Crowley operatorem VoIP
Crowley, dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych, wprowadza do swojej oferty usługę telefonii VoIP. Usługa będzie realizowana za pośrednictwem bezprzewodowej technologii LMDS, a całość kosztów integracji systemów u klientów pokryje Crowley. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z kompleksowej usługi telekomunikacyjnej i zredukować koszty połączeń aż do 40% w przypadku rozmów międzynarodowych i do 20% w połączeniach z abonentami telefonów komórkowych. Dodatkowo, Crowley oferuje usługę Głosowego VPN, która umożliwia zastosowanie jednej infrastruktury do transmisji danych komputerowych i głosu.
Usługa VoIP oferowana przez sieć Crowley jest w całości zintegrowana z istniejącą u klienta infrastrukturą telekomunikacyjną. Rozmowy międzynarodowe i do operatorów telefonii komórkowej kierowane są przez centralkę abonencką automatycznie do bramy głosowej dostosowującej transmitowany głos do przesyłania przez sieć IP.
„Usługa oferowana przez sieć Crowley ma tę przewagę, że obejmuje kompletne rozwiązanie, na które składa się instalacja urządzeń telekomunikacyjnych, integracja i konfiguracja urządzeń oraz świadczenie usługi VoIP. Wraz z rachunkiem klient otrzymuje informację o ilości, czasie oraz koszcie wszystkich przeprowadzonych rozmów. Średniej wielkości firma może dzięki nowej usłudze zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Unikatowym rozwiązaniem w sieci Crowley jest usługa Głosowego VPN. Transmisja danych w tym przypadku odbywa się analogicznie jak w tradycyjnym VPN, a dodatkowe kanały na połączenie głosowe zapewniają wysoką jakość przesyłanego głosu oraz dostępność usługi niezależnie od ilości przesyłanych danych komputerowych. Za rozmowy telefoniczne nie są pobierane żadne dodatkowe płatności, poza stałą opłatą abonamentową. Usługa umożliwia także przesył danych oraz łączność telefoniczną pomiędzy lokalizacjami klienta.
„Usługa ta posiada wszystkie zalety VPN: bezpieczeństwo przesyłanych informacji, elastyczny dobór gwarantowanych przepływności oraz brak konieczności dodatkowych inwestycji w sprzęt telekomunikacyjny. Przesyłanie rozmów głosowych przez infrastrukturę VPN jest możliwe dzięki prostej integracji centralek abonenckich z siecią VPN za pośrednictwem bramy głosowej. Działanie usługi jest monitorowane non-stop przez nasze Centrum Zarządzania Siecią, co zapewnia jej bezawaryjność.” – dodaje Paweł Papliński, kierownik zespołu produktów i analiz w Crowley Data Poland.
Komentarze / 9
Dodaj komentarz-
PZ pisze: 2002-07-17 09:01Niestety - dla dużych firm ... , ale co ciekawe abonament obejmuje wszystkie rozmowy - nie kasują za połączenia, lecz jak podejrzewam tylko pomiędzy oddziałami firmy - wyjście poza firmę płatne, ale w domyśle lokalne (z najbliższego punktu do wybieranego numeru). Pozdrawiam ;-)0
-
wandik pisze: 2002-07-17 01:24Brzmi nieźle, ale jak działa w rzeczywistości?0
-
SZ3RYF pisze: 2002-07-17 05:07pierwsze slysze o tej firmie0
-
Qba pisze: 2002-07-17 10:26Kolejny news nie zawierajacy nic szczegolnie ciekawego, ale zawsze to jakis news!?0
-
mileh pisze: 2002-07-17 11:05Cóż, najpierw trzeba wiedziec o czym się mówi a potem zabierać głos...0
-
Elvis pisze: 2002-07-17 17:38Kolejna nuda:(0
-
Albi pisze: 2002-07-18 02:28fajne, szkoda ze poza zasiegiem zwyklego smiertelnika...0
-
krystek pisze: 2002-07-18 21:58Może za 10 lat bedzie dostępne!0
-
Qba pisze: 2002-07-19 09:42Az takiemi pestymistami nie wolno byc, moze bedzie dostepne szybciej, ale to juz lezy poza nasza kwestia!0