ComArch podpisał kontrakt z O2 Germany
ComArch podpisał umowę z O2 Germany, jednym z największych operatorów telefonii komórkowej w Europie, na wdrożenie systemu do zarządzania sieciami teleinformatycznymi ComArch InsightNet. System będzie odpowiedzialny za nadzorowanie konfiguracji sieci, zarządzanie jakością dostarczanych usług i za wykrywanie i zarządzanie błędami w infrastrukturze sieciowej operatora. Zawarta umowa ma wartość 2,5 mln euro.
Wdrożenie obejmie trzy modułu flagowej platformy ComArch InsightNet: Fault Management, Configuration Management i Performance Management i będzie monitorowało urządzenia sieciowe dostarczone dla O2 przez firmy Ericsson, Marconi i Alcatel. System zostanie zainstalowany w centrum zarządzania siecią O2 i będzie wizualizował wszelkie zdarzenia w sieci poprzez system konsoli graficznych. Informacje te będą również dostępne w regionalnych centrach nadzoru sieci.
Jest to kolejne wdrożenie systemu ComArch InsightNet. Korzystają z niego między innymi Terra Telecommunications (USA), Enitel (Nikaragua) i w Polsce Era.
Komentarze / 10
Dodaj komentarz-
Robert542 pisze: 2003-07-30 22:44Wlasciwie to nic z tego nie rozumiem :(((((.0
-
artjaw pisze: 2003-07-30 23:28nadzorowanie konfiguracji sieci, hmm, to musi być ciekawe0
-
jogi pisze: 2003-07-31 01:15Jestem pelen podziwu dla sposobu w jaki rozwija sie ta firma...po wygraniu przetargu na system bilingowy dla stanu Waszyngton teraz kolej na duzego operatora komorkowego i... jeszcze wieksze pieniazki:-)0
-
sebekoo pisze: 2003-07-31 11:04a kto do tej pory nadzorował konfiguracje sieci itd.??0
-
sebekoo pisze: 2003-07-31 18:09ktos musiał nadzorować, zerwali z poprzednikiem (jeżeli taki był) umowe0
-
Chris_ pisze: 2003-07-31 18:39ciekawe....mhm...:-)0
-
sniffer pisze: 2003-07-31 20:39InsightNet to oprogramowanie do zarzadzania sieciami (nie tylko telekomunikayjnymi). A w praktyce jest to komputerowe centrum sterowania w ktorych na biezaco sledzone sa i pokazywane dane nt stanu sieci. Calosc sklada sie z roznych modulow wyspecyfikowanych do odpowiednich dzialan. Np. Fault Management to modul do wykrywania awarii i jakichs sytuacji krytycznych, przy czym system sam ocenia stopien waznosci i podejmuje decyzje o wykonaniu jakiejs akcji (np powiadamia odpowiednia osobe czy wylacza urzadzenie ktore nawala). Wczesniej w O2 najprawdopodobniej pracowalo inne oprogramowanie, ktore zmieniono wlasnie na comarchowy InsightNet.0
-
sniffer pisze: 2003-07-31 20:40sebeko: to nie firma nadzoruje prace sieci a oprogramowanie (oczywiscie obslugiwane przez pracownikow O2).0
-
ere pisze: 2003-07-31 21:09tezt0
-
Legol pisze: 2003-08-02 16:11Po raz kolejny wielkie brawa i oby tak dalej!0