500 minut za 427 złotych w sieci Idea
Od 10.05.2004 r. w sieci Idea dostępny będzie (na zasadach promocyjnych) kolejny plan taryfowy w ofercie abonamentowej pod nazwą Premium. Nowa taryfa Idei przygotowana została z myślą o najbardziej wymagającym kliencie indywidualnym. Oferuje duży pakiet darmowych minut (wymiennych na SMSy) zawarty w abonamencie oraz liczne usługi (aktywowane od razu w momencie wyboru tej taryfy).
"Taryfa Premium to najlepsza z istniejących na polskim rynku GSM oferta skierowana do 'najwyższej półki' klienta indywidualnego, który oczekuje wyjątkowego produktu, gwarantowanej, wysokiej jakości świadczonych usług oraz wyjątkowych przywilejów - mówi Iwona Kossmann, Dyrektor Pionu Marketingu, PTK Centertel - "Premium, to niewątpliwie także oferta skierowana do klienta najlepszego, najbardziej wartościowego i najbardziej wymagającego, który oczekuje od operatora specjalnego traktowania i produktu dostosowanego do specyficznych potrzeb".
Charakterystyka taryfy Premium w Idei:
-
Nowy plan taryfowy dostępny będzie zarówno dla nowych abonentów Idei, jak i dla dotychczasowych.
-
Premium dostępny jest jedynie przy podpisaniu umowy lojalnościowej na okres 24 mies.
-
Brak opłaty aktywacyjnej za aktywację w ramach planu taryfowego Premium
-
Pakiet minut dostępny w abonamencie - do wykorzystania do wszystkich operatorów i sieci stacjonarnych,
-
Minuty zawarte w pakiecie wymienne są na SMSy zgodnie z przelicznikiem 1 minuta = 4 SMSy,
-
Brak płaskiej stawki za minutę połączenia po przekroczeniu minut zawartych w abonamencie (w sieci/poza sieć Idea)
-
Jedna stawka za wysłanie pojedynczego SMSa po przekroczeniu pakietu minut zawartych w abonamencie,
Cennik taryfy Premium w Idei:
Opłata w ramach planu | Stawki |
Abonament miesięczny | 350 zł netto/427 zł z VAT |
Liczba bezpłatnych minut dostępnych w abonamencie | 500 min |
Liczba bezpłatnych SMS-ów dostępnych w abonamencie | 2000 |
Cena minuty w abonamencie | 0,70 zł (0,85 zł z VAT) |
Opłata za minutę połączenia w ramach sieci Idea i do sieci stacjonarnych po przekroczeniu pakietu bezpłatnych minut zawartych w abonamencie | 0,50 zł (0,61 zł z VAT) |
Cena minuty do innych sieci komórkowych | 0,75 zł (0,92 zł z VAT) |
Cena SMS-a do wszystkich sieci komórkowych | 0,24 zł (0,29 zł z VAT) |
Połączenia z pocztą | bezpłatne |
Połączenia międzynarodowe | Stawka za połączenie wg cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea |
W nowej taryfie Premium w Idei wybrane zostały usługi, które włączane są automatycznie w momencie jego aktywacji (zakupu): mBox VIP, MMS25, Sekunda Pro, Nieskończony Kapitał Minut, Maniak GPRS, Poczta Głosowa GOLD, Złoty Numer lub Numer Na Życzenie oraz roaming. Dostępne są one za darmo - bez opłaty aktywacyjnej i miesięcznej abonamentowej (przez cały okres obowiązywania umowy).
Taryfa Premium posiada specjalną ofertę - Bezpieczny Telefon - w przypadku kradzieży telefonu abonent taryfy Premium otrzyma nowy telefon za 1zł (1,22zł z VAT) - w tej samej klasie cenowej, wraz z drugą kartą SIM również za 1zł (1,22zł z VAT).
Dodatkowo każdy nowy abonent planu taryfowego Premium otrzymuje SIM TRANSFER - podręczny archiwizator kontaktów telefonicznych z karty SIM; kalkulatorek, na który można zgrać dane telefoniczne i w każdej chwili je aktualizować i zgrywać potem na kartę SIM.
Co ważne dla tej grupy klientów sprzedaż taryfy Premium - poza siecią sprzedaży Idei i Telepunktami - odbywa się także poprzez konsultantów - już nie trzeba udawać się do punktu sprzedaży, aby zakupić aktywację Premium. Konsultant Idei umówi się z klientem w dogodnym dla niego terminie i miejscu. Pozostałe zasady taryfy Premium są takie same jak w przypadku innych taryf Nowej Idea Optima, czyli np. dostępny jest program ProPozycja i Profit.
