Call Center Plusa w Łodzi od 1 października
Polkomtel S.A. uruchomi 1 października 2002 r. w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta.
"Prace koncepcyjne nad rozwojem struktury Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM rozpoczęliśmy w połowie 2001 r - powiedział Jarosław Pachowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. Rozważaliśmy kilka wariantów rozwoju Biura Obsługi Klienta. Po przeprowadzeniu licznych symulacji znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy możliwość lepszej obsługi naszych klientów z realizacją bardzo ważnych celów społecznych. Dzięki nowej inwestycji Polkomtel S.A., już od 2 września br. zatrudnionych zostanie około 30 bezrobotnych absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic, a docelowo w nowo powstałym Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta pracę znajdzie 150 osób, w tym też osoby niepełnosprawne ruchowo"
Trzecie Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM znajduje się przy ulicy Traktorowej. Budynek w którym się mieści został gruntownie zmodernizowany, przeprowadzone prace adaptacyjne gwarantują, że jest nowoczesnym, komfortowo wyposażonym miejscem pracy. Nowa siedziba jest w pełni przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, a odpowiednio przystosowane stanowiska pracy, podjazdy, windy, oraz toalety umożliwiają bezpieczne i wygodne funkcjonowanie każdemu pracownikowi Centrum.
"Województwo łódzkie w przeciągu kilku lat zmieniło swoje oblicze stając się regionem na terenie którego realizowane są inwestycje wykorzystujące najnowsze technologie oraz zaplecze naukowo-badawcze. Ma to duże znaczenie, głównie z uwagi na centralne położenie i związane z tym szanse i możliwości. Dzięki kolejnemu już Call Center jesteśmy ważnym ośrodkiem telekomunikacyjnym kraju. Propozycja firmy Polkomtel S.A. to znacząca inwestycja na terenie regionu, dzięki której znajdzie pracę w Łodzi 150 osób. Z satysfakcją dostrzegam, ze rozwój branży telekomunikacyjnej idzie w parze z wykorzystaniem potencjału i atutów województwa" powiedział Krzysztof Makowski, Wojewoda Łódzki.
Łódź od początku uważana była za naturalną, choć nie jedyną alternatywę lokalizacji w Warszawie - mówi Artur Waśk, dyrektor ds. obsługi klientów i rozwoju CRM Plus GSM. W analizie uwzględnialiśmy szereg elementów: koszty budowy, adaptacji odpowiedniej klasy powierzchni biurowych, koszt dzierżawy, bądź rozbudowy infrastruktury sieci przesyłowej, sytuację makroekonomiczną w regionie, stopę bezrobocia, dostępność wykształconych kandydatów do pracy w BOK. Ostatecznie wybór padł na Łódź z uwagi na najkorzystniejsze łączne spełnienie wszystkich ww. kryteriów. Łódzkie BOK nie jest w żadnym aspekcie jednostką peryferyjną. Jest włączone w wirtualny system Centrów Telefonicznej Obsługi Klientów Plus GSM w sposób niezauważalny dla naszych klientów, co oznacza, że spełnia wszystkie parametry technologiczne, a przede wszystkim wysokie wymagania jakości samej obsługi klientów przez naszych pracowników.
Wszystkie Centra Obsługi klienta sieci Plus GSM działają w oparciu o procedury i metody zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z normami ISO 9002. Centra służą pomocą przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zespół tworzą profesjonalni konsultanci z najwyższymi kwalifikacjami. Najczęściej odpowiadają na pytania dotyczące zakresu świadczonych usług, zasięgu sieci, możliwości użytkowania telefonu poza granicami kraju, rodzajów planów taryfowych oraz sieci sprzedaży Plus GSM. Służą poradą i pomocą we wszelkich kwestiach, tak by każdy klient w pełny sposób mógł korzystać z najbardziej dla siebie odpowiedniej gamy usług oferowanych przez Plus GSM. Obsługą klientów sieci Plus GSM zajmuje się co trzeci pracownik Polkomtel S.A., tj. około 1000 osób. Każdy z nich udziela dziennie od kilkudziesięciu do ponad stu porad abonentom naszej sieci.
