Awaria w sieci Plus GSM
W dniu dzisiejszym w Warszawie i okolicy nastąpiła awaria sieci, która potrwa jeszcze prawdopodobnie do 12:00.
Informację o takiej treści otrzymała GW od zespołu obsługi klientów kluczowych firmy Polkomtel. Firma przeprasza za utrudnienia.
Komentarze / 148
Dodaj komentarz-
blobi pisze: 2003-08-29 13:50Ups :) Nasza najbardziej zaawansowana technologicznie sieć dostała czkawki :))0
-
Xyan pisze: 2003-08-29 13:51mówiłem że PlusGSM to gówno. Najbardziej zaawansowana technicznie jest Era blobi.0
-
blobi pisze: 2003-08-29 13:54Tiaaa Era :)Era jest dobra dla dzieci - dla biznesu tylko + (no moze i idea:))0
-
wlo pisze: 2003-08-29 13:54no to która w końcu jest najbardziej zaawansowana technologicznie? Może Idea?0
-
laura pisze: 2003-08-29 13:55O kurde. To nie zazdroszcze firmom, które mają telefony w Plusie. Niezła wtopa.0
-
wlo pisze: 2003-08-29 13:56już wiem na pewno, że korzystam z usług ostatniej w rankingu klientów sieci, ale co z tym zaawansowaniem?0
-
blobi pisze: 2003-08-29 13:56No :) I to w Wawie :))) Gdzie najwiecej biznesmanow :DD0
-
blobi pisze: 2003-08-29 13:57No WLo co?Nie wierzysz ze Plusik ma najnowocześniejszy sprzet? ;)0
-
Robert542 pisze: 2003-08-29 13:59Dla mnie najbardziej zaawansowana technologicznie jest era. Potem pomarancz0
-
wlo pisze: 2003-08-29 13:59laura - też im nie zazdroszczę... zwróć tylko uwagę, że nie często słychać (chyba pierwszy raz?) żeby sieci podawały informację o podobnych problemach? a jak często one występują? bo chyba nie wierzysz, że nigdy? Sądzę, że dostaną rekompensatę użytkownicy... ja tam ostatnio dostałem gratis swój miesięczy pakiet (Plus200) dodatkowo - z powodu pomyłki na billingu (nie ceny, tylko sposobu rozliczania i prezentacji :-))0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:00blobi - żartuję sobie, bo akurat takie licytacje mnie śmiesza ;-)0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:02widzisz blobi? Robert542 uważa, że Plus jest najgorszy pod tym względem... A dla mnie najważniejsze jest to, że mogę korzystać w Plusie z HSCSD i dlatego m.in. korzystam z usług tej sieci.0
-
blobi pisze: 2003-08-29 14:04Oj ja też żartuje :D A Plusa podziwiam za tą dbałość o klienta i odwagę przyznania sie do awarii. W innych sieciach zdażają sie często ale siedzą jak myszy pod miotłą .0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 14:09Może nadajniki dowiedziały się o trzecim miejscu w raporcie CDM Pekao i postanowiły się (po/za)wiesić? :-D A poza tym, o czym tu deliberować? Takie sytuacje się zdarzają; w USA przez kilkadziesiąt godzin nie było prądu a jakoś nikt nie mówi, że USA jest zacofane technologicznie.0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:10A tak off topic... jak zmienić e-mail w profilu użytkownika? muszę usunąć ten alias bo już mam dosyć odbierania spamu... viagra (już od 1,5$) :-) enlarge penisa (nawet 5") :-) 5000$ w dzień :-) albo inne oferty... - ktoś jest zainteresowany? podzielę się informacją ;-)))0
-
kowal pisze: 2003-08-29 14:11no i gdzie sa teraz ci krzykacze co tak trąbią o wyższości Plusa? Xyan - masz świętą rację że Plus to gówno, to już nie są czcze pogaduszki, to fakty.0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:12Londyn ostatnio godzinę był pozbawiony prądu... Wczoraj sklep firmowy Plusa w Sieradzu przez półtorej godziny nie miał prądu... mimo, że obok w aptece żarówki świeciły...0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:15kowal - dałbyś sobie upust swoim frustracjom gdzie indziej... sąsiadce popsuł się niedawno komputer - firmowy notebook... z powodu jakiejś awarii telefonów czy czegoś... czy to znaczy, że IBM to gówno?0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 14:16A że firma przyznaje się do awarii - w sumie nie wiadomo czego tu więcej - realnej przyzwoitości i dbałości o klienta, czy też chłodnej kalkulacji? Warszawa Centrum to nie Pasikurowice i taka awaria rzuca się w oczy (a raczej uszy) - jest nie do ukrycia. Taki komunikat pozwala między innymi uciąć rozmaite spekulacje i ratuje wizerunek firmy.0
-
laura pisze: 2003-08-29 14:21wlo-- Warszawa to kupa luda i firm. Awaria tutaj to rzecz, której nie da się ukryć. Gdyby Plus nie podał tej informacji to i tak zrobiłaby się z tego głośna afera a tak starają się wyjść z tego z twarzą. Wierzysz w rekompensatę? Zobacz co napisali:" Firma przeprasza za utrudnienia." Troche śmiesznie brzmi nie?. Jakiś rzecznik prasowy mógłby od razu zadeklarować ze sieć wynagrodzi tę kompromitację swoim użytkownikom.0
-
ICEWIND pisze: 2003-08-29 14:26+ dla + za podanie tej wiadomości publicznie0
-
Pete pisze: 2003-08-29 14:27Najbardziej technologicznie zawansowaną siecię w Polsce jest PlusGSM. :-)0
-
Pete pisze: 2003-08-29 14:27Najbardziej technologicznie zawansowaną siecię w Polsce jest PlusGSM.0
-
