EL2 przygotowało kampanię SMS dla Pepsi-Cola
Firma EL2 przeprowadza dla firmy Pepsi-Cola SMS-ową kampanię promującą wśród konsumentów napoje: Pepsi, Pepsi Twist, 7Up oraz Mirinda Orange. Od 1 czerwca 2003 do końca sierpnia 2003 będzie trwała loteria promocyjna "Pepsi Muza. podkręć dźwięk! ". Jej celem jest promocja marek oraz wsparcie sprzedaży. Grupa docelowa brandów objętych promocją są głównie nastolatki i osoby do 35 roku życia, pasjonujące się muzyka. Konsumenci, którzy zakupią produkt z promocyjna nakrętką mogą wygrać atrakcyjne nagrody wysyłając SMS-y z odpowiednimi kodami na nr 7047 bądź też znajdując symbol nagrody pod nakrętka. Do wygrania m.in.: sprzęt muzyczny Sony, telefony komórkowe Sony Ericsson, doładowania kart telefonicznych typu "pre-paid", plyty CD. Promocja będzie wspierana kampania w mediach: TVP1, TVP2, Polsacie i TV4.
Komentarze / 37
Dodaj komentarz-
rafalecitoplus pisze: 2003-06-02 22:55spoko promo. dobrze, ze ten sms tani...0
-
trojkat pisze: 2003-06-02 23:13nagrody wydaja sie byc fajne...ale mi i tak jeszcze nigdy nie udalo sie nic wygrac...0
-
rafalecitoplus pisze: 2003-06-02 23:20zawsze kiedys musi byc ten pierwszy raz ;)0
-
windu pisze: 2003-06-02 23:22Ja raczej nie wezmę udzialu w tej promocji.0
-
zorro7 pisze: 2003-06-02 23:37a co mają powiedzieć Ci po... 35 roku życia? Czy nie mają prawa kupić, wypić i wysłać SMS-a? Niepoważne...0
-
Kenner pisze: 2003-06-02 23:47Pfff, ja tam wole promocje Coca-Coli .. zbieram na dmuchany fotel :))0
-
wpe pisze: 2003-06-03 00:31Nie podoba mi sie zastrzezenie, ze tylko dla osob do 35 roku zycia. To nie fair. Co prawda nie mam tyle, ale po co takie beznadziejne ograniczenie??? Czemu to ma słuzyć?0
-
smichal pisze: 2003-06-03 00:38wpe: to prawie rasizm :))0
-
wpe pisze: 2003-06-03 00:39hehe - dmuchana kanapa to jest to :)0
-
p_i_o_t_r pisze: 2003-06-03 01:09Te wszystkie konkursy smsowe to jedno wielkie wyciąganie kasy0
-
Kenner pisze: 2003-06-03 01:20wpe: a pewnie - mam juz 36 korkow :)) a od 12 czerwca mozna obierac nagrody :)0
-
maciek603 pisze: 2003-06-03 01:45A dlaczego nie w tvn?0
-
rafalecitoplus pisze: 2003-06-03 01:47piotr - nagrody z promocji musza sie z czegos zwrocic ;) przeciez...0
-
idea_pop pisze: 2003-06-03 01:56promocja to dobra rzecz dla obydwu stron - kilent może prawie za nic coś dostać a firma sie reklamuje w niesztampowy sposób _ to tak działa od zawsze wiec nie bardzo rozumem skąd te wszystkie negaywne komentarze ..... o to w tym wszystkim chodzi0
-
daniel1810 pisze: 2003-06-03 02:41nie obraził bym się jakbym dostał taki sprzęcik sony o np odtwarzacz mp3 :-)0
-
marcin_z pisze: 2003-06-03 02:47pij pepsi bedziesz lepszy :DDDD0
-
rafalecitoplus pisze: 2003-06-03 02:59bo tvn-u nie sciagniesz z siatkowki :)0
-
polkmn pisze: 2003-06-03 09:03szkoda tylko że niewygram Powód jest prosty nie pije pepsi0
-
szymon_ pisze: 2003-06-03 09:27Zeby wygrac cos w tego rodzaju konkursie trezba miec tylko ogromne szczescie nio i wsylac tego smsa;))ja go nie mam wiec nawet nie wysylam...a pozatym i tak pije Sprite..:)):P0
-
trojkat pisze: 2003-06-03 10:16kenner** od 16;)mozna odbierac,a co do konkursow kapslowych to jak do tej pory pepsi nie wykazala sie niczym szczegolnym i konkursy jej byly takie nijakie, a na pewno w cieniu promocji cocacoli0
-
