Bezpłatne rozmowy i SMS'y jako rekompensata
27 lipca (piątek) sieć szwajcarskiego operatora Swisscom uległa bardzo poważnej awarii. Przez dziesięć godzin głuche były telefony abonentów tej firmy, a awarię spowodował błąd w oprogramowaniu centralnego komputera w Lozannie. W sobotę firma wstępnie oszacowała straty spowodowane awarią na 30 mln franków szwajcarskich (prawie 20 mln euro). Dzień po awarii Swisscom przepraszał i w ramach rekompensaty zaoferował swym abonentom (których ma 3 mln) bezpłatne rozmowy i SMS-y przez dwa dni, a także obniżenie najbliższej opłaty abonamentowej o pięć franków. |
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
[nasty] pisze: 2001-07-30 13:06No to rozumiem. Nasi operatorzy moga sie od nich uczyc.0
-
Robin pisze: 2001-07-30 13:58Rzeczy oczywistych nie będę komentował. Powiem tylko, że wiem teraz co to oznacza obsługa abonenta. Można to porównać z cytatem z filmu "MIŚ" - "Patrz synku tak wygląda baleron"0
-
arE pisze: 2001-07-30 14:42Ja tam wole jak siec dziala... nie pamietam padu calej sieci na 10 godzin ;)0
-
do arE pisze: 2001-07-30 14:57Chodzi o to ze jakby u nas padla na 10h to bys musial im w drodze reklamacji wyluszczyc problem i prosbe o zwroty bo z tego co pamietam glupia obnizka abonamentu 'z urzedu' przysluguje od 3 dni przerwy dopiero-chyba ze cos zle pamietam :-)) (a o darmowych uslugach moglbys zapomniec..)0
-
Adi pisze: 2001-07-30 15:40Gdyby u nas padła sieć to oprócz tego żebyśmy nic nie dostali, to jeszcze by podwyższyli opłaty żeby zrekompensować sobie straty.0
-
Woytek pisze: 2001-07-31 01:02I siec bedzie taka zapchana przez te dwa dni, ze i tak nie bedzie z niej zadnego pozytku.0
-
arE pisze: 2001-07-31 04:07Znajac zasoby sprzetowe naszych operatorow moge powiedziec, ze nei jest mozliwy pad na 10h (nie dotyczy jednej idealnej sieci;) Andrzej.0