Wicherek pisze: 2003-08-29 14:28Ostatnio w naszej firmie nastąpiła awaria przekierowań na prefiks 1060 (chyba firma Phone), która trwała przez jeden dzień. Następnego dnia rano firma Phone przepraszając za usterki oświadczyła, że do końca sierpnia (od 28.08) wszystkie połączenia międzynarodowe, międzymiastowe i do sieci komórkowych są o 50% tańsze. Taka dbałość o klienta to rozumiem!0
-
kowal pisze: 2003-08-29 14:30wlo - nie na temat z tą sąsiadką. Awaria jest w Plusie i tylko on jest temu winny. Bierze kasę - wciska szajs. Moja frustracja jest w pełni uzasadniona - przeszedłem z tym operatorem swoje i nie chce mieć z nimi więcej do czynenia. A takie FAKTY jak te tylko umacniają moj stosunek do nich.0
-
pajorro pisze: 2003-08-29 14:30Wlo, napisalem ci co trzeba z tym zrobic (e-mail) na twojej stronie, co do awarii no coz nic nie jest doskonale, a fakt ten to dobry pretekst na potepianie sieci Plus przez jej przeciwnikow.takie jest moje zdanie.0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:30laura - nie przeczę... ale nie ma ludzi nieomylnych czy technologii niezawodnych, nawet przy systemach kilkustopniowo zapbezpieczonych przed awariami. one zmniejszą ryzyko ale go nie wykluczają - to po prostu nie jest możliwe - bogami nie jesteśmy jeszcze (a zresztą są i tacy, którzy mówią, że Bóg też popełnił błąd... stwarzając kobietę :-)). Więc dyskusja, że TAKIEJ firmie TAKIE coś nie powinno się przydarzyć jest bez zupełnie sensu. Co do rekompensaty - może ze względu na skalę rzeczywiście będzie problem, ale ja z byle powodu zawsze dostaję jakąś rekompensatę.0
-
radagast pisze: 2003-08-29 14:32na swzczeście mieszkam zupełnie gdzie indziej!!!! chociaż oczywiście taka awaria na pewno prestiżu sięci nie dostarczy, a wręcz przeciwnie......wystarczy poczytać komentarze!!!!!0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:33kowal - no nie wiemy do końca co było przyczyną awarii :-) mojej sąsiadce wysiadł IBM z powodu telekomunikacji ale efektem było, że nie mogła dostarczyć tłunmaczenia klientowi... Co klienta obchodzi awaria na liniach telekomunikacyjnych, jeśli to sąsiadka tłumaczyła mu tekst?0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 14:38Gdyby firma chciała naprawdę poinformować społeczeństwo, to zrobiłaby to za pośrednictwem mass-mediów a nie komunikatu wysłanego do redakcji GW.0
-
maciejm pisze: 2003-08-29 14:41Laura: Rekompensatę za taki rzeczy daje się po cichu. Ale się daje !! Sam miałem podobny przypadek jak wlo. Otrzymałem błędnie naliczony billing. Dostalem info od Plusa, że coś pomylili i proponują rekompensate w postaci bezpłatnych dodatkowych minut do wykorzystania. O pomyłkach nie chwli się głośno, ale b.ważne jest , że przyznali się do pomyłki i w profesjonalny sposób to załatwili. Pozdrawiam0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:45Gonzales - to właśnie zrobili - jak widzisz szybko się po Polsce rozeszło :-) czekamy na komunikat o usunięci awarii jaszce - zobaczymy jaki rekord na GOL będzie osiągnięty. Czy może pod newsem o usunięciu awarii będzie więcej postów? Zakłady jakieś? ;-)))0
-
me123 pisze: 2003-08-29 14:48Brawo Gonzales!!! Jeśli nie wiesz, co to sa masmedia, radze zajrzec do encyklopedii. Jeszcze raz gratuluje poziomu wypowiedzi.0
-
WojtekX pisze: 2003-08-29 14:51wlo & blobi: nie podpuszczajcie tak ludzi, bo się pobiją która sieć lepsza :-P Wielkie halo o głupią awarie, zaraz teorie spiskowe, co to się nie stało.0
-
ekstro pisze: 2003-08-29 14:54Kolejny swietny news na GOLu - bardzo wyczrpujacy.0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 14:55Słowa "massmedia" użyłem w kontekście mediów, które dostępne są dla ogółu użytkowników Plus GSM. Takim medium może być (w przypadku tej awarii) na przykład lokalna rozgłośnia radiowa, a z pewnością nie jest nim internetowa strona GW. Zatem gratuluję inteligencji i domyślności.0
-
wlo pisze: 2003-08-29 14:59ekstro - dla mnie świetny - można oderwać się od pracy... na szczęście sam sobie jestem szefem więc mam na szefa duży wpływ i nie każe mi odrabiać nadgodzin za starcony czas na prywatne pogaduszki... jednak Wy uważajcie lepiej ;-)0
-
prosty pisze: 2003-08-29 15:00brawo wojtekX ten komentarz ma przynajmniej sens0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 15:02Dzięki ***wlo - będę uważał, jeszcze sobie nałożę sankcję i wstrzymam urlop, premię i podwyżkę :-)).0
-
wlo pisze: 2003-08-29 15:02O kurczę!!! Szef zapomniał mi przekazać, że na 13 jestem umówiony u klienta :-((( Spadam więc.......0
-
wlo pisze: 2003-08-29 15:04prosty - rozśmieszyłeś mnie - w dobrym humorze wyruszam w teren :-)0
-
MaxPein pisze: 2003-08-29 15:11Panowie (i Panie) połowa z was to pracownicy operatorów GSM. Poco te spory. Plus jest O.k jest gorszy od konkurencji. Przegrywa w walce o klientów. BLOBI jak pracujesz dla + to nie chwal tego bałaganu. HSCSD to stare rozwiązanie, BLOBI Twoje ekstytacje + są dziecinne.0
-
MaxPein pisze: 2003-08-29 15:22PLUS jest szykowany na sprzedaż wieliemu V. Więc cena jest uzależniona od wielu czynników. Taka awarja to zysk dla V.0
-
klarnet pisze: 2003-08-29 15:28I CO Z TEGO WYNIKA ? PO CO TAK WIELE PUSTEGO PISANIA ? WSPÓŁCZUJE.0
-