Komentarze / 26
Dodaj komentarz-
tomSON pisze: 2002-08-01 15:15Jak na razie PLUS ma najgorszą obsługę spośród wszystkich. Może teraz coś się zmieni. Ale wątpię.0
-
miH pisze: 2002-08-01 15:16fajnie fajnie... szkoda tylko ze Plusowy Salon Firmowy w Lodzima wielkosc mojej piwnicy :( gdzie zmieszcza sie 3 rowery...0
-
siwy256 pisze: 2002-08-01 15:22Wszyscy robią callcentra w Łodzi. No ale to wkońcu środek Polski.0
-
dwx pisze: 2002-08-01 15:29Brawo dla Łodzi! A news nic specjalnego.0
-
ericsson pisze: 2002-08-01 15:51Czy może ktoś zdradzić jakie są nagrody dla pierwszych 10 osób w rankingu. Sorry że pytanie w tym miejscu.0
-
Łoskot 7 pisze: 2002-08-01 15:56Dostajesz kupe naczelnego w sloiku... Dodatkowo za 1 miejsce mozesz wybrac kupe innego czlonka zespolu (z autografem)...0
-
rodrigez pisze: 2002-08-01 16:19tomSON dla jakiej sieci pracujesz?0
-
wojtekdz pisze: 2002-08-01 16:21tomSON:przygladnij sie Erze i Ideii a pisz glupoty... pozdro0
-
GAGA pisze: 2002-08-01 16:22"zgodnie z normami ISO 9002"? Cyba z ISO 9001:2000!Jak już! PLUS ma plusa za ceny telefonów!0
-
adminek pisze: 2002-08-01 16:28a jakie ma znaczenia dl aabonentów to gdzie jest centrum BOK???0
-
Grzechu z Łodzi pisze: 2002-08-01 16:31ŁÓDŹ RULEZZZZZZZZZZZZZZZ...0
-
spiro pisze: 2002-08-01 16:35wszyscy pryskaja z wawy - tpsa poszla do ciechanowa.0
-
Gadek pisze: 2002-08-01 16:52najgorszy bok to ma idea i tpsa.0
-
dziobek pisze: 2002-08-01 17:07***adminek*** no w sumie zaden, logicznie rozumujac to powinno byc tak: lodz tansza od wawy czyli op oszczedza na najmie lokalu, zarobkach pracowników itd. czyli jak zaoszczedzil to ma mniejsze koszty dzialalnosci czyli oszczednosciami moze podzielic sie z abonentami obnizajac koszty polaczen(UTOPIA)0
-
marek pisze: 2002-08-01 17:16GAdek! nie wiem czy jestes abonentem idei ale jezeli czepiasz sie dla samej idei czepiania to daj spokoj! Jestem abonentem Idei ponad 3lata i na jakosc obslugi Idei nie moge narzekac.0
-
tomSON` pisze: 2002-08-01 18:22do rodrigez: po czym wnosisz?0
-
ARTUR70 pisze: 2002-08-01 19:14Call Center ładnie brzmi, ale może by tak więcej polszczyzny, bo wydaje mi się że 90% naszej populacj nie zna angielskiego. Zresztą niedługo nie będzie już chyba polskiego nazewnictwa. Z obca lepiej brzmi i wygląda, nieprawdaż ???0
-
Jacek pisze: 2002-08-01 19:23A ja jestem abonentem Plusa i Idei. Stwierdzam ZDECYDOWANIE ze Idea ma SPORO GORSZY B.O.K. od Plusa! Nie muszę dużo szukać. Wczoraj Szanowna Pani w BOK Idei usiłowała mnie przekonać że stawką rozliczeniową GPRSu jest u nich 50 megabitów. Ja jej na to "nie proszę Pani, to jest 50 KB". Ja swoje, ona swoje... Baba normalnie zaczęła na mnie powarkiwać dość niesympatycznie, po czym puściła Enię do posłuchania na kilka minut (pewnie dokształcała się w tym czasie). ALe mnie później przepraszała... Muszę powiedzieć iż była na prawdę niesympatyczna i pokazała brzydko swoje zniecierpliwienie!!!!0
-
CiepliX pisze: 2002-08-01 19:42Jacek ... moze pani miala "trudne dni" ... troche wyrozumialosci ;-) BTW, mysle ze w kazdym boku sa matoly ... niestety.0
-
Kan pisze: 2002-08-01 20:08Jezeli się wybiera operatora ze względu na to jak mnie potraktowali w BOK-u to nigdy się nie będzie zadowolonym.Obsługę z BOK-u zawsze można wymienić,a cyro niestety należy płacić przez najczęściej 24 miesiące.Ja zawsze wybieram operatora i taryfy stosownie do potrzeb,a obsługę z BOK-u zdaża mi się mówiąc po Polsku op...ć,ale z opłat jestem zadowolony,bo wybrałem według potrzeb i dlatego nie piszę jaki dany operator jest badziewny.Śmiech i politowanie mnie bierze na wasze skargi,zamiast wybierać skarżycie się jak małe dzieci,tylko nie wiem jak się litować nad Wami.Jeżeli mi operator z ofertą nie pasuje poprostu go olewam i szukam innego,a nie piszę skarg na GOL-u:).:pzdr.0
-
Albi pisze: 2002-08-02 01:58niech zrobia sobie w Lodzi salon firmowy z prawdziwego zdarzenia. Duzy przestronny, zeby latwo bylo wejsc i cos zalatwic. Caly czas tam jest pelno ludzi, kolejki, wejsc nie mozna i nic sie dowiedziec, bo wiecznie tlok. A nie biora sie za call center...0
-
SZ3RYF pisze: 2002-08-02 03:11wszyscy przenosza sie do Lodzi, ciekawe dlaczego bo jako miasto jest nadzwyczaj szare :(0
-
Qba pisze: 2002-08-02 10:12Łoskot7 wrocil, jak to milo ze wypuszczaja jeszcze ludzi z zakladow!0
-
graffi pisze: 2002-08-02 15:14SZ3RYF, Łódź wcale nie jest wyjątkowo szara, ma swoje urokliwe miejsca. A przenoszą się tu bo blisko W-wy a dużo taniej, połącz\enia coraz lepsze więc prestiżowe bydynki biurowe są w stolicy a tu mamy "zaplecze"0
-
Manciarz pisze: 2002-08-03 22:26dobre :) wiesz co dobra mysli to poprawiloby ich sytuacje na rynku jakby np zrobili sex telefon za free ;)0
-
Qba pisze: 2002-08-05 09:42m.kubiczek nie przesadzaj tam tak czesto zmieniaja sie ludzie, ze najczesciej osoba z ktora rozmawiasz nie ma pojecia o co chodzi w calym ty bajzlu, bo dopiero sie przylucza, ale sa tez ludzie po drugiej stronie kabla ktorzy maja pojecie o tym wszystkim, ale to sie zdaza zadko!0