ComArch wdrożył system mobilnego wsparcia sprzedaży
ComArch wdrożył i utrzymuje w modelu pełnego outsourcingu system mobilnego wsparcia sprzedaży u jednego z największych w Polsce producentów wyrobów cukierniczych. System AURUM AgentCare działa w modelu ASP, optymalizuje prace przedstawicieli handlowych i wspomaga zarządzanie polityką sprzedaży przedsiębiorstwa
W ramach podpisanej umowy ComArch dostarczył swoje rozwiązanie ComArch AURUM AgentCare, niezbędny sprzęt - urządzenia przenośne typu Handheld, a także przeszkolił pracowników Mieszka. Docelowo system będzie obsługiwał około 100 pracowników struktur sprzedaży i marketingu. W ramach systemu przedstawiciele mobilni korzystają z aplikacji off-line pozwalającej na wymianę danych i synchronizację z centralną bazą danych na żądanie. Synchronizacja odbywa się poprzez GPRS (Internet).
Projekt jest realizowany w modelu pełnego outsourcingu licencji, sprzętu i usług: administracji, serwisu urządzeń oraz rozwoju aplikacji, dzięki czemu odciąża firmę Mieszko i pozwala koncentrować się na podstawowej działalności.
Kluczowymi funkcjami systemu są zarządzanie planami wizyt przedstawiciela handlowego, zbieranie zamówień, analiza dystrybucji i rotacji produktów u klienta, obsługa przecen i promocji w punktach sprzedaży, ankiety i badania trademarketingowe, a także analiza kosztów przedstawicieli handlowych.
System poza obsługą standardowych procesów realizowanych w systemach Sales Force Automation wspomaga działania przedstawicieli handlowych dzięki automatyzacji wprowadzenia zamówienia czy też umożliwia wnioskowanie na podstawie historii zamówień danego klienta. System ComArch AURUM AgentCare umożliwia także sprawniejsze raportowanie i analizę danych, co znacznie usprawnia zarządzanie sprzedażą.
W najbliższym czasie system zostanie rozszerzony o integrację z systemem ComArch ECOD (rozwiązanie klasy B2B) pozwalającym na elektroniczną wymianę dokumentów handlowych z sieciami handlowymi i partnerami dystrybucyjnymi.
ComArch AURUM Kompleksowe rozwiązanie klasy E-Commerce/CRM, pozwalające na usprawnienie obsługi klientów, partnerów handlowych, pracowników. System wykorzystuje potencjał innowacyjnych technologii, dzięki czemu pozwala na istotne usprawnienie i automatyzację tradycyjnej sieci sprzedaży i dystrybucji oraz obniżenie kosztów jej działania. Rozwiązanie może wykorzystywać dowolny kanał komunikacji elektronicznej: Web, poczta elektroniczna, transfer plików, WAP, SMS, Infomaty, GPRS.
Z systemu ComArch AURUM AgentCare korzystają już Bahlsen Sweet, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, Johnson&Johnson, Coca Cola, NATA, Sonda/Agros.
Komentarze / 10
Dodaj komentarz-
nick pisze: 2003-03-06 16:28Statystyki, statystyki, niusy, niusiki, a klikaczy najmocniej przepraszam za 1. miejsce :-0
-
nick pisze: 2003-03-06 16:32Ooops, nie dokończyłem... Na kończu ma być :-P lub ;-. Pozdrawiam miłosników klikania i fanów właśnych statystyk. Mam nadzieję, ze sie przyczyniłem do tych ostatnich.0
-
nr124 pisze: 2003-03-06 17:14a tak naprawdę to nie za bardzo kapuje o co ci chodzi ale to szczegół:)0
-
nick pisze: 2003-03-06 17:19O tworzenie rzeczywistości wirtualnej :-. GoL podkręca sobie ogladalność. A kiedyś zapowiadał się na fajny wortal, ale to było dawno temu. :-/0
-
Dark pisze: 2003-03-06 18:19Szkoda ze dopiero teraz sie obudzili. I tak sa juz daleko za konkurencja. Dogonic to jej na pewno nie dogonia ale moze przynajmnie obniza ceny do tych jakie Idea zaproponowala na tego typu system.0
-
DjMati pisze: 2003-03-06 22:04ostatnio ComArch sie reklamuje w TVN240
-
qaw pisze: 2003-03-09 10:01próba0
-
czy_to_wazne_:) pisze: 2003-03-09 13:48Cos nie tak z tym newsem chyba ?!?!? system aurum juz jest w wielu firmach a nie tylko w Mieszku ....0
-
ghostdog pisze: 2003-03-11 22:55ComArch coraz czesciej sie w newsach pojawia to znaczy ze ta Krakowska firma ladnie sie rozwija!Bravo i Powodzenia Panie Filipiak!0
-
polkmn pisze: 2003-03-22 15:13do przodu COmArch!0