Cyfrowy Polsat: koniec testowania LTE za 9 zł i nowe routery Huawei
Cyfrowy Polsat zakończył promocję „Testuj LTE za 9 zł” i dodał do swojej oferty dwa nowe routery Huawei E5186 i E5786.
Z chwilą wyłączenia oferty „Testuj LTE za 9 zł” obowiązuje poprzednia opcja "Internet na próbę", w której koszt aktywacji wynosi 49 zł.
W ramach promocji "Internet na próbę":
- klient może testować Internet przez 14 dni.
- w zależności od ilości dni testu naliczona będzie proporcjonalna opłata abonamentowa:
- np. dla abonamentu 49,99 zł i 14 dni testów – Klient zapłaci 23,32 zł,
- np. dla abonamentu 49,99 zł i 7 dni testów – klient zapłaci 11,66 zł.
- w zależności od ilości dni testu naliczona będzie proporcjonalna opłata za udostępnienie sprzętu.
- zwrot jest możliwy raz w ciągu 12 miesięcy.
Ceny nowych urządzeń w promocji "Internet Power LTE 2.0":
- jednorazowa opłata z tytułu włączenie usługi udostępnienia:
Pakiet | Power LTE 2.0 20 GB | Power LTE 2.0 40 GB | Power LTE 2.0 70 GB | Power LTE 2.0 90 GB |
Huawei E5186 | niedostępny | 1 zł | 1 zł | 1 zł |
Huawei E5786 | 1 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł |
- miesięczna opłata z tytułu udostępnienia:
Pakiet | Power LTE 2.0 20 GB | Power LTE 2.0 40 GB | Power LTE 2.0 70 GB | Power LTE 2.0 90 GB |
Huawei E5186 | niedostępny | 25 zł | 25 zł | 25 zł |
Huawei E5786 | 15 zł | 15 zł | 15 zł | 15 zł |
Ceny brutto.
Szczegółowa tabela cen urządzeń i warunki oferty dostępne są w regulaminie promocji zamieszczonym poniżej.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
Tymotek pisze: 2016-05-20 10:14Zembaty jeleni znów szuka! Zadnej usługi od Cp i Plusa! Brawo Ja!10
-
PiotrusPan pisze: 2016-05-20 11:08Mam to goowno, to ich LTE. Pomiędzy 18 a 23-24 nie da się korzystać z Internetu. W czasie otwierania strony gsmonline można iść, zrobić kolację i otworzyć sobie piwo.7
-
m-a-t pisze: 2016-05-20 12:32Nic dziwnego, że zakończyli to przed wakacjami. Ludność brałaby to na wyjazd z rodziną a potem oddawała, że niby nie działa ;)6
-
BRawo kupa pisze: 2016-05-20 13:33a to , że w nocy Plus zmniejsza moc nadajników to przypadek? OD 00:23 do 5 rano moc jest zredukowana z 75dBm do 106 dBm co powoduję znaczy spadek szybkości pobieranych danych . Nocne nolimity kupione od Plua zwalniają gwałtownie .... Testowane na nadajniku ul. Lalki 6/8 Pruszków LAC 11048 cid 41984,41981,41987,5594.4
-
marek pisze: 2016-05-20 14:59mam internet LTE od Plusa. mieszkam w Krakowie i kiedys to chodzilo. teraz w godz popoludniowych i wieczornych w moim rejonie zamieszkania to beznadzieja czasem predkosc schodzi ponizej 2 Mb/s. reklamacje? to lekcewazenie abonenta, u nich wszystko gra to wina mojego sprzetu, taka spychotechnika, zanim kupicie naprawde dobrze przetestujcie bo moze byc problem pozniej5
-
Adam pisze: 2016-05-20 19:02@marek - dlatego mam internet LTE pre-paid (nie opłaca mi się brać Neostrady czy Netii bo tylko max 10MB u mnie). Aktualnie jest to RedBullMobile czyli Play. Srednio mam 20Mbits/15Mbits, 35ms Ping. Czasem jest 25/20, ale poniżej 12/10 nie spadło nigdy. Jak się znacznie pogorszy - bye-bye i zmieniam operatora. Wiązanie się umową na 24 m-ce to wg mnie porażka!6
-
Adam pisze: 2016-05-20 19:03P.S. Więcej regulaminów nie można było? Przecież to paranoja! Zanim to przeczytałbym to lepiej ten czas wykorzystać na jakąś dobrą książkę!3
-
Witek pisze: 2016-05-23 16:26Dlatego jest możliwość testowania - marku. Bez tego to poprostu w naszych czasach nic się nie zrobi. A co do usługi Plusa i jej jakości... Cóż, jeśli mają ponad 1,5 mln klientów, to siłą rzeczy komuś coś gdzieś nie będzie pasowało. A inni, czyli większość, problemów nie mają. A tacy raczej nic nie piszą w necie :)-1
-
Majkel pisze: 2016-06-08 21:26Co prawda koniec promocji, ale z pewnością za niedługo następna. Polsat tymi testami pozwala użytkownikowi na jednoznaczne stwierdzenie czy jego LTE nadaje się do potrzeb klienta. To dobry sposób marketingu swojej usługi.0
-
Wojtek pisze: 2016-06-08 23:33CP to dobry net ma, więc w sumie nie ma potrzeby, żeby go testować. Trzeba sprawdzić na mapie zasięg i będzie się podobało. Poza tym, jakby zasięgu nie było, to i tak można od umowy odstąpić - takie święte prawo konsumenta.-1
-
Krzysztof pisze: 2016-06-09 11:16Ja mam LTE od października ubiegłego roku i nie mam żadnych z nim problemów. Używam stacjonarnie w domu - i na wyjazdach rowerowych i wędrówkach pieszych po Beskidach, w różnych godzinach i jeszcze w drodze, jak żona siedzi obok w samochodzie i musi coś zrobić na laptopie. Prędkość i zasięg jest bez zarzutów - nie wiem zatem skąd te krytyczne uwagi - choć pewnie w różnych rejonach Polski różnie to wygląda. Przedtem miałem internet przenośny u innego operatora i tam często były problemu z zasięgiem.-1
-
Zekson pisze: 2016-06-10 13:23Mnie po krótkich testach polsat przekonał do tego neta. Mieszkam w małej wiosce, do większego miasta kilkadziesiąt km a z zasięgiem jak i z osiągami nie było problemu. Fajnie, że była możliwość testów bo właśnie w mojej miejscowości dość ryzykowne byłoby podpisanie umowy w ciemno.0