DIALOG świadczy usługi międzynarodowe - komunikat
„Rezygnacja z usług Telekomunikacji Polskiej była możliwa dzięki zniesieniu jej monopolu na mocy ustawy Prawo Telekomunikacyjne” – mówi Katarzyna Muszkat, prezes zarządu Telefonii Dialog. W obszarze terminowania (zakańczania) ruchu za granicą Dialog współpracuje z kilkoma operatorami – trwają rozmowy z kolejnymi. Abonenci Dialogu nie odczuwają zmiany sposobu realizowania połączeń międzynarodowych przez Dialog - sposób wybierania numeru (bez prefiksu) oraz ceny połączeń nie uległy zmianie.
„Usamodzielnienie się Dialogu w tym obszarze usług pozwoli na zbudowanie oferty taryfowej niezależnej od TP SA, o wysokich standardach jakościowych, elastycznej, dostosowanej do potrzeb naszych klientów” – dodaje prezes zarządu.
Na razie z usług Dialogu mogą korzystać tylko jego klienci. Trwają prace nad ofertą usług międzynarodowych dla innych abonentów krajowych oraz terminowania ruchu z zagranicy do kraju.
Od 15 listopada 2001 roku abonenci Dialogu mogą korzystać z usługi Oszczędnych Rozmów Internetowych realizowanych w oparciu o technologię VoIP, płacąc za połączenia międzynarodowe nawet do 45 procent mniej.
Aby prowadzić Oszczędne Rozmowy Internetowe nie trzeba podpisywać osobnej umowy, a do uzyskania połączenia wystarczy zwykły telefon. Decyzję o skorzystaniu z usługi abonent podejmuje każdorazowo przed każdym połączeniem poprzez wybranie prefiksu 00.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
A pisze: 2003-01-09 11:39Ale fajnie0
-
sandrzej pisze: 2003-01-09 12:18oczywiscie hottelephone i srednio dwu rozmowach do Holandii a nie wogole rozmowach przez VoIP :)0
-
Kan pisze: 2003-01-09 11:50w oparciu o technologię VoIP, płacąc za połączenia międzynarodowe nawet do 45 procent mniej. Tak,ale opłacalne tylko przy częstszym dzwonieniu i długich rozmowach inaczej nie warto,a zawsze istnieje możliwość zerwania rozmowy i dodatkowe koszty,więc i cena nie bardzo wtedy konkurencyjna.0
-
sandrzej pisze: 2003-01-09 12:16Kan: mylisz sie. Korzystam z VoIP od poczatku. Brak opoznien i zerwan. dzwoniac do Holandii place 99 groszy brutto za min. Moze kiedys korzystales z takich uslug jak hottelefpone i pamietasz te opoznienia w dzwonieniu z PCta :))) nie ma to miejsca w przypadku Dialogu. Tak czy inaczej przy dwu rozmowach miesiecznie zostaje mi 15 zloty w kieszeni (srednio). Brak aktywacji uslugi itd. Warto.0
-
galeo pisze: 2003-01-09 14:35Fajna sprawa. Mam nadzieję, że wkrótce i inne opki także postarają się o połączenia międzynarodowe. Może wreszcie spadną połączenia. Poczekamy zobaczymy.0
-
FXvonBlitzen pisze: 2003-01-09 14:49Kan !!! o czym ty mowisz. Nie podpisujesz nic, wybierasz tylko 00 przed numerem ( np 00 045 numer ) nie placisz nic dodatkowo, tylko tyle ile w cenniku za minute, zadnych zerwanych polaczen, jakosc czesto mam lepsza niz na starym tepsowym kablu. Jesli ktos ma Dialoga to szczerze polecam. Sam uzywam od poczatku. Nawet jesli zadzwonisz 1 raz np. 1 minute to jestes do przodu ( kilka groszy no ale zawsze )0
-
Kan pisze: 2003-01-09 15:01FXvonBlitzen***ale Ty masz Dialog,ja mówie o abonentach innych sieci,to troszkę wygląda inaczej.I bardziej zadawala mnie to co napisał sandrzej,że już się dużo porawiło,ja kiedyś duż korzystałem z WOiP i po przeliczeniu rachunków nie byłem tak do przodu.Teraz już nie korzystam,tamte doświadczenia zniechęciły mnie do tej usługi.0
-
PAQL pisze: 2003-01-09 15:04wszystko fajnie, ale czy zanim rozmowa nie wyjdzie poza granice (idzie po naszych kabelkach) to dialog nie musi placic telekomunie? tak mi sie gdzies zaslyszalo.. i to nie malo, bo okolo 40 - 60%.. no, ale lepszy rydz niz nic.. widac, ze dialog sie rozwija (pod skrzydlami tatusia kghm - widzi ktos pewne podobienstwa? :) ale co tam - skoro jedna moze to i drugi tez!) - to dobry znak.. :) co prawda nie wiadomo czy jest mozliwosc dzwonienia nie po dialogu (np. tpsa), ale ja: a) nie dzwonie poza granice, b) jesli juz, to wole dofinansowac dialog niz telekomune.. :)0
-
ideowiec pisze: 2003-01-09 16:24Wszystko zmierza powoli w dobrym kierunku0
-
mike pisze: 2003-01-09 20:07Witam, ja korzystam z VOIP wielokrotnie. Takze na polaczeniach miedzymiastowych, no i powiem ze na poczatku zdarzalo sie ze bylo echo, ale teraz jest ok. Przy kazdej rozmowie oszczedzam, korzysta takze dialog, bo przeicez taka rozmowa leci przez intrnet wiec nic nikomu nie trzeba placic, wszystko podpiete jest gdzies na koncu do central no i wsystkogra i piszczy. polecam, taniej, bezproblemowo, oplacalnie0
-
Kan pisze: 2003-01-09 20:28PAQL***ale czy zanim rozmowa nie wyjdzie poza granice (idzie po naszych kabelkach) to dialog nie musi placic telekomunie? tak mi sie gdzies zaslyszalo..rozpoczął świadczenie usług międzynarodowych bez pośrednictwa Telekomunikacji Polskiej z wykorzystaniem technologii Voice over IP. Pozdrawiam0
-
FXvonBlitzen pisze: 2003-01-10 14:10Kan, to fakt, mam Dialoga :-) i dlatego chwalę sobie tą usługę bo jest naprawde na wysokim poziomie i tak jak pisałem czasem nawet przewyższała jakością połączenia normalne - telefoniczne, nie wiem jak się ma sprawa gdy ktoś nie jest użytkownikiem Dialogu, ale tych którzy mają zachecam :-)0
-
Tytan pisze: 2003-01-10 20:26Jestem bardzo szczesliwym klientem Dialogu. Uwazam, ze jej uslugi stoja na najwyzszym poziomie, do tego dochodzi jeszcze dobre podejscie do klienta. Potwierdzeniem moich slow sa wyniki niedawnej ankiety jakeigos pisma komputerowego, gdzie dialog zostal okzykniety najlepszym operatorem tel. w Polsce.0
-
ghostdog pisze: 2003-01-11 17:39NO to stwarza pewne nadzieje i pewne perspektywy ale znajac zycie ludzie i tak beda kozystac z tepsy!0
-
mirpyp pisze: 2003-02-03 19:33nareszcie ktos zlamie monopol TPSA, chociaz slychac, ze TPsa robi co moze, zeby utrudnic innym operatorom wejscie w uslugi miedzynarodowe.0