grupy |
M [własny numer telefonu] N [własny numer telefonu] O [własny numer telefonu] | M 604604604 N 604604604 O 604604604 | deaktywacja Serwisu |
SMS musi być wysłany jako zwykły SMS tekstowy (nie binarny).
8. Obsługa Serwisu przez SIMextra, WWW oraz serwis głosowy *7011 lub *70114 przebiega zgodnie z instrukcjami podanymi w tych kanałach dostępu.
9. Aktywacja Serwisu następuje przy pierwszym pobraniu dźwięku z dźwiękoteki. Serwis jest aktywny do momentu ręcznej deaktywacji przez Użytkownika. W momencie deaktywacji są tracone pobrania dźwięków oraz wszelkie ustawienia Użytkownika związane z Serwisem. W okresie między aktywacją a deaktywacją Serwisu jest naliczany abonament miesięczny / opłata miesięczna.
10. Zawieszenie Serwisu bądź poszczególnych jego ustawień powoduje okresową przerwę w działaniu Serwisu w pełnym bądź częściowym zakresie. Zawieszenie trwa od momentu ręcznego zawieszenia Serwisu przez Użytkownika do momentu ręcznego odwieszenia Serwisu przez Użytkownika. Zawieszenie nie powoduje utraty pobrań dźwięków ani definicji ustawień. W okresie zawieszenia jest naliczany abonament miesięczny / opłata miesięczna.
11. Pobranie dźwięku skutkuje możliwością jego wykorzystania w różnych ustawieniach Serwisu przez okres nie krótszy od 6 miesięcy.
12. Nagrania własne wprowadzone do Serwisu nie mogą naruszać praw osób trzecich oraz dobrych obyczajów. Konsekwencją wprowadzenia nagrania własnego, które narusza prawa osób trzecich bądź dobre obyczaje, może być usunięcie nagrania z Serwisu oraz pokrycie przez Użytkownika wszelkich strat Organizatora związanych z żądaniami osób, których prawa zostały naruszone. Użytkownik zrzeka się roszczeń z tytułu autorskich praw majątkowych z tytułu wykorzystania własnego nagrania w Serwisie. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. bezprawnym jest umieszczenie cudzego utworu na serwerze i korzystanie z niego jako sygnału oczekiwania na połączenie bez zgody autora, wykonawcy i producenta nagrania lub organizacji zbiorowego zarządzania prawem autorskim i prawami pokrewnymi.
13. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści zapisane na serwerze PTC jako nagrania własne, a w szczególności za naruszenie autorskich praw osobistych i majątkowych przez zniekształcenie cudzego utworu lub umieszczenie na serwerze cudzego utworu, także we własnym wykonaniu lub opracowaniu, bez zgody i wynagrodzenia dla podmiotów uprawnionych lub organizacji zbiorowego zarządzania w zakresie prawa autorskiego i praw pokrewnych.
14. Numery telefonów dzwoniących, dla których można ustawiać dźwięki w Serwisie, należy definiować zgodnie z poniższą tabelą.
NUMER TELEFONU | DEFINICJA | PRZYKŁAD |
krajowa sieć stacjonarna | numer telefonu poprzedzony prefixem strefy numeracyjnej | 224130000 |
krajowa sieć komórkowa | numer telefonu | 602602602 |
zagraniczna sieć stacjonarna lub komórkowa | numer telefonu poprzedzony znakiem + i kodem kraju | +421905833504 |
grupa numerów telefonów | definicja zgodnie z powyższymi z tym, że symbol * zastępuje dowolne znaki stojące po ściśle zdefiniowanych | 22* - dla wszystkich dzwoniących z warszawskiej strefy numeracyjnej 602* - dla wszystkich dzwoniących z sieci Era z numerów zaczynających się od 602 +421* - dla wszystkich dzwoniących ze Słowacji |
15. Dla danego numeru telefonu ustawienia kolejne zastępują ustawienia poprzednie dla tych samych ram czasowych.
16. Zmiana związanych z Serwisem ustawień w sieci GSM odbywa się w czasie do 30 minut.
17. W następujących przypadkach możliwość korzystania z Serwisu jest zablokowana lub ograniczona:
1. zablokowanie możliwości inicjowania połączeń telefonicznych dla telefonu w usłudze abonamentowej w sieci Era,
2. zawieszenie świadczenia usług telekomunikacyjnych dla telefonu w usłudze abonamentowej w sieci Era,
3. posiadanie na koncie numeru telefonu w systemie Era Tak Tak lub Era Mix kwoty nie pozwalającej na wykonywanie połączeń telefonicznych,
4. przekroczenie terminu na wykonywanie połączeń telefonicznych w systemie Era Tak Tak.
18. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
1. treści publikowane wskutek ustawień Serwisu,
2. obsługę Serwisu przez SMS pod numer 333 w sposób inny od wyżej wskazanego,
3. zastąpienie przyporządkowań ustawionych przez Użytkownika zwykłym sygnałem oczekiwania na połączenie, spowodowane doraźnymi uwarunkowaniami technicznymi i występujące krótkotrwale.
19. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści, mogące wyniknąć z nie działania Serwisu, bądź z jego wadliwego działania.
20. Korzystanie z Serwisu zgodnie z niniejszym regulaminem oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
21. Ulgi dla grup Abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe nie mają zastosowania do opłat za Serwis.
22. W przypadku dokonania cesji Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych następuje deaktywacja Serwisu.
23. Reklamacje mogą być wnoszone zgodnie z zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291). Reklamacje mogą być wnoszone pisemnie na adres: PTC Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 181 02-222 Warszawa, pisemnie w punktach sprzedaży sieci Era, telefonicznie w Biurze Obsługi Abonenta lub w Biurze Obsługi Użytkownika, drogą elektroniczną na adres: boa@era.pl.
24. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych PTC Sp. z o.o..
25. Regulamin wchodzi w życie z dniem 5 maja 2005 i jest ważny do odwołania. Zmiany w regulaminie będą publikowane na stronach internetowych Serwisu.
Komentarze / 76
Dodaj komentarz-
kowalsky pisze: 2005-05-06 10:35dobre!!! teraz dresiarze moga sobie ustawić ulubione disco z pola :-)0
-
arkadiusz_ar pisze: 2005-05-06 10:51A może szanowna Era pomyślałaby coś o starych abonentach, a nie wciąż i ciągle wymyślała jakieś zapełniacze i wypełniacze a może i ściemniacze, bo to chyba o to chodzi.Dla mnie kompletna bzdura, dla malolatów pewnie nie.0
-
piorunek pisze: 2005-05-06 10:53pomysl jest dobry a strategia ery to zwiekszyc jakies uslugi na ktorych mozna zarobic (bylyby nie obnizac minuty)0
-
przemopk pisze: 2005-05-06 10:59dali by sobie spokój z tą opłatą przy tak wysokich abonamentach0
-
cstach pisze: 2005-05-06 11:03arkadiusz_ar masz racje. Tez jestem zawiedziony poliyka Ery do starych abonentow (Noi jeszcze te warunki przejscia na nowe taryfy).0
-
cstach pisze: 2005-05-06 11:03Zostalo nam placic jak za zboze, za 2x mniej niz jest teraz standard0
-
Q! pisze: 2005-05-06 11:06zgadzam sie z wiekszoscia komentarzy, niestety.. moim zdaniem to taki p.i.e.r.d. ;-) ze powinien byc bezplatny albo za symbolicznego grosika.. :-) ale z drugiej strony milo by bylo uslyszec spersonalizowany dzwiek.. :-) tak wiec max 50 gr / m-c.. :-P no a kiedy era poprawi te swoje abonamenty? bo sa po prostu beznadziejne skonstruowane? na szczescie nie mam juz z era nic wspolnego.. :-)0
-
era zdziera pisze: 2005-05-06 11:23lepiej by potanili GPRS a nie jakies szity wprowadzali!!!0
-
loco pisze: 2005-05-06 11:26Że jak? :)))0
-
erafanzg pisze: 2005-05-06 11:27Q!*** zgadzam się w całej rozciąąąągłości. Usługa powinna być za grosze, Abonamenty powinny być pakietami kwotowymi ala IDEA. Wątpię, czy kiedyś tego doczekamy, natomiast pewnie niebawem doczekamy sie zmiany na pozycji lidera usług GSM0
