adMobile dla Paoli
adMobile rozpoczęła współpracę z firmą Paola w zakresie obsługi kampanii SMSowej soków Kesz. Celem akcji jest budowa świadomości marki oraz wzrost jej popularności na polskim rynku soków owocowo- warzywnych.
Akcja ruszyła w czerwcu i trwać będzie do końca sierpnia. Kampania oparta została na konkursie SMSowym. Na każdym opakowaniu został umieszczony unikatowy kod, którego uczestnik zabawy wysyła SMSem. W odpowiedzi otrzymuje pytania dotyczące produktu. Zwycięzcami w konkursie są osoby, które najszybciej prześlą poprawne odpowiedzi.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
spiro pisze: 2004-07-19 16:57arcyciekawe...0
-
fynf pisze: 2004-07-19 19:52Taki typowy konkurs-kto pierwszy ten lepszy.Ciekawe za ile będzie SMS - 2,44 czy 1,22...0
-
Mulder pisze: 2004-07-19 23:02nie mają juz o czym pisac...0
-
stawrul pisze: 2004-07-21 00:24"Celem akcji jest budowa świadomości marki oraz wzrost jej popularności na polskim rynku soków owocowo- warzywnych." - to zdanie ma tak powazny poczatek i tak banalne zakonczenie, ze doprowadzilo moja przepone do rezonansu :D. jesli chodzi o te soki to nigdy ich nie pilem, a w kwestii konkursów - udzialu w nich nie biore, bo budzi to we mnie poczucie, iz jestem naciagany (choc nie ukrywam, ze kilka razy probowalem "szczescia"...)0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-07-26 00:37Juz widze jakie to sa kiczowate konkursy!0