MaxPein pisze: 2003-08-29 15:34KLARNET to jest biznes. Jeden traci następny zyska.....0
-
blobi pisze: 2003-08-29 15:46Teraz TY zkolei mnie rozmieszasz :DD Nie pracuje dla + nie ekscytuje się, pochwalam politykę plusa bo już długo go obserwuje a poza tym przymierzam sie do zmiany opa. Nie daje sie ponosić emocjom jak niektorzy tu...0
-
blobi pisze: 2003-08-29 15:49A Pan Max zapewne jest redaktorem w Gazecie, albo w ich portalu i wie absolutnie wszystko o +. A moze własnie Pan pracuje dla+? Wtedy niestety bede sie martwił ze plus ma tak "loalnych" pracowników :P0
-
spiro pisze: 2003-08-29 15:58kiedys era tez tak miala ze w centrum nie dzialaly telefony i nic strasznego nie bylo.to sie moze zdarzyc kazdemu opowi.0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:02Bodajże dwa lata temu na święta wielkanocne była wielka wpadka w idealnej sieci. Miałem wtedy tam fona i wkurzaem się, gdy nie mogłem wysłać SMSów z życzeniami. Ciekawe, czy ci, którzy teraz tak plują na plusa wtedy tak samo pluli na Ideę? Ja mam fona w Plusie i nie żałuję.0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:03Spiro ma rację0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:07A tak swoją drogą to jak chodzi ten zegar na GOLu? Jeszcze nie ma 14:03 a mój post jest z tą godziną. Czyli wszyscy mają jakieś potknięcia0
-
szymon_ pisze: 2003-08-29 16:07no wlasnie wpadki zdazaja sie nawet najlepszym to jest tylko sprzet i ma prawo nawalic....0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:08O, a teraz ukazał się mój post z 14:07 a jest 13:53 :-)0
-
blobi pisze: 2003-08-29 16:08Bo tu obowiązuje czas Gol-Zulu :)0
-
blobi pisze: 2003-08-29 16:0913:57 w czasie pisania tego posta i jaki czas?...0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:09Szymon racja, chociaż ja bym nie chciał, aby mój sprzęt nawalał. A tak swoją drogą to niektórych nic tak bardzo nie cieszy jak cudze nieszczęście0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 16:10***Jacekl - praktycznie każda sieć pada w każde święta, które wiążą się z tradycyjnym wysyłaniem życzeń. Ale pamiętam tamtą wpadkę Idei, jak Pan Kalinowski tłumaczył się publiczności (i zwalał winę na Nokię i jej techników).0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:10A Ty Blobi dopiero teraz to zauważyłeś?0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:12Gonzales, jak wtedy dzwoniłem do BOK to mówili mi, że mają zmianę systemu. Czyli łgali jak psy. Do awarii przyznali się dopiero po jakimś czasie.0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:17A może serwer GOLu jest gdzieś w Rosji, Czas astronomiczy zmiienia się o 4 minuty na jeden stopień szerokości geograficznej.0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:18Swego czasu głosowanie do Big Brother'a też zatykało sieci0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:23A może ktoś z Warszawki napisze, czy zauważył jakieś utrudnienia w sieci, no i mógłby też napisać czy awaria jeszcze jest0
-
szymon_ pisze: 2003-08-29 16:26a probowac gdzies zadzwonic w sylwestra o 12;) jak komus sie uda daje gore zlota sms'y za to szlo wysylac bez problemu...;)0
-
dan pisze: 2003-08-29 16:37przerwa rzeczywiście była ale bardzo krótka a poza tym u mnie w centrum W-wy dotyczyła chyba wszystkich sieci bo jak telefon zaczął szukać sieci to po dłuższej chwili znalazł tylko Erę (ani + ani ideii), po chwili wogóle żadnej, a później (na pewno przed 12:00) w zasadzie wróciło wszystko do normy tylko wskaznik pola troche gwaltownie sie zmienial.0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:39szymon: ja dla przykładu dzwoniłem o 12tej wtedy gdy był Y2k (1999/2000). Czekam na górę złota :-)))0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:42dan: dzięki za informacje, no a inne sieci się nie przyznały. Podobnoe jak z Czarnobylem, tam była awaria, Szwedzi po jakimś czasie wykryli wokół swej elektrowni jądrowej promieniowanie, ogłosili że mają u siebie awarię. Po czasie okazało się, że u Szwedów wszystko w porządku no i wtedy Wielki Brat się dopiero przyznał.0
-
szymon_ pisze: 2003-08-29 16:48jacekl dobra gora juz jedzie do CIebie kurierem;)ja dzwonilem 2002/2003 i nici;) wiec mysalem ze w poprzedich latach bylo podobnie o tej godzinie, nio ale liczba uzytkownikow wzrosla i juz jest trudniej;)0
-
triada pisze: 2003-08-29 16:54ciekawe czy z tego powodu firmy beda mialy jakas rekompensate, przeciez takie cos naraza firmy na duze koszty0
-
triada pisze: 2003-08-29 16:55ja bym zaskarzyla drani, ciekawe czy ktos to zrobi, chyba ze bedzie jakas rekompensata 1 rok abonamentu gratis0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:56Swego czasu jak w Słupsku oddali do użytku Real (w pierwszych dniach przychodziło tam z ciekawości kupę narodu) to na początku też się zatykały sieci, a później każdy op dołożył swojej aparatury w pobliżu i wąskie gardło się przepchało0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 16:59triada: kumpel miał wtedy telefon w POPie, złożył reklamacje, że nie mógł wysłać SMSa no i musiał zadzwonić i przez to więcej musiał zapłacić. Doładowali mu wówczas w ramach rekompensaty konto o 10 polskich złociszy. Pewno przedtem sprawdzili, czy nie wciska kitu...0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 17:01oczywiście chodzi mi o wpadkę Idei w swięta wielkanocne dwa lata temu0