-
wlo pisze: 2005-05-06 11:28No chłopaki! Przecież to usługa dla starych abonentów również! Czego chcecie? Usługa fajna, dla nielicznych...0
-
przemopk pisze: 2005-05-06 11:47nikt nie powinien wykupić tej usługi, to może by się zastanowili0
-
kaosone pisze: 2005-05-06 11:50wlasnie sobie odpalilem te usluge-zajezabawna :) ,a jezeli chodzi o cene to jest prawie przez 3 miechy za free w ramach promo :)0
-
tomekj9 pisze: 2005-05-06 12:03hmm moze i spoko ale nie wiem czy ludzie dzwoniacy nie beda na poczatek w szoku no i szkoda ze jest oplata abo0
-
przemopk pisze: 2005-05-06 12:07a może nagrać sobie taką zapowiedź: witam,dodzwoniłeś się do abonenta najdroższej sieci telefonii komórkowej, która za to również pobiera opłatę.0
-
lll pisze: 2005-05-06 12:11Można troszkę pofiglować z własnym nagraniem, ale po kiego grzyba to komu. Innowacyjność usług ERY mnie przeraża. GPRS'em się zajmijcie, a nie kolejny abo proponujecie. Ja dam 2pkt i order uśmiechu. :-)0
-
Żurek pisze: 2005-05-06 12:26Order uśmiechu i jeden punkt:)Oj zapychają te opy dziury jak mogą ale nic konkretnego z tego nie wynika.0
-
lukaszkruczk pisze: 2005-05-06 12:32Tia... usluga fajna, tym bardziej patrzac na jej popularnosc u naszych zachodnich sasiadow... wiec plusik dla Ery, ja poprosze cios takiego w sieci Idea... ale szczerze to interesuje mnie glownie uruchomienie w sieciach (WSZYSTKICH) w Polsce uslugi Push2Talk... po pobycie w USA uznaje ten "Bajerek" za narpawde ciekawa propozycje, tyklo dajcie za to odpowiednia cene :/ a znajac nasze realia nawet jak uruchomia to nikt z tego korzystac nie bedzie :D ...przytoczmy chociaz ceny MMSow sprzed okolo dwoch lat :] Pozdrowienia dla wszystkich!0
-
Krasnal pisze: 2005-05-06 12:38Ale super! Patrzcie wszyscy jak te nowe technologie szybko wprowadzają w życie :-D.0
-
leoxx pisze: 2005-05-06 12:44fajny bajer... na 3 miesiące ;)0
-
Celeronik pisze: 2005-05-06 13:11Bardzo fajne i interesujące rozwiązanie chociaż ja zostane przy standardowym :)0
-
domel pisze: 2005-05-06 13:15Ludziska, co sie czepiacie. nikt Wam nie kaze z tego korzystać :) widze, zę większość golowiczów drży przed nowosciami jak by byli z partii moherowych beretow. to nie gryzie :)0
-
Domel pisze: 2005-05-06 13:18A 2 zl miesiecznie, no dajcie spokoj... to przeciez prawie darmo, ze o 3 miechach darmowych nie wspomne.0
-
tomi pisze: 2005-05-06 13:21Wszystko ma swój sens... to też ale ja tam wolę połaczenia oczekujące ... za darmo :))0
-
Domel pisze: 2005-05-06 13:27nikt pod pistoletem nie bedzie kazal tego uzywac, a niektore te dzwieki sa naprawde smieszne :))) ja sobie na proe na pewno to uruchomie. a dzwieki, ktore mnie interesuja kosztuja 2 zl :)0
-
yogi pisze: 2005-05-06 13:36Nie mogę zrozumieć ludzi co na tel. wydają m-cznie do 80zł i żądają bóg wie czego.Moja kumpela płaci ok.100zł abonamentu i dostała nk6230i za 299zł i 50% na rok czasu rabatu.Jest od 2 lat w erze,wcześniej w + od początku sieci.Tak era daje oferte np3410za 1zł ale tym co mają 50zł rachunki.A usługa taka sobie,jak ktoś lubi.Ale era robi duzo....Jeszcze brakuje ormalnych cen za roaming.0
-
