Era będzie wdrażała InsightNet ComArch-u
ComArch poinformował, że podpisał umowę z Polską Telefonią Cyfrową na wdrożenie systemu InsigtNet o wartości ok. 1 250 000 USD. Na mocy zawartej umowy ComArch SA dostarczy i wdroży oprogramowanie InsightNet, będące najnowszym produktem spółki przeznaczonym dla sektora teleinformatycznego. Oprogramowanie, będące jednym z głównych produktów eksportowych ComArch, jest przeznaczone do parasolowego zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi i teleinformatycznymi. InsightNet pozwala na ewidencjonowanie i kontrolowanie zasobów sieci, a także na monitorowanie sieci, analizę uzyskanych danych, optymalizacje obciążenia sieci, zarządzanie obszarami problemowymi oraz koordynacje uruchamiania nowych usług. Podczas budowy tego systemu wykorzystano najnowsze technologie, m.in.: XML, SOAP, XSL, XSLT, CORBA, Java, JMS. Ich zastosowanie pozwoliło na szybkie stworzenie zaawansowanego technicznie i złożonego systemu. Dzięki platformie InsightNet operator jest w stanie w pełni wykorzystać posiadaną sieć oraz poprawić efektywność pracy.
Łączna wartość wszystkich umów zawartych z Polską Telefonią Cyfrową w ciągu ostatnich 12 miesięcy wyniosła 13.469.000 zł. W/w umowa jest umową o najwyższej wartości spośród wszystkich umów podpisanych w ciągu ostatniego roku.
Komentarze / 17
Dodaj komentarz-
mlukas pisze: 2002-04-18 00:50o jestem pierwszy!!!0
-
artjaw pisze: 2002-04-18 00:57no to fajnie!0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2002-04-18 02:36i dobrze. kazda innowacja jest potrzebna i wplywa na poprawe uslog.0
-
graffi pisze: 2002-04-18 05:37Ciekaw jestem, co z tego dla abonentów wyniknie i kiedy?0
-
Qba pisze: 2002-04-18 11:33Abonentom nic, ale era moze liczy ze dzieki temu zyska na wartosci, bo jej beznadziejnosc zaczyna siegac dna!0
-
jules pisze: 2002-04-18 12:47Qba: Pewnie tak ale jestem ciekaw jaka jest prawidziwa wartosc tego systemu bo cos mi sie nie chce wierzyc ze ten system az tyle kosztuje. Napewno to jakis nie wypal, jak cala Era0
-
hubi pisze: 2002-04-18 13:35jakbyscie przeczytali to oprogramowanie to pomaga w zaradzaniu sieciami i nie kupuje sie go po to zeby wydac pieniadze0
-
mr.bond pisze: 2002-04-18 14:32Qba: Tzn. ze nie wiesz ile takie systemy kosztuja.0
-
mar10 pisze: 2002-04-18 15:11System ten pozwala na biezaca kontrolowac infrastrukture sieciowa. To znaczy ze jak padnie np BTS to goscie w erze odpowiedzialni za dany obszar/sprzet natychmiast o tym wiedza. Mysle ze wdrozenie takiego systemu bedzie takze z korzyscia dla klientow0
-
mar10 pisze: 2002-04-18 15:12mr.bond: masz racje wystarczy porownac ile kosztowal np. feralny system dla zusu.0
-
Morfeusz pisze: 2002-04-18 15:38To pierwszy krok Ery przeciwko klientom...wspomnicie moje słowa.0
-
nokiagame pisze: 2002-04-18 16:12mar10: kiedy taki BTS padnie to goście z ERY i tak szybko o tym wiedzą, więc po co tyle kasy wyrzucać? Chyba że ERA już sama nie może się połapać w pajęczynie własnej sieci...0
-
mar10 pisze: 2002-04-18 16:59nokiagame: z bts-em to byl tylko przyklad, dotyczy to tez innych elemntow sieci, dodatkowo zwykle alarm od elementu sieciowego zawiera takze info co w przykladowym BTS-ie padlo. A to ze goscie wiedza nt. awarii to wlasnie dzieki takim systemom. Nie jest to realizowane w postaci zgloszen od klientow :)0
-
wapsky pisze: 2002-04-18 17:05Morfeusz - trafiony, zatopiony... Cipanowie niezbyt kochaja swoich, ale innych tez nie kochaja - taki syndrom Narcyza... siebie kochaja ;-((0
-
olekbek pisze: 2002-04-19 02:23Rozwój każdego operatora w polsce do dobry znak, bo napędza tym samym rozwój konkurencji, a więc całego rynku :)0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2002-04-19 04:07morfeusz: co masz na mysli?0
-
mr.bond pisze: 2002-04-19 17:49mar10: Ja po prostu wiem ile te wszystkie systemy (i ich wdrozenia!!) kosztuja. Ale system ZUSu/Prokomu jest wyjatkowo drogi. Uwazam, ze doswiadczona firma za polowe tej kasy moglaby ten system juz dawno skonczyc. Ale te firmy nie maja tak dlugich rak jak pan K.0