Certyfikat Siemensa dla systemów Unicall Webtela - komunikat
Firma Webtel Sp z o.o. otrzymała Certyfikat zgodności z rodziną central telefonicznych Siemens HiPath 3000 dla systemów UNICALL CTI oraz UNICALL Voice Register.
Oznacza to zgodę na włączenie tych produktów do kanałów sprzedaży pośredniej oraz bezpośredniej firmy Siemens Information and Communication Networks, jako elementu systemów obsługi klienta dla małych i średnich firm.
System rejestracji głosu UNICALL Voice Register pozwala na rejestrowanie wszelkich rozmów telefonicznych wykonywanych przez agentów call center oraz innych użytkowników serwera telekomunikacyjnego HiPath 3000. Komunikacja pomiędzy urządzeniami realizowana jest za pomocą zintegrowanej karty rutera HG 1500 do transmisji głosu i danych w sieciach pakietowych oraz protokołu TCP/IP oraz interfejsu CSTA. Aplikacja pozwala na śledzenie rozmów w czasie rzeczywistym, precyzyjną archiwizację i przeszukiwanie według kilku kryteriów w bazie danych MySQL. Dodatkowym atutem rozwiązania jest możliwość współpracy z pakietem UNICALL CTI, łączącym firmowe bazy danych i inne systemy informatyczne z infrastrukturą telefoniczną. Interfejs graficzny użytkownika pozwala na obserwację kanału nagrywającego, jego stanu, czasu trwania nagrania a także statystyk dotyczących łącznej liczby nagranych rozmów oraz ilości nagrań na kanale w danym dniu tygodnia. Do odsłuchu nagranych informacji zdefiniowany został graficzny interfejs VR Player. Przeszukiwanie rozmów odbywa się po unikalnym numerze identyfikacyjnym pracownika, numerze telefonu rozmówcy oraz dacie i czasie nagrania. Rozwiązanie obsługuje 64 agentów aplikacji HiPath ProCenter Office wraz z usługami Unified Messaging. Pośród innych dostępnych na polskim rynku systemów nagrywających, UNICALL Voice Register wyróżnia się korzystnym stosunkiem funkcjonalności i jakości do ceny.
Webtel Sp z o.o., jest pierwszym polskim przedsiębiorstwem, które certyfikowało produkt w ramach strategii HiPath firmy Siemens.
Komentarze / 11
Dodaj komentarz-
Lajkonik pisze: 2002-12-17 13:57a więc drżyjcie wszyscy niedouczeni konsultanci ;)))0
-
GAGA pisze: 2002-12-17 14:48Takie prestiżowe wyróżnienie zaowocyuje lepszą ofertą i większą konkurencyjnością oraz pozycją na rynku.0
-
BOSSNOKIA pisze: 2002-12-17 15:42Lajkonik:Ci nasi konsultanci to naporawde....czasem jakc os walna to jak łysy warkoczem :((0
-
Tytan pisze: 2002-12-17 18:01Dzwonilem ostatnio do Siemensa z zapytaniem, dlaczego irda mi nie dziala. Uprzejma panienka odpowiedziala: "przeciez moze pan skorzystac z sync station" Nic tylko zrobic sobie harakiri (samo h?).0
-
BOSSNOKIA pisze: 2002-12-17 23:45Tytan:Szkoda ze nie powiedziala,zebys zmienil na nokie :)0
-
_CISCO_ pisze: 2002-12-17 23:57Tytan : no to ładnie cie panienka potraktowała :P0
-
Qba pisze: 2002-12-18 09:09No to wreszcie bedzie mozna udowodnic te wymysly i herezje jakie sprzedaja nam ludzie z BOK-u! Tylko kiedy nasi opowie to zainstaluja!???0
-
galeo pisze: 2002-12-18 13:49Dobrze dla nich...0
-
Tytan pisze: 2002-12-18 18:36Ta penienka to typ osoby, ktora jakby pracowalaby w Juedei to powiedzialaby zebym kupil e k s k l u z y w n a nokie. Nie wiem na jakich zasadach operatorzy/firmy zatrudniaja ludzi do BOK. Gdzie nie zadzwonic tam kompletny brak kompetencji.0
-
Qba pisze: 2002-12-18 21:48Tytan an zasadzie CV,a reszta to juz tylko wyrazna wymowa i dziurka w uchu na sluchawke, oraz umiejetnosc sprawdzenia wszystkich odpowiedzi w kompie!0
-
Tytan pisze: 2002-12-22 02:05Czyli kazdy lepszy frajer moze zostac ...konsultantem.0