-
adminek pisze: 2003-08-29 17:05a co sie stalo? ine mozna dzwonic czy tak jak wi dei sie czesto dzieje nie mozna wysylac smsów??0
-
lewickijacek pisze: 2003-08-29 17:10adminek: spójrz w górę, dan pisał co się stało0
-
maxxo pisze: 2003-08-29 17:28a u mnie po wprowadzeniu gprs maniak w idei po 18 wiecznie siec jest zajeta :( dzieje sie tak pod warszawa :(0
-
desen pisze: 2003-08-29 17:35Coz...lepsza czy gorsza siec...ale wpadka najlepsza ;)0
-
james pisze: 2003-08-29 18:02jaka sie burza zrobila z tego newsa :) a co powiecie na to ze E N E RG I S 1066 mial przez 2 dni padnieta siec !!!!!! dodam jeszcze ze onetkonekt i tele2 (kozysta czesciowo z laczy energisa) tez padlo :D i jakos tego nikt "niby" oficjalnie nie widzial ....0
-
wlo pisze: 2003-08-29 18:04MaxPein - może i HSCSD to stare rozwiązanie, jednak pozwala mi na zaoszczędzenie sopro pieniędzy... A propos, jest coś nowszego? No po drugie a propos... nie pracuję dla Plusa :-) szymon_ - no ja np. bezproblemu w tym roku o północy z dronymi dzwoniłem za granicę... A po kolejne a propos, to muszę powiedzieć, że dzisiaj nie identyfikowały mi się połączenia z Niemiec... I uprzedzam od razu - dzwoniący mieli włączony CLIR - pytałem :-) Co ja w tym Plusie jeszcze robię? Hmmm... to nie do pomyślenia przecież takie rzeczy!0
-
dnl pisze: 2003-08-29 18:29Przerwa wcale nie byla krotka. Trwala co najmniej od 8:30 gidzes do po 12. A ja jak na złość na koniec miesiąca musiałem domknąć kilka spraw z Klientami i ch... z tego, więc jestem naprawdę wściekły na sieć (na marginesie prywatna idea działała mi cały czas bez zarzutu więc nie wiem skąd takie opinie gdzieś tam wyżej). Nie jestem jakimś zdeklarowanym przeciwnikiem + ale akurat w tym przypadku pomimo iż rozumiem że awaria może się zdażyć sądzę że moja firma powinna się domagać jakiejś gratywikacji ze strony opa bo akurat w ostatnim dniu roboczym miesiąca było to naprawdę negatywne dla nas. Pozdrawiam0
-
dnl pisze: 2003-08-29 18:31hehehehe sorrki za ortografię sam nie wiem jak to mogło wyjść0
-
protest pisze: 2003-08-29 19:12HA HA hA HA IDEAlna sieć górą0
-
Irek24 pisze: 2003-08-29 19:17Plus nie może zapanować nad technologią...0
-
wlo pisze: 2003-08-29 19:37No - nieuków tam mają...0
-
magw pisze: 2003-08-29 20:13No ładna wtopa szanowni koledzy. Ciekawe ile odliczycie od abonamentu???0
-
paweln pisze: 2003-08-29 20:24Ale wy jesteście niedorobieni, mówiąc, o plusie same niestworzone chistorie na podstawie jednej awarjii, jak tak zachwalaciew swoje sieci, to czemu nie mówicie o awarjii Idea POP, która zdaża się non stop... Nie macie na co nażekać to nażekacie na Plusa, + dal + za komunikat!0
-
MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-08-29 20:36KISZKA I TO NIEZŁA, CO BY NIE MÓWIĆ. DOBRZE ŻE NIE MIESZKAM W W-WIE.0
-
seem pisze: 2003-08-29 20:40dnl: Problemy zaczely sie juz po 2 w nocy - nie mozna bylo wysylac sms i dzialy sie dziwne rzeczy z zasiegiem.0
-
portal pisze: 2003-08-29 20:44Faktycznie Energis tez lezal kilka dni temu.... w branzy chodzila taka informacja. Co sie dzieje na swiecie, jak nie prad w stanach to w UK, jak nie Energis to Plus??? Pozdrawiam0
-
MaxPein pisze: 2003-08-29 21:54... ja pracuje dla innego OPERATORA. Testowałem 3 operatorów z poziomu klienta i bardzo łatwo mogę określić słabe pukty każdego z nich. Plus mimo, że jest nadal w 51% polski pozostał już jako jedyny na scenie nie oddany zachodniej KORPORACJI. Takie problemy odbiją się na jego cenie i z szacowanych 2 - 3 mid EURO. zostanie 2 albo i mniej po kilku takich wpadkach. Każdy widzi, że + maleje............... Pozdrawiam0
-
wlo pisze: 2003-08-29 22:06MaxPein - rzeczowa analiza...0
-
pajorro pisze: 2003-08-29 23:07moze koniec swiata????;-))))0
-
Gonzales pisze: 2003-08-29 23:36***Wlo, zgodnie z Twoim wcześniejszym apelem, obstawiam 105 komentarzy.0
-
trapi pisze: 2003-08-29 23:44moze to przez ta bliskosc marsa? ;-)0
-
titq pisze: 2003-08-29 23:48hmm, no dopsz.. tylko w jaki sposob chcecie wycenic swoje straty? jak udokumentowac? jak udowodnic, ze z powodu braku lacznosci w jednej sieci straciliscie np. 1000zl? jak udowodnic, ze w miejscu gdzie byliscie nie bylo telefonu stacjonarnego? dlaczego z powodu braku lacznosci przez kilka godzin niektorzy chca zwolnienia z abonamentu, skoro praktyka powszechnienie znana i zawarta w regulaminach jest to, ze w takich sytuacjach nie nalicza sie oplat za rzeczywisty okres pozbawienia lacznosci? sklonnosc do pieniactwa jest w naszym narodzie zastraszajaca, zgadzam sie ze moze ktos z kims nie mogl sie polaczyc, ale jesli ktos ma wazna rzecz do zalatwienia to skorzysta zinnego srodka lacznosci, a nei bedzie siedzial i patrzyl jak mu kasa ucieka :P0
-
