ARBOmedia Polska dla PTC
Trwa kampania produktów PTC wykorzystująca nośniki ambientowe, udostępnione przez ARBOmedia Polska. Kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.
W 85 kawiarenkach internetowych ośmiu największych polskich aglomeracji zostały umieszczone nośniki C@FE BANER, wykorzystywane w kampanii „Happy SMS”. Nośniki ustawione na monitorach ponad 700 komputerów na wprost wzroku internautów umożliwiają selektywne dotarcie do 250 tys. młodych ludzi w wieku 15-25 lat.
Nośniki indoorowe umieszczone w toaletach promują brand „Heyah” w 12 majwiększych miastach Polski. W ponad 400 klubach i pubach na nośnikach formatu A3 eksponowane są zabawne, komiksowe historyjki. Kampania wykorzystuje 3 rodzaje kreacji plakatów przygotowane odpowiednio dla kobiet i mężczyzn oraz w wersji unisex. Szacuje się, że przez 2 miesiące reklamę zamieszczoną na nośnikach w toaletach obejrzy blisko 4 miliony osób.
Kolejna kampania - „Darmowe Wieczory” wykorzystuje prestiżowe miejsca uprawiania sportu. Reklamy layoutowe można spotkać w 60 najmodniejszych klubach fitness na terenie całej Polski. Promowane są 3 kreacje, w zabawny sposób nawiązujące do ćwiczeń fitness: „Rozgrzej się przed gadaniem”, „Ćwicz długie rozmowy” oraz „Masz jeszcze siłę rozmawiać?”. W przekazie wykorzystano standardowe plakaty formatu B1 (70x100cm) oraz nośniki ambientowe w postaci naklejek-wlepek i floorstickerów.
Kampanie ambientowe potrwają do końca marca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Mediów PTC oraz Optimum Media OMD.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
spellcaster pisze: 2005-03-09 09:47może się nie znam na marketingu, ale sformułowanie "nośniki indoorowe umieszczone w toaletach promują brand „Heyah”" odbieram jakoś dziwnie....0
-
flama pisze: 2005-03-09 12:00Kto wie jakie sa warunki tego pakietu do pryzjaciol w era komfort? mozna zmieniac numery?0
-
Grzechotnik pisze: 2005-03-09 17:49Ludzi w pewnym momencie to będą na te reklamy chyba z obrzyddzeniem patrzeć.;0
-
orko1990 pisze: 2005-03-09 21:49pewnie kolejna lipa0
-
mardall pisze: 2005-03-10 10:18muszą się postarać aby aby poprawić nadszarpnięty wizerunek poprzez walke zarządów0