DIALOG znowu najlepszy
Według najnowszych wyników badania Telecoms Index za maj 2004 Telefonia DIALOG zajęła I miejsce pod względem satysfakcji klientów.
Wyniki raportu TNS Telecoms Index (maj 2004) badającego satysfakcję z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej pokazały, że średni poziom zadowolenia klientów Dialogu w maju br. wyniósł 7,7 punktów i był najwyższy ze wszystkich porównywanych operatorów telefonii stacjonarnej (dla przykładu TP S.A. - 6,3 punktów, Netia - 7,3).
W tym samym badaniu średni odsetek zadowolonych klientów Dialogu (którzy określili swój poziom satysfakcji na 8,9 lub 10 punktów) wyniósł 67 %, co oznacza wzrost w porównaniu do kwietnia o 10 punktów procentowych (dla porównania TP S.A. - 35, Netia - 59).
Telefonia DIALOG S.A. niezmiennie pozostaje liderem pod względem wskaźnika rekomendacji - jest rekomendowana przez największy w porównaniu z innymi operatorami odsetek swoich klientów. W badaniu z maja 2004 wyniósł on 80% (TP S.A. - 56%, Netia - 68%).
Częściowe wyniki badania Telecoms Index maj 2004 znajdują się tutaj (plik Power Point 143 KB)
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
klops pisze: 2004-06-24 10:45no , ja mojego stacjonarnego opa (a raczej jego burdelu w papierach i kompach) to chyba nawet wrogom nie zycze ;))) zgadnijcie o kogo chodzi... ;)))0
-
sniegu pisze: 2004-06-24 10:47YO0
-
sniegu pisze: 2004-06-24 11:06JAK WIDAC JESTEM ABONENTEM DIALOGUALE I JOKOS NIE MAM SZCZEGOLNYCH POWODOW DO ZADOWOLENIA ............. MUSZA SIE STAC BARDZIEJ KONKURENCYJNIE CENOWO . MINO IZ LANSUJA SIE NA SIEC NOWOCZESNA TO W NOWYM STANIE JAK NIE BYŁO SWIATŁOWODOW TAK NIE MA I NEISTETY DALEJ MUSIMY KORZYSTAC Z DROGI RADIOWEJ :-( NO ALE I TAK POMIMO TYCH MINUSOW WOLE BYC ABONENTEM DIALOGU NIZ TELEKOMUNY . POZDRO ZE SŁONESZCZNYCH ZUŁAW0
-
haiper pisze: 2004-06-24 11:3635 i wszystko jasne.0
-
mattulko pisze: 2004-06-24 12:03Ja z poziomu usług Dialogu jestem całkowicie zadowolony ale z cenami trzeba coś zrobić. TP poszła do przodu a Dialog niestety trochę przysypia. Pobudka! Bo Wam te zasłużone skądinąd wskaźniki pospadają!0
-
SNIEGU pisze: 2004-06-24 12:20JAK NAJBARDZIEJ SIE Z TOBA ZGADZAM0
-
blobi pisze: 2004-06-24 13:09No no kolejne komplementy :) Tylko jestem ciekaw jaki odsetek tych ludzi jest poprostu zadowolony ze pozbył sie Tepsiarskiego problemu a nie z poziomu uslug?Bo ceny są teraz bardzo zblizone do tych oferowanych w Tepsie...0
-
klops pisze: 2004-06-24 14:36przeciez ceny uslug w tepsie nie sa takie zle. koszmarna jest obsluga...0
-
vision pisze: 2004-06-24 14:40Czy prawie nie identyczny news o Dialogu nie pojawil sie wczoraj? ...0
-
Gonzales pisze: 2004-06-24 15:44***Vision: Tam chodziło o wizerunek ;). Ja natomiast jestem ciekawy - nawiązując do ***Blobiego - ile osób ma możliwość porównania poziomu u kilku operatorów. Poza tym wszyscy operatorzy w zasadzie świadczą usługi na tym samym poziomie. Jedyne co rozróżnia to poziom obsługi klienta, a ten w Dialogu jest faktycznie całkiem niezły :).0
-
Alexander25 pisze: 2004-06-24 17:25Ze 56% abonentów rekomenduje TP - mogę zrozumieć , chocby ze wzgledu na dostępność usług, że 80% rekomenduje Dialog również nie zaskakuje gdy czytam opinie zadowolonych klientów i choćby informacje o programie lojalnosciowym, ale 68% zadowolonych do tego stopnia klientów Netii, że polecają jej usługi innym - wprawia mnie w osłupienie. Ta firma nic nie oferuje zarówno cenowo jak i technicznie ! Zapraszam na Śląsk , tutaj zero inwestycji ,żałosne radiolinie i tereny w dzikiej puszczy 200 tysięcznych miast ( blok przy bloku) , których nie raczą okablować.. Z czym do ludzi? Kto takie dziadostwo by rekomendował? Chyba tylko ktoś kto lubi miec wodospad pod drzwami , gdy przy ulewie instalacja radiolinii tegoż operatora u mnie w bloku służy jako kanał odprowadzający wodę z dachu...czym Netia się nie przejmuje zupełnie..0
-
blobi pisze: 2004-06-24 18:26No cóż Gonz...Jedyne co mi pozostaje to zgodzić się z Tobą w 100%...Ehh.... ;))0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-07-01 16:04Gratulacje!!! Wizerunek Dialogu może być jeszcze lepszy, jeśli przyciągną do siebie kolejnych klientów, poprzez rozszerzenie swojej działalności.0