Big Brother = big kasa
Według danych firmy badawczej AGB Polska wartość cennikowa reklam PTK Centertel wyemitowanych przy programie Big Brother w marcu wynosi prawie 2 miliony 700 tys. zł. Polkomtel zapłacił za reklamę przy "BB" 2 miliony 800 tys. zł. Era zapłaciła za swe reklamy 1.5 miliona zł. Plus i Idea reklamowali się także w trakcie emisji "Dwóch światów" w Polsacie. Wartość cennikowa reklam Plusa wyniosła 381 500 zł, PTK Centertel powinien zapłacić 111 000 zł. |
Komentarze / 3
Dodaj komentarz-
dfgsdfge pisze: 2001-04-19 16:15ceny by obniżyli a nie sie reklamuja za taką kasę !0
-
mumin pisze: 2001-04-19 18:41reklama dzwignia handlu :)0
-
Szymon pisze: 2001-04-20 01:36Czyli mnie, jako abonenta Ery reklama kosztowała 0,50 zł...0