EL2 stworzyło SMS-owy program lojalnościowy dla branży tytoniowej
Agencja marketingu mobilnego EL2 wprowadziła program lojalnościowy dla sprzedawców detalicznych firmy OCB, reprezentowanej w Polsce przez spółkę Promotorzy. Jest to pierwszy tego typu program lojalnościowy w branży tytoniowej, kierowany wyłącznie do detalistów. Przedsięwzięcie w całości zostało powierzone firmie EL2.
Program kierowany jest do ściśle określonej grupy - sprzedawców wyrobów i akcesoriów tytoniowych. Sprzedawcy zamawiając produkty objęte promocją, mogą przystąpić do programu lojalnościowego. Gromadzenie punktów na wirtualnych kontach odbywa się przy użyciu SMSów, wysyłanych z kodem ukrytym pod zdrapką umieszczoną na promocyjnych opakowaniach zbiorczych produktów firmy OCB.
Każdy prawidłowo przesłany kod zasili konto uczestnika punktami, które następnie będzie mógł wymienić na wybrane nagrody, takie jak: sprzęt RTV, doładowania Pre Paid, koszulki. Liczba przyznanych punktów jest uzależniona od rodzaju produktu objętego promocją. Dla sprzedawców, którym w czasie danego miesiąca uda się zgromadzić największą liczbę punktów, zostanie przyznana nagroda specjalna - wysokiej klasy telewizor. Zaletą programu jest także możliwość sprawdzenia posiadanej liczby punktów w każdym etapie gry. W tym celu należy wysłać SMS z zapytaniem o stan konta, a system automatycznie prześle odpowiedź z informacją o liczbie zebranych punktów.
EL2 zaproponowała i w całości przygotowała program - począwszy od opracowania koncepcji kreatywnej, projekt i produkcję materiałów, obsługę techniczną, aż po obsługę logistyczną.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
Soul Calibur pisze: 2004-10-21 15:12Każdy wie że przemysł tytoniowy to kopalnia złota dająca potężne zyski. Widać że producentom tytoniowym to nie wystarcza. „Kupujcie TYTOŃ, a w zamian będzie nagroda”. Po trupach (wypadkach śmiertelnych palaczy tytoniu) do zysku! Dobry biznes!!!0
-
issa pisze: 2004-10-21 15:41Jako zdeklarowany wróg palenia daję 1 punkt. Widać teraz dokładnie , że żaden pieniądz nie śmierdzi , ani wspomnianymi trupami , a co dopiero "jakimś tam" dymem :-(0
-
KORPORACJA pisze: 2004-10-21 15:47jak na programy, które sa zakładane w punktach handlowych przez spółki tytoniowe ten jest najciekawszy0
-
lennox pisze: 2004-10-21 16:35hej nie przesadzajcie, OCB robi bibułki i "akcesoria" że tak się wyraże, nie jest to sticte przemysł tytoniowy, taki jak Philip Moris czy BAT, których nie zawacham się nazwać mafią i mordercami, którzy od 50 lat ŚWIADOMIE ukrywają skutki palenia tytoniu i działają w sposób charakterystyczny dla organizacji przestępczych, wiedzieliście np. że kultowy film "Apokalipsa" jest czymś w rodzaju długiej reklamówki Marlboro, albo że Sylwek Stallone podpisał (oczywiście tajny) kontrakt na zareklamoiwanie w 10 kolejnych filmach papierosów (nie pamiętam marki) albo że Camele miały strategię wywieszania plakatów reklamowych na wysokości oczu dzieci (trochę ponad metr) i to było CELOWO zawieszane na tej wysokości, można by tak wymieniać długo, teraz w usa trwa proces na 500 miliardów $ rząd usa - kontra koncerny tyt. i oczywiście kibicuje temu pierwszemu, ale OCB to zupełnie inna bajka... Pozdrawiam wszystkich, *Peledz - smacznego :)))0
-
miczu pisze: 2004-10-21 16:44no i co mnie to wszystko obchodzi!! ja nie pale :D hhehe0
-
orko1990 pisze: 2004-10-21 17:55ja nie pale0
-
yanek pisze: 2004-10-21 23:19To zacznij :P Pomysl ani wte ani we wte :P0
-
mardall pisze: 2004-10-22 01:16ja rzucilem palenie i się cieszę0