Błękitna bardziej automatyczna
W pierwszej połowie 2005 r., w strefie olsztyńskiej i krakowskiej zostaną uruchomione nowe automatyczne funkcje Błękitnej Linii TP. Do obecnego drzewa IVR, w którym klient może wybrać 3 opcje, zostanie dodana czwarta gałąź o nazwie "osobiste konto tp". Klienci dzwoniący na numer BL TP będą mogli samodzielnie sprawdzić np. stan swoich płatności, ostatni billing i fakturę lub przypisane do danego numeru usługi. Wewnętrzne testy usługi zakończą się 3 grudnia 2004 r. W innych strefach wdrożenie nowej usługi planowane jest na druga połowę roku.
Komentarze / 14
Dodaj komentarz-
greg pisze: 2004-12-02 00:01swietnie, bo jak dotad to zenada, zeby u najwiekszego poslkiego operatora nie mozna bylo zalatwic prawie nic przez telefon0
-
CITER pisze: 2004-12-02 00:02Ta cała błękitna linia to jakieś nieporozumienie, tak jak cała TP.0
-
jawal pisze: 2004-12-02 00:14Ciekawe jak od strony pranej dziala blektna linia! zmieniaja abonament na zyczenie wlasciwie kogo kolwiek. Koleżanka podnajmuje mieszkanie wraz z telefonem, panienka z blekitnej dzwonila do niej z propozycja zmiany abo na slynne darmowe wieczory, ale ona chciala wprost przeciwnie na socjalny zmienic i co? zmienila! A przeciez nie jest wlasicielka numeru i nie ma do tego prawa!0
-
tom pisze: 2004-12-02 10:04inna forma powiedzenia klientowi, by spadal i wypchal sie swoimi problemami tym razem automatycznie0
-
monoS pisze: 2004-12-02 11:30Eee, tam. Ja już dzisiaj dzwoniąc na Błękitną Linię mam wrażenie, że rozmawiam z automatami.0
-
miczu pisze: 2004-12-02 13:53ta blekitna linia jest lipnaaa ona jest mało przyjazna dla abonenta:-((( kazdy by wolal mily kobiecy głos w słuchawce i to żywy a nie z nagrania:D0
-
orko1990 pisze: 2004-12-02 16:42i bezrobocie sie powiekszy0
-
blobi pisze: 2004-12-02 17:06No nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie...Skoro konsultant nie mógł rozwiazac problemu to tym bardziej automat...0
-
AndSa pisze: 2004-12-02 19:37Ja tam nie skarżę się na TP - jeśli chodzi o obsługę, bo ceny to ma z kosmosu. Mam tylko nadzieję, że weźmie z France Telecom nietylko logo, ale także rozwiązania. FT ma świetny gadżet - LiveBox. Internet WiFi w wersji domowej. Internet, telefon i telewizja w jednym.0
-
ja pisze: 2004-12-02 20:13ciekawe kiedy powstanie internetowy kanal dostepu do konta abonenta. czlowiek sam by wszystko pozmienial, a nie uzeral sie z blekitnymi...0
-
Alexander25 pisze: 2004-12-03 16:32Zapowiada się dobrze , jednak zatrważa wykonanie a'la Błękitna linia ;-)0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-12-24 22:02To będzie jedna z usług, z których będę naprawde szczerze zadowolony. Ciekawe tylko kiedy w uruchomią to mazowieckim.0
-
błękitny inaczej pisze: 2005-12-07 22:49TP od 15.12.2005 wprowadzi LIVEBOX TP, będzie działać tylko na Neo conajmniej 512. Zajebista rzecz modem WiFi, VoIP, TV DIGITAL, za grosze to będzię. Reklama ruszy od 01.01.2006r.0
-
tpsa pisze: 2005-12-14 10:23Z dniem 15 grudnia 2005 oferta neostrady tp zostaje poszerzona o nową opcję udostępnienia modemu livebox tp. Modem livebox tp to brama multimedialna, która po podłączeniu do linii ADSL technicznie umożliwia korzystanie z usługi bezprzewodowego dostępu do sieci Internet opartego na usłudze neostrada tp. W przyszłości (1-sze półrocze 2006) livebox tp będzie umożliwiał również korzystanie z: - telefonii internetowej VoIP - telewizji cyfrowej oraz wypożyczalni filmów on-line. Po stronie sieci użytkownika zastosowano następujące zakończenia: - 1 port FXS (usługa VoIP, H.323) - 1 port USB 1.0 (do 12Mb/s) - 2 porty Ethernet 10/100BaseT - interfejs RJ45 (do 100Mb/s) - Wi-Fi 802.11g (do 54Mb/s, zasięg do 100m) - Bluetooth 802.15 v1.2 (do 2Mb/s, zasięg do 100m)0