Gonzales pisze: 2003-08-30 00:50***Titq - my jako klienci nie musimy niczego udowadniać. Awaria była - i to jest niepodważalne. Klienci ucierpieli - i to też jest niepodważalne. I to w gestii operatora leży, aby te straty ludziom wynagrodzić. Bo to jest w interesie operatora. Piszesz o praktyce firm telekomunikacyjnych, płynącej z regulaminów; pamiętaj, ze życie jest bogatsze niż regulaminy.0
-
Gonzales pisze: 2003-08-30 00:54To prawda, że w Polsce pieniaczy nie brakuje. i byc może pojawią się pozwy, bo ktoś nie sprzedał (rzecz jasna z powodu braku łączności) 20 letniego malucha i przepadł mu interes życia. Ale popatrz też obiektywnie. Jeżeli jakaś korporacja zakupuje ze 200 aktywacji w Plusie i wyposaża wszystkich pracowników w telefony, i nagle traci łączność - to co - nie ponosi wymiernych strat?0
-
Gonzales pisze: 2003-08-30 00:57W kazdym razie - reasumując - odbudowa wizerunku może być bardziej kosztowna, niż udzielenie ekstra rabatu dla wszystkich poszkodowanych z powodu braku łaczności, a którzy zgłoszą się z żądaniami do operatora. I przypuszczam, że firma zajmie się każdym, kto zgłosi się z sensownie umotywowanymi żądaniami.0
-
Ktoś pisze: 2003-08-30 02:34Czy wam ludzie się nudzi?? Co to za dyskusje i "przepychanki": Plus taki a taki a Era to już taka a tak i wkońcu Idea the Best lub coś w tym stylu! Wszyscy operatorzy przycinają czy jawnie czy nie to tak jest! Każdemu uda sie wtopić z czym raz w miesiącu! Wszyscy operatorzy są nastawieni na zysk bez wzgledu na poszanowanie klienta! Wszyscy są tacy sami i maja w ofercie to samo! TP ma co chwilę jakąś poważną wtopkę na skalę miasta, regionu, woj. lub kraju no i co jakoś nikt tak sie nie denerwuje!0
-
simon pisze: 2003-08-30 02:45a ktoś ostatnio się sprzeczał, że nadszarpnieta opinia nie ma znaczenia, a tu znowu tak gafa ze strony plusa i jestem ciekaw czy ta osoba nadal podtrzymuje to twierdzenie0
-
jogi pisze: 2003-08-30 02:51...padl PLus...zastapila go Era:-)....padnie Era...bedzie Plus:-)...zreszta, kto bedzie pamiatal za rok co sie dzialo tego pieknego dnia w Warszawie?:).....a na marginesie dobrze miec dwa telefony w roznych sieciach i bede trzymal sie tej opcji;)))0
-
jogi pisze: 2003-08-30 03:02......ale dopisuje kolejny:) minusik przy Plus-iku0
-
kaosone pisze: 2003-08-30 12:05odnosnie odszkodowan to reguluje to Regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych-jezeli awaria trwalaby 24h to delikwent otrzymuje 1/30 oplaty abonamentowej (czyli smieszne grosze) natomiast w tym przypadku awaria trwala ponizej 24h wiec nie dostaniecie NIC (zgodnie z regulaminem) Pozdrawiam naiwnych : )))))0
-
wojtas222 pisze: 2003-08-30 12:17mam glupie pytanie czy cos sie stanie zlego jesli wloze baterie z noki 3510i do 3410 a z 3410 do 3510i prosze o odpowiedz dzieki z gory0
-
wlo pisze: 2003-08-30 13:40kaosone - to regulamin... życie jest życiem. W moim przypadku aearia trwała chyba z 5 dni - mogłem w tym czasie korzystać z komórki choć codziennie musiałem ładować... W ramach rekompensaty obniżyli mi abonament o 50% - więc nie w wysokości 1/30 a nieco więcej... wojtas222 - jeśli to ten sam typ to nic się nie stanie, jeśli inny - ryzykujesz :-) Ale przecież to łatwo sprawdzić - na baterii jest napisane co to za typ :-))0
-
wlo pisze: 2003-08-30 13:42No widzisz jak łatwo mi poszło? BLC-2 - oba modele używają tej samej baterii :-) Nie bój się - nic się nie stanie po zamianie baterii ;-)))))0
-
adrianos pisze: 2003-08-30 14:49Plus sie zacioł???? Ci geniusze? a może Czarek coś pogrzebał w Plus misji i coś siadło. HAHA0
-
pajorro pisze: 2003-08-30 15:23Co do +misji do reklama jest beznadziejna....0
-
berr pisze: 2003-08-30 15:36A może to terroryści??? Zwolennicy Saddama lub jacyś fundamentaliści islamscy??? Kto wie...:):)))0
-
NoName88 pisze: 2003-08-30 21:14Jak widac po wielu postach łatwo jest teraz pisać źle o Plusie, bo trafiła się awaria (nie ukrywam, że mogłaby być dla wielu dokuczliwa). Ilu z Was pamięta \"awarię\" w telekomunistycznej IDEAlnej sieci? Chodzi mi o słynne doładowywanie za friko w POP-ie. Znam ludzi którzy nabijali dzięki luce w systemie po kilkaset, kilka tysięcy złotych. Nie zrobili nic niezgodnego z prawem, wykorzystali pewien błąd. Mając sporą sumę kasy na koncie wydzwaniali potem to co zyskali (słyszałem o przypadku gościa dzwoniącego do kolesia stojącego metr obok z prośbą o podanie papierosa:)) Jakież było zdziwienie wielu kiedy potem IDEAlny operator odebrał sobie to co każdy wydzwonił. Sporo osób przez to straciło swój numer, ponieważ nie było ich stać na zasilenie konta w kwocie jaką wczesniej wydzwonili.0
-
NoName88 pisze: 2003-08-30 21:15Ktoś zapytałby - przecież wszystko ze strony operaotra było w porządku. Wg mnie jednak nie-użytkownik wykorzystał niedbałość operatora w potem sam musiał ponieść tego konsekwencje. Czy to nie była dużo "grubsza afera" niż ta z awarią sieci w Plusie do której operator się uczciwie przyznał...???0
-