neuronek pisze: 2003-06-03 10:19Przeczytajcie uważnie ten tekst raz jeszcze... "Grupa docelowa brandów są _głównie_ nastolatki i osoby do 35 roku życia". W ten sposób został określony target (tak to się teraz łądnie mówi) tej promocji. Wziąć udział może każdy, ale reklama już do nie każdego musi trafiać. Gdyby targetem byli 50-latkowie, to do wygrania pewnie byłyby płyty Tercetu Egzotycznego lub innej Ireny Santor, a większość z Was nawet nie chciałaby plunąć na taką promo... Teraz już jasne0
-
dorsaj7 pisze: 2003-06-03 11:39teraz takich akcji będzie więcej - ta forma marketingu wprowadzona na nasz rynek przez firmy BTL. bedzie można coś wygrać i będą całe tony nowego spamu!0
-
wierzchol pisze: 2003-06-03 12:17no tak znow chca od nas kase wyrwac !!!0
-
mumin79 pisze: 2003-06-03 12:49Coca Cola ma lepszą promocje, przynajmniej nie trzeba wysyłać smsów.0
-
MISIEKZZ pisze: 2003-06-03 15:26dobra jak takie cos beda robic na browarach to moge zapewnic ze na pewno bym cos wygral0
-
KAI15 pisze: 2003-06-03 15:50Świetna promcja , tylko trzeba posiadać telefonik ;)0
-
Tyski Boss pisze: 2003-06-03 17:42Promocja jak kazda nic nadzwyczajnego a co Kai15 niemasz telefonu??0
-
kostek-turek pisze: 2003-06-03 19:21ale bezsensu0
-
Martin17 pisze: 2003-06-03 20:06No fajniutka promocja, i sms taniutki chyba wezme w nieh udzial ale to sie jeszcze zobaczy teraz mam klopot z pamiec w mojej Motce T720i0
-
Czerstwy pisze: 2003-06-03 21:37Właśnie taki marketing nakręca sprzedaż, pomysł stary jak płatne usługi SMS ale wciąż działa na ludzi.0
-
szymon_ pisze: 2003-06-04 09:27I ostatnio tego rodzaju konkursy satly sie bardzo popularne, praktycznie kazdy moze teraz zrobic swoj konkurs lub glosowanie przez sms to jest najwygodnieszy sposob...:)0
-
Cinek1 pisze: 2003-06-04 19:55I tak nie pije Pepsi, tylko Coca-Cole (ktora ma o WIELE lepsze promocje). Za zbieranie nakretek lub symboli z etykiet dostalem juz 10 plyt CD, ok. 30 szklanek, kilka ksiazek H Potter :), pelno pluszowych miskow i inne! A teraz zbieram na fotel i recznik :) Zreszta i tak mnie ta akcja promocyjna Pepsi nie dotyczy, bo nie ogladam prawie wcale innych stacji niz TVN! Aha i Cola nie zdziera kasy za SMSy!0
-
Kenner pisze: 2003-06-10 04:58Czerstwy: zgadza sie, pomysl dziala - czego jestem najlepszym przykladem. Uzbieralem juz ponad 60 nakretek i tylko czekam,az bedzie mozliwy odbior fotela. Wiec skoro znalazly sie takie jelenie jak ja (nie obrazajac innych,ktorzy zbieraja nakretki:)) to na pewno znajda sie tez tacy, ktorzy wysla tego smsa do Pepsi :)0
-
ghostdog pisze: 2003-06-20 00:15No ja jush zbieram nakretki na doladowanie dla kolegi!Ale wole promocje Coca-Coli.I tam tez zbieram na fotel!0
-
ghostdog pisze: 2003-06-20 00:16MISIEKZZ na zachodzie robia to we wszystkich typach napojow!0
-
ghostdog pisze: 2003-06-20 00:21zorro7 ale ty chyab masz problemy z rozumieniem tekstu.To jest powiedziane ze skierowane jest glownei dla tej grupy.No bo kto powyzej 35 lat slucha ostrej techniawy????, albo czegos takiego!0
-
swieczka pisze: 2004-01-30 21:26promocja to dobra rzecz dla obydwu stron - kilent może prawie za nic coś dostać a firma sie reklamuje w niesztampowy sposób _ to tak działa od zawsze wiec nie bardzo rozumem skąd te wszystkie negaywne komentarze ..... o to w tym wszystkim chodzi0