Janush pisze: 2005-05-06 13:39Spojrzecie na to z innej strony. na przyklad jeśli ktoś ma telefon firmowy (a ja taki mam :-))) to może sobie nagrać jakieś eleganckie przywitanie i zrobić wrażenie na klientach. Mysle, że to nie musi być nieprzydatny bajer trzeba tylko wiedzieć jak to wykorzyać.0
-
Prezydent pisze: 2005-05-06 14:03Tego typu bajery powinny byc bezplatne.0
-
Samsung nie potrafi pisze: 2005-05-06 14:04JAK MOŻNA MIEĆ TAK POJEBANE REKLAMY JAK TA SAMSUNGA NA GÓRZE STRONY!!!! TO JEST BARDZO DOBRY POWÓD ŻEBY UŻYWAĆ SOFTU DO WYCINANIA REKLAM!!!!0
-
Magic pisze: 2005-05-06 16:27A ja sobie aktywowalem i jestem zadowolony :)0
-
przemopk pisze: 2005-05-06 16:54*Magic - zadowolone to będą raczej osoby, które do Ciebie dzwonią0
-
falko pisze: 2005-05-06 16:58E tam w czerwcu rusza w erze PUSH TO TALK. pozdr.0
-
hmm pisze: 2005-05-06 17:04Dlaczego nie dzisiaj newsa z rzeczpospolitej z działu ekonomia. Można reklamować vat za neostradę, za marzec i kwiecień. Dzwońcie na 9393 , załatwiają pozytywnie i zwracają kasę !0
-
mardall pisze: 2005-05-06 17:05sympatyczne0
-
Fazi pisze: 2005-05-06 17:32Co to jest PUSH TO TALK?0
-
mardall pisze: 2005-05-06 17:46Fazi coś jak krótkofalówka tylko że w telefonie...0
-
Hotman pisze: 2005-05-06 19:41Aktywowałem to poprzez strone ponad 4 godziny temu i do tej pory nie dziala. Cos jest nie tak, czy maja taki nawal? Co do samej uslugi to na 3 miechy moze byc (na pewno nie bede za nia placil abonamentu), ale nie jakies durne powitanie tylko spokojna melodyjka taka jest california dreamin np. Wiele firm ma cos takiego jak sie oczekuje na polaczenie. Pozdro0
-
skiziz pisze: 2005-05-06 20:09era technologicznie ucieka konkurentom to kolejne rozwiazanie wprowadzone prze z ere0
-
TaSioR pisze: 2005-05-06 21:20kurde... mi tez nie dziala :-/0
-
hubi pisze: 2005-05-06 21:30mozna sobie nagrac: juz lece ale mam daleko wiec chwilke mi sie zejdzie!!!! :-)0
-
ujto pisze: 2005-05-06 21:38usluga oficjalnie staruje 9 maja, wiec wszlekie niedociagniecia na razie moga byc mozliwe0
-
chucky pisze: 2005-05-06 22:12U nich to wszystko działa jakkierunkowskaz w samochodzie. Nie można się zalogować do BOA i chwilowo niedostępne i niedostępne. Ileż ta chwila trwa? Jak już się zalogowałem to hasła nie przysyłają. Smsa chce wysłać z bramki też na hasło nie można się doczekać. Raz chciałem sprawdzić ile minut pozostało 3 razy dzwonie i się nie dowiedziałem. Problem techniczny z serwisem ale oczywiście problemu z zainkasowaniem pieniędzy niema. 3 x 0,48 zł pobrało.0
-
Kamilos pisze: 2005-05-06 22:18podobno mają rekonfiguracje :/ (przed chwilką dzwoniłem....) alboe tylko konsultantka mnie spławiła :/ Era sucks :|0
-
Damianes pisze: 2005-05-06 22:31Według moich informacji w sieci Era odbywa sie rekonfiguracja systemu i kanaly I-BOA, TeleEra itd. Rowniez konsultanci na infolinii i w salonach nie maja chwilowo dostepu do kont abonenckich. To moze byc przyczyna braku aktywacji uslugi "Granie na czekanie". Rowniez wg. komunikatu w systemie informacyjnym usluga startuje oficjalnie 9 maja (tj. poniedzialek) i do tego czasu moga wystepowac problemy techniczne z zwiazane z uruchomieniem uslugi.0
-