wlo pisze: 2003-08-30 21:23NoName88 - to, że w płocie jest dziura, nie znaczy, że wolno Ci wynieść to co jest za tym płotem. A jeśli już wyniesiesz, to nie spodziewaj się, że Ci odpuszczą :-) Bądź poważny - to, o czym piszesz no najzwyklejsze złodziejstwo...0
-
wlo pisze: 2003-08-30 21:26NoName88 - ocztwiście nie wysilaj się na dyskusję - nie ma sensu... Przeczytaj regulamin usługi... Jeśli znajdziesz tam coś na temat korzystania z usług w sposób inny niż poprzez zasilenie w sposób wymieniony w regulaminie, możemy podyskutować...0
-
titq pisze: 2003-08-30 22:19gonzales: ja tu nikogo nie usprawiedliwiam i staram sie byc obiektywny wlasnie, awaria byla - fakt, plus swoich klientow od "200" kart jak widac po GW poinformowal i nie wierze ze jakos tam wspolnie nie wypracuja nazwijmy to "odszkodowan" ale z drugiej strony nie wierze tez, ze co poniektorzy golowicze robia takie interesy zeby postulowac jakies nieadekwatne do sytuacji rabaty ufff, acha, w poz kiedys tam plus tez mial awarie, tez w ten dzien byl straszny szum a nastepnego juz nikt o tym nie pamietal :)0
-
Gonzales pisze: 2003-08-30 22:30***Titq - teraz wszystko jasne - wypracowaliśmy podobne stanowisko.0
-
goober pisze: 2003-08-31 02:52Wpadka z awarjią trochę nauczy pokory że nie wszystkie urządzenia działają wiecznie... Co do 3-ciej sieci w Polsce to stało się dlatego że Plus przyznał się ile naprawdę ma klientów ("uśpiono" niedawno dużo nie używanych numerów w tej sieci...) Pzynajmniej Plus nie ściemnia że ma 3 lub więcej milionów klientów (jak to czynią to era czy idea, próbując zachwycić wszystkich swoimi wynikami....)0
-
kfysiek pisze: 2003-08-31 04:11Dla mnie BKa, Plusowcy chodza dumni jak pawie, ze placa za jakosc uslug-biznesmani jedni a jak sie dzwoni na + to nie mozna sie doadac takie sa trzaski w sluchawce.Zreszta + zdziera tylko kase z urzytkownkow,Gdzie w Popie czy Taktaku sa 100 razy lepsze ceny niz w Plusie w abonamencie nawet w jednych z wyzszych taryf, a wracajac do awarii to jak jakis gosciu starci kapuche na tej awarii to z usmiechem +) odejdzie gdzieindziej.Ale coz awarie rzecz nieunikniona w telekomunkacji :( 3mta sie0
-
kfysiek pisze: 2003-08-31 04:20NoName88 i wlo:Zgadzam sie w wlo!!!Kiedys w mojeje wiosce zginely(skradziono) karty Simplusa,ktorymi chetnie paru cwaniakow zasililo konta, i tu panie NoName Plus, ktorego uczciwosci bronisz postapil tak jak jak powinna zrobic w czasie owej wpadki Idea!!!A ze byly to niebagatelne sumy owi amatorzy cudzej wlasnosci zaczeli podziwiac swiat zza#### 3m sie0
-
Goofer pisze: 2003-08-31 04:40Kolega z pracy majacy znajomego w Plusie mowil, ze ktos im sie na BTSy wlamal i tak namieszal, ze zdalnie nie mogli tego naprawic, tylko wyslali ekipy do kazdego osobno ;))0
-
Gonzales pisze: 2003-08-31 10:34***Kfysiek - a Ty nie ma jakichś kompleksów? Tak piszesz o tych biznesmenach.... A co do taryf - no to pokaż te 100 razy lepsze taryfy, może jako biznesmen ucieknę od kosztów :-)0
-
wlo pisze: 2003-08-31 14:05kfysiek - zrozum... tu nie chodzi o to, że ktoś o mnie powie, że jestem w tzw. dobrym towarzystwie, bo mam to głęboko w...wiesz gdzie :-) W ogóle mnie nie obchodzi kto co o mnie mówi, o ile nie ociera się to o pomówienia i te rzeczy, o które spokojnie można zaskarżyć klienta. Tu chodzi tylko i wyłącznie o kasę !!! KASA decyduje o tym, że korzystam z Plusa. Owszem nie głównie, bo liczy się także zakres usług - i upierdliwie będę mwił tutak o HSCSD... Za tę samą cenę co w Idei czy Erze mam 4-krotnie większą szybkość... A co to oznacza? Znowu KASĘ!!! Twoje opowiastki o lepszych cenach w pre-paidzie Ery czy Idei w stosunku do abonamentów Plusa włóż mna półkę z bajkami. Ja tutaj już co najmniej kilkanaście razy prosiłem o przedstawienie korzystniejszej dla mnie oferty w innej sieci - może Tobie się uda: 145 zł netto za 180 minut taktowanych 1/1 i 100 esemesów bez żadnych zniżek na dziadka kombatanta, babcię inwalidkę czy dziecko w upośledzeniem słuchu...0
-
wlo pisze: 2003-08-31 14:11To jest taryfa dla zwykłego klienta, każdy może ją mieć po ponad 3 latach w sieci. Oczywiście nie wyjeżdżaj mi tutaj, że nowi mają gorzej - mają, ale to nie mój problem, że nie zależy im na korzystaniu z tych możliwości tylko zmieniają op[eratorów z powodu potrzeby posiadania nowego telefonu, z którym w towarzystwie mogą się pokazać - to jest dla mnie zupełnie nie zrozumiałe. A czego dowodzi, że tacy ludzie zawsze będą narzekać na brak pieniędzy (mimo tej pozornej oszczędności z telefonem) - są głupi - z tego się bierze bieda jak wiesz (i odwrotnie, ale to nie ma zastosowania akurat).0
-
NoName88 pisze: 2003-08-31 14:35wlo - Bynajmniej nie mam zamiaru z Tobą polemizować z Tobą (spójrz na działania TP SA i ich podejścia do klienta, ich metod działania i zadaj sobie pytanie czy ich nie można nazwać złodziejami...), bo nie o tym jest post. Poprzez swój wpis chciałem tylko uświadomić, że owa awaria w POP-ie była w moim odczuciu znacznie poważniejsza niż ta w Plusie, z której wielu robi strasznie rozdmuchaną aferę.0
-
