Dialog wybrał agencje
W ogłoszonych w lutym br. przetargach na obsługę marketingową Dialogu wygrały Agencja Tuba Urząd ds. Nagłaśniania oraz Max Arpp. Agencja Tuba Urząd ds. Nagłaśniania wygrała przetarg na kreację spotów telewizyjnych. Produkcją filmów reklamowych zajmuję się ITI Film Studio, a reżyserię powierzono Piotrowi Rzeplińskiemu. Po trwającej w grudniu i styczniu kampanii wizerunkowej, w 2004 roku Telefonia Dialog przeprowadzi jeszcze dwie kampanie produktowe - wiosenną i jesienną.
Pierwsza w historii Telefonii Dialog ogólnopolska kampania wizerunkowa rozpoczęła się 15 grudnia 2003 roku i trwała do końca stycznia 2004 roku. Kampania związana była z faktem rozpoczęcia w listopadzie świadczenia usługi DIALOG 1011, przeznaczonej dla wszystkich klientów TP na terenie całej Polski. Celem kampanii wizerunkowej była przede wszystkim budowa znajomości marki Dialog na obszarze całej Polski.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
klops pisze: 2004-04-16 17:54moze zrobia cos ladniejszego niz te balety w dziwnych kolorach ;)0
-
rollo pisze: 2004-04-16 20:03no coz baletnice calkiem calkiem :) tylko ze za krotko na ekranie i mi polaczenie wzrokowe zrywa :)0
-
Alexander25 pisze: 2004-04-17 02:04Fajnie , ale zamiast budowy znajomości marki milej widziana byłaby budowa ogolnokrajowej sieci... wtedy TP dostałaby za swoje.0
-
blobi pisze: 2004-04-17 05:53Ale przeciez zeby budowac siec trzeba miec najpierw nowych klientów którzy za rozbudowę zapłacą :) Potrzebna jest więc dobra reklama - sprzężenie zwrotne :)0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-04-20 00:30Jak widać na reklame to mają finansowanie, a na rozszerzenie swojej działalności już nie.0