buhsss pisze: 2005-05-07 11:03Rekonfiguracja systemu chyba sie niepowiodła:)))bo ja wczoraj zamowiłem melodyjka i jak nie było tak dalej do dzis niema ale kase 3zeta pobrało czekam do poniedziałku i składam reklamacje0
-
Damianes pisze: 2005-05-07 11:09Rekonfiguracja zostala zakonczona jeszcze w dniu wczorajszym, a jezeli Twoja usluga nie dzialalaby do poniedzialku, kiedy to Era oficjalnie wprowadza usluge, skontaktuj sie z BOA.0
-
Hotman pisze: 2005-05-07 11:43Mi juz dziala, luz. W nocy aktywowali.0
-
WIBRATOR pisze: 2005-05-07 12:24Mnie ta usługa też już działa, choć zaktywowałem ją wczoraj..... a chodzi dopiero od dzisiaj. Ciekawe jest to, że standardowy bip bip bip jest słyszalny, a muzyka idzie w tle. To dobre dla mało zorientowanych, którzy gdyby słyszeli tylko muzykę, to pewnie by spanikowali, że co.ś nie tak i .... rozłżaczyli się. A tak - wszystko w porządku. Ciekawa jest personalizacja w zależności od tego, kto do ciebie dzwoni ... 10 pkt. dla Ery. A docelowe 2 zł to drobiazg !!!0
-
lennox pisze: 2005-05-07 12:33*WIBRATOR - nie no, jest to fajna sprawa, ale abonament nie powinien przekraczać 1zł z VATem, albo w ogóle nie powinno go być, a płaciło by się tylko jednorazowo za ściągnięcie melodyjki i aktywacje usługi, mając na uwadze że to właściwie nie dla aktywującego usługa, tylko dzwoniących do niego... ale generalnie ja też uważam że era w takich kwestiach jest do przodu (np. omnix też był innowacyjną usługą, ale niestety nie pokusili się o i-mode, a szkoda)0
-
Fazi pisze: 2005-05-07 12:47Jaka jest waszym zdaniem najlepsza melodyjka, tekst lub jakiś tam odgłos czegoś?0
-
Kamilos pisze: 2005-05-07 12:49mi to jeszcze nie działa :/0
-
aster pisze: 2005-05-07 13:02Usługa bardzo fajna, ale obsługa przez www tragiczna. Nigdy nie wiadomo gdzie się jest, brak logiki...0
-
Damianes pisze: 2005-05-07 14:22Usluga "Granie na czekanie" jest juz aktywonana u wszystkich abonentow Era, EraMIX lub Era Tak Tak, ktorzy ja wlaczyli. Aktywacja dla nowych osob korzystajacych z uslugi trwa do 30 min od daty zgloszenia, jednakze zwykle po 5. min sygnal oczekiwania zostaje juz zmieniony. Jezeli wystepuja jakiekolwiek problemy z usluga (nie zostala ona wlaczona, aktywowano inny dzwiek niz zostal wybrany itd.), prosze o kontakt z Biurem Obsługi Użytkownika (9602 dla Era Tak Tak) lub z Biurem Obsługi Abonenta (602 900 dla uzytkownikow abonamentowych). Konsultant sprawdzi wtedy status uslugi i w razie jakis problemow zglosi sprawe do dzialu technicznego.0
-
WIBRATOR pisze: 2005-05-07 15:07lennox - generalnie chodzi o to, aby się w jakiś sposób wyróżniać od innych. Za coś takiego zawsze się płaci... A jeśli ktoś chce jeszcze mieć różne tła muzyczne dla różnych osób i Era mu to gwarantuje, to nie dziwi mnie że trzeba jej oddać miesięcznie równowartość loda na McD (i to bez polewy czekoladowej) cyli całe 2 złote. Jeśli weżmiemy pod uwagę 8mln klientów Ery i potencjalną populrność tej usługi na poziomie 20 % - to wychodzi ładna sumka miesięcznie - 3,2 mln zł / m-c. Tak na to popatrz !!! Pozdrówka0
-
Demise pisze: 2005-05-07 17:59bardzo fajna usługa jak tylko przyjdzie moja dziewczyna to jej "z niemca" włączę jakąś melodyjkę - ciekawe jak bardzo się zdziwi :)0
-
lukasz_maly pisze: 2005-05-07 18:32bez sensu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! już głupoty wymyślają!!!!!0