wlo pisze: 2003-08-31 15:34NoName88 - OK, rozumiem. Ale o metodach działania Tepsy tylko możemy sobie pogadać, że są "jakby złodziejskie". Jak wiesz układ między klientem a dostawcą usługi regulowane są dwoma dokumentami - umową i regulaminem. Jeśli kilentowni nie odpowiadają warunki świadczenia usług, nie podpisują umowy z danym usługodawcą (nie mówię tu tylko o telekomunikacji), a jeśli strona nie wywiązuje się z umowy zaskarża się to do sądu. Ja tak przynajmniej podchodzę do tych spraw. I wcale nie narzekam - jak mówiłem rekompensaty jakie dostałem z powodu utrudnień z korzystania z telefony są znacznie większe niż rekulaminowe (ustawowe) a mnie całkowicie satysfakcjonują. I nie "walczyłem" o nie - po prostu dostałem po reklamacji i "ludzkiej" rozmowie. To, że awarie i wiążące z tym problemy występują - to oczywiste. Jak mówiłem bogami nie jesteśmy - Ty się nie mylisz (nie bież tego za bardzo do siebie oczywiście, to raczej do reszty)? Z Twojej winy nigdy nikt nie poniósł najmniejszej szkody? Wątpię :-)0
-
NoName88 pisze: 2003-08-31 16:57wlo-"jakby złodziejskie"...To samo można powiedzieć o sporej większoci osób które dokonały zasilenia POP-a w trakcie wspomnianej awarii. W swoim mniemaniu nie robili nic złego, zawsze każdy może sobie tłumaczyć "że coś co nie jest zakazane jest dozwolone". Ja osobiście nie uważam tego za złodziejstwo, każdy "orze jak może", dostosowuje się do sytuacji w jakiej przychodzi mu żyć (nie chcę się tu zagłębiać w sytuację polit.-gosp. kraju). Natomiast nie wszystko jak piszesz da się wyegzekwować regulaminami i umowami. Podam przykład (rzeczywisty) - firma składa podanie o SDI, dostaje odpowiedź z TP SA iż nie ma warunków technicznych. 2 miesiące później firma z tego samego terenu dostaje odpowiedź, że oczywiscie dostanie SDI, bo jest ważnym klientem TP SA. Wtedy nie było mydlenia oczu o "braku warunkóć technicznych".0
-
NoName88 pisze: 2003-08-31 16:57Potrafię zrozumieć, że o pewnych klientów trzeba dbac bardziej, ale nie znaczy to że innych można zupełnie ignorować i jawnie okłamywać. Tym samym "gorsza" firma naraża się na koszty (korzysta z modemu) i nie pomoże jej tu żaden sąd. Jak Bóg Kubie (TP S vel IDEA) tak Kuba Bogu (klienci)...(to aluzja do mojego przykładu z POP-em i darmowym zasileniem). Tak w ogóle to długo by o tym wszystkim gadać...0
-
wlo pisze: 2003-08-31 21:36NoName88 - każdy "orze jak może", dostosowuje się do sytuacji w jakiej przychodzi mu żyć więc może od razu mam Ci oddać kluczyki do mojego samochodu? Bo przecież jeśli Cię nie stać na kupno takiego to ciężką "orką" i tak go zdobędziesz? To co piszesz o SDI to pierdoły reklamowe, a jeśli dajesz się na nie nabierać to znaczy, że jestś naiwny... Ja poszedłem się zapytać czy już mamy w mieście SDI... A pani mi powiedziała, że akurat jeden terminal leży u niej na biurku i czeka na klienta, ale ponieważ jestem wartościowszym klientem, dostanę go od ręki, jeśli tylko wpłacę pierwszą ratę :-) Pewnie, że wpłaciłem i w godzinę miałem podłączone - sam to zrobiłem... Było to chyba już 4 lata temu. Ale nie ze względu na chwyt jaki pani zastosował wziąłem SDI - wziąłem dlatego, że potrzebowałem...0
-
wlo pisze: 2003-08-31 21:40Z kolei co do warunków technicznych to powiem Ci, że kiedy się przeprowadziłem do nowego mieszkania w 91 czy 92 roku też z powodu braku warunków technicznych nie zakładali mi telefonu - założyli w rok później, kiedy położyli kable do bloku :-) Podobnie z neostradą, kiedy byłem zainteresowany zapisałem się na listę mailingową - dostawałem co jakiś czas informację o braku możliwości technicznych... Aż tu w zeszłym tygodniu, dzień przed tą promocją o której na GOL też piszą aż trzy telefony miałem, że jestem jednym z pierwszych (wyróżniony mam się czuć) komu oferują promocyjne przejście z SDI na neostradę. Pytam się co się stało, że tak nagle dzwonią? Zaistniały warunki techniczne i najlepszym klientom w pierwszym rzędzie oferują wymianę :-) Ja im wierzę, że nie było możliwości technicznych - Ty nie musisz ;-)0
-
wlo pisze: 2003-08-31 21:43Aha! Z tym telefonem to chodziło o przeniesienie z innej lokalizacji - nie o nowy numer :-) Żebyś czasem nie zrozumiał, że brakiem możliwości technicznych był brak "wolnych miejsc" na centrali :-)0
-
kfysiek pisze: 2003-08-31 23:30Gonzales ja nie mam zadnych kompleksow, bo nie mowilem o taryfach biznesowych dzie akurat Plus wie co robi.I koncze dyskusje na ten temat!0
-
Rychu pisze: 2003-08-31 23:38Plus miał awarię, bo za prąd nie zapłacił w terminie i im ZE odłążczył dopływ elektronów. Trzeba płacić rachunki w terminie. Szef ZE wyjechał na urlop , w międzyczasie dostał rachunek za telefon i go nie zapłacił i mu sygnał wyłączyli. To się chłóp odgryzł i już...0
-
wlo pisze: 2003-09-01 00:05No! Przynajmniej jeden dobrze poinformowany się znalazł pośród tego grona "znawców" ;-)0
-
trybik pisze: 2003-09-01 00:41Wlo - nie musisz za każdym razem powtarzac, że w Plusie jest HSCSD i ile masz minut, bo jeżeli ktoś uzywa telefonu to jest w stanie dojść do takich samych wniosków. Problem w tym, że najbardziej zawsze krzycza klienci, którzy zmieniają operatorów jak "rękawiczki" i biorą co jest nowego nie przywiązując się do marki ani do operatora. Dzisiaj w "dobrej" cenie jest taki telefon u takiego operatora to się go bierze, może jutro u innego dadzą coś lepszego to też się weźmie. A co do awarii, to każdemu operatorowi się zdażają, ale nie każdy się do nich oficjalnie przyzna.0
-
wlo pisze: 2003-09-01 01:04trybik - widocznie nie jest w stanie... A powtarzam, bo nie rozumiem jak można mówić, że w danej sieci miałbym taniej, skoro tak nie jest - właśnie chociażby z powodu szybkiego CSD... Nie mówiąc już właśnie o cenie za "ilość minut" - dlaczego od razu w Twojej wypowiedzi widzę odejście od tematu? Jeśli ktoś pisze o czymś czego nie jest w stanie poprzeć dowodami, to dla mnie taki ktoś śmieszny jest po prostu. To dobry przykład i będę go powtarzał. To, że nikt nie korzysta z transmisji danych... Nikt nie musi ze mną polemizować na ten temat :-) Co do reszty - jest jak mówisz a ja nie rozumiem co to znaczy "telefon w dobrej cenie". Jeśli rozumieć wprost - to po co w ogóle tutaj dyskutować nt. cen i jakości usług skoro chodzi o "telefon w dobrej cenie"? Po co dyskutować o możliwościach telefonów, skoro chodzi o "dobrą cenę". "W dobrej cenie" to jeden handlarz samochodami obok mnie mieszkający kupuje i sprzedaje te graty. A co do awarii... już się wypowiadałem.0
-
SpOOki pisze: 2003-09-01 03:01Wiecie co ? Jesteście naprawde żałośni. Jestem użytkownikiem dwóch sieci, i Plusa, do którego już należe ponad 4 lata i Ery, w której posiadam swój służbowy telefon. Na temat Ideii się nie wypowiadam. Nie kożystam, więc nie wiem. Chę tylko powiedzieć, że co do działania sieci, zasięgu Plus`a nie mam zastrzeżeń, A jeżeli chodzi o Ere, w której już jestem ponad rok, mógłbym zapisać tutaj kilka pełnych postów. Oczywiście opisując same awarie. Nie mówie tu teraz o awariach na większą skale, ale o awariach Ery jako operatora firmy w której pracuje. Wielokrotnie Era "dawała ciała". Sieć korporcyjna padała czasami nawet na 8 godzin. Podsumowanie zostawiam dla Was.0
-
pajorro pisze: 2003-09-01 14:00Ale dyskusja wybuchla0
-
lewickijacek pisze: 2003-09-02 10:58*** SpOOki - to takie jaja się wyprawiają w Erze? Pierwszy raz słyszę...0
-
statek pisze: 2003-09-03 01:10tak awaraia ta bzdura, mam telefony u wszystkich opów,ale tylko w plusie korzystając ze strefy+ średnia rozmów za minutę 35gr.brutto za minutę,dlatego pożegnałem t.p.,+ jest nr.1 zakładając , że utrzyma strefę za 1 zł.0
-
statek pisze: 2003-09-03 01:41chcę powiedzieć coś też dobrego o erze,wziałem rolnika za 15 zł,w regulaminie było powidziane że mam 10 minut w abonamencie,ale zapomnieli wspomnieć ,że dzielą te 10 minut 5minut do ery i t.p,oraz 5minut do innych opów.dzwoniąc tylko do t.p wykorzystywałem tylko 5 bezpłatnych minut.era w ramach przeprosin przyznała abonament [do końca umowy 18 miesięcy}5zł miesięcznie,oprócz tego mam ryczłt na gprs 10zł.0
-
sebekoo pisze: 2003-09-03 15:47każdemu może sie przytrafić taka awaria - a co wy na ta sprzed kilku dni w ameryce z prądem to też wydawało by sie niemozliwe taka technologia0
-
wlo pisze: 2003-09-04 00:17A co powiecie na niedawną wpadkę dużego operatora w Australii? I to przez cały dzień? Dzwonisz do żony a tu odbiera kochanka... Żartuję oczywiście, ale podobno tego typu problemy były, że łączyło nie z tym numerem, który się wybrało :-)0
-
xslimakx pisze: 2003-09-05 15:02wlo to to sie da przezyc a co jak zona dzwoni i laczy zamiast z toba to z twoja kochanka :0
-
swerd pisze: 2003-09-05 15:19zdarza sie :)0
-
wlo pisze: 2003-09-06 01:26xslimakx - wszystko jest OK, dopóki nie zaczną gadać na temat kochanków ;-)0
-
DUNE pisze: 2003-09-06 20:31Wujek czytaj inne komentarze.Gdyby USA było zaawansowane technologicznie toby u nich elektrownie nie padały a tam połowa stanów nie miała prądu W TAKIM KRAJU JAK USA TAKA AWARIA.Dla przykładu jeżeli masz jakiegoś kumpla elektryka to go zapytaj Ja mam i powiedział że w Polsce taka awaria jest niemożliwa architektura rozbudowy sieci na to niepozwoli nawet niema takiej możliwości.CO TO ZNACZY IDĄC TWOIM TOKIEM MYSLENIA POLSKA JEST KRAJEM TECHNOLOGICZNIE LEPIEJ ROZWINIĘTYM OD USA. Ciekawe po cholere kupowaliśmy od nich samoloty bojowe powinniśmy sobie sami je wyprodukować.Ty pewnie masz kompa który ci się nigdy niezawiesza POZAZDROŚCIĆ.0
-
swerd pisze: 2003-09-07 12:43co do usa to akurat zły przykład. nie wiadomo czemu ta awaria była i nigdy sie nie dowiemy0
-
swerd pisze: 2003-09-07 12:44a co do plusa, to w takiej sytuacji mógłby chyba się dogadać z erą lub ideą i korzystać chwilowo z ich nadajników? na pewno straciłby troche kasy na tym, no ale klient ważniejszy jest? chyba że to technicznie niemożliwe0
-
dadzio102 pisze: 2003-11-23 09:45A jednak komórki tez maja awarie.. ;-)0
-
maniek pisze: 2008-11-27 22:14SIemka a ja wlasnie nokie n73 ale nie moge jej wziasc bo jest cos z netem w plusie i nie moga mnie do systemu zarejstrowac :P czekam i chyba sie nie doczekam0