-
lukebor pisze: 2005-05-07 19:59**lukasz_maly: dopóki będą ludzie, którzy będą chcieli za takie coś zapłacić (albo sobie aktywować, gdyby było za darmo), zapewniam Cię, że nie są to głupoty ;-) pozdro.0
-
orko1990 pisze: 2005-05-09 01:08miło nam poznać następny nie wypał ery0
-
lennox pisze: 2005-05-09 03:41*WIBRATOR - no w sumie racja, jak na to spojrzeć z tej strony, w każdym razie, tak jak mówiłem fajnie że ktoś to wkońcu wprowadził. pozdro :)0
-
kkozo pisze: 2005-05-09 13:49a co mi z tej wiesniackiej muzyczki ?? Moze era zajelaby sie taka "niesamowita" funkcja ktora pozwalalaby sprawdzic - bezplatnie - ilosc niewykorzystanych minut w pakiecie - no chyba ze cos przeoczylem, ale wydaje mi sie ze tego to jeszcze nie wprowadzili :))0
-
jurbi pisze: 2005-05-09 20:00niektorym sie podoba, mi też bo ma to sens0
-
olek_01 pisze: 2005-05-11 02:05Heheh jak Tato usłyszał granie a w temacie "już lecę po szefa" i : "szefie ,znowu dzwonią" odrazu kazał mi aktywować na swoim TakTaku :) ja też mam taki dżyngs z muzyczką procol harum i powiem że to budzi fajne reakcje osób dzwoniacych - kolega zadzwonił z Egiptu( ! ) i mówi : co u ciebie tak wesoło,imprezę robisz?:) a ja mu na to nie,ale mam fajną usługe od niedawna jak przyjedziez to ci pokażę i też bedziesz miał:) więc jak pisze ***WIBRATOR ta usługa ma sens:)0
-
olek_01 pisze: 2005-05-11 02:0610 punktów:)0
-
echoo pisze: 2005-05-13 21:1720 punktów:)0
-
Szerwach pisze: 2005-05-14 23:13bardzo fajna usługa nareszcie mogę pokazać tym burakom z osiedla co to znaczy szpan!0
-
jacek3miasto pisze: 2005-05-16 20:32Fantastyczna usługa. Aktywowałem sobie ROZMOWA KONTROLOWANA i zdziwionym dzwoniącym wyjaśniam, że mam szyfrowaną łączność poprzez "rządówkę". Tak sobie to załatwiłem po znajomości. He, he, he.0
-
Celeronik pisze: 2005-05-17 02:16Ile to sie aktywuje?? Już czekam ponad godzinę i nadal mam zwyłke biiip biiip :P0
-
Celeronik pisze: 2005-05-17 17:23To była moja wina :) usługa działała 30 minut od kupna dzwonka tyle że ja nie aktywowałem zadnych grup :)0
-
smartfon pisze: 2005-05-18 18:59najbardziej mi sie jednak w tym wszystkim podoba, że są takie ogromne możliwości konfiguracji usługi - dowolnie wybierasz jaki dzwiek komu i kiedy wlaczyc, po prostu pelna wolnosc :)0
-
Celeronik pisze: 2005-05-18 20:30Tak - straciłem 10 zł i już się w tą usługę nie bawię :D0
-
smartfon pisze: 2005-05-19 16:4310 zeta to przeciez nie bagaz... a frajda jest0
-
anonim69 pisze: 2005-05-19 19:52Usluga jest fajna ,jedni aktywuja ja zaraz, inni nie i dobrze. Jeszcze tak minutki tansze:)0
-
henry_bar pisze: 2005-05-19 19:58ciekawa usługa i to nie tylko dla młodych posiadaczy pre-paidów - mnie np syn namówił - teraz i ja korzystam i jestem zadowolony0
-
zarobiony pisze: 2005-05-20 15:42prosze prosze nawet "dorosli" co maja syna w wieku komorkowym skusili sie na to promo, cos w tym chyba musi byc :D0
-
rgumkowski1 pisze: 2005-05-26 21:45Granie na zżeranie kasy :(0
-
WujekM pisze: 2005-06-17 12:12Kapitalna usługa Bardzo mi sie podoba A jak ktos nigdy sie z nia nie spotkal to nie sie nie wypowiada bo pieprzy bez sensu.Jak nie chcesz to nie korzystasz i tyle0