Komentarze / 116
Dodaj komentarz-
snow pisze: 2004-04-26 12:03hmm....0
-
mardall pisze: 2004-04-26 12:07Nie uwzględniając sms-ów minuta wychodzi ok. 85 gr, pozytywny bajer to ten Bezpieczny Telefon (swoją drogą niezła pokusa, aby sfingować kradzież i mieć kasę ze sprzedazy telefonu), ciekawe jak będzie funkcjonowała obsługa poza kolejnością Premiowców, na pewno pozytywne bezpłatne naliczanie 1s...0
-
foox pisze: 2004-04-26 12:10No! No! Idea szaleje!!! Panowie mózgowcy wezcie na biurko NIO i zróbcie cos z tym!!!0
-
Brendyman pisze: 2004-04-26 12:14Zaraz, zaraz a co to ma byc: Abonenci Premium korzystają także z bezpłatnego numeru do Biura Obsługi Klientów Idei (*22) na specjalnych warunkach: użytkownicy Premium rozpoznani są przez IVR jako grupa specjalna (...) i połączenie otrzymuje najwyższy możliwy priorytet oraz trafia do najlepszych konsultantów - abonent taryfy Premium nie czeka w kolejce na połączenie z konsultantem BOK. Z racji ze konczy mi sie umowa w idei (korzystam z ery) myslalem zeby przerzucic sie na taryfy mega... ALE TO???? MAM CZEKAC W KOLEJCE BO JAKIS NOWOBOGACKI BARAN CHCE SOBIE POGADAC A PLACI TROCHE WYZSZY RACHUNEK???? IDEO! WYP....DALAJ!!!!!!!0
-
aragog pisze: 2004-04-26 12:17no a gdzie nowe roamingi !!!!! ?? i powinni dodac preferencyjne polaczenia z Burkinafso!0
-
bluebird pisze: 2004-04-26 12:17To już lepszy jest HPM 500 kosztuje również 350 zł netto ale mozna w nim aktywować cztery słuchawki za które płaci się za każdą jedyne 14.5 zł, Ma tyle samo minut czyli 500 tyle że te cztery (lub trzy bo można cztery ale nie trzeba) słuchawki wykorzystują te 500 minut zależnie od potrzeb. Niema narzucone że jedna ma 100 a druga np 200 min. Aktywacja każdej słuchawki to również 1zł tyle że nie ma tych przywilejów o których tu piszą, swkunda pro kosztuje 15zł netto0
-
maroz pisze: 2004-04-26 12:19Ciekawe bo mi wychodzi 70 gr za minute :) ale to i tak za duzo moim zdaniem0
-
klops pisze: 2004-04-26 12:21*mardall: jak ktos placi tyle za komorke to na ogol nie nalezy do tych co az tak kombinuja (ehhh, ta nasza Polska...) a jak jest juz z tych kombinatorow, to nie lubi zglaszac na policji czegokolwiek, bo prawdopodobnie jegoo juz ktos zglosil ;)0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:21Jak bym był w Idei to bym się wściekł, że nie jestem wartościowym klientem bo mimo że jestem w sieci od zarania i płacę miesiąc w miesiąc równiutko to nie płacę 500 złotych więc można mnie zlać....:((( Wim że nie o to chodzi, ale tak odczytuję wypowiedź tej pani :(((((((((0
-
klops pisze: 2004-04-26 12:22ale usulgi dodane daja do myslenia innym operatorom, i dobrze, niech powalcza ;)0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:24a ile się płaci za połączenie poza sieć po wykorzystaniu pakietu darmowych? Bo nie widzę, gdzie to napisali...0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:26Ja rozumiem że to nie jest 500 minut i 2000 smsów tylko 500 minut LUB 2000 smsów tak jak w NIO? No na pewno tak. Ale po 2000 smsów trzeba by iść chyab na operację kcika:))) Ja max chyab do 400-kilku/mieś doszedłem jak żem romans miał smsowy;)0
-
mardall pisze: 2004-04-26 12:26*klops - myślę podobnie, uwazam, że to duży pozytyw tej oferty, bo wpływa znacznie na poczucie bezpieczeństwa korzystającego z tej oferty, a kombinacje na dłuższą mete raczej nieopłacalne ze względu na wysoką opłatę miesięczną...0
-
klops pisze: 2004-04-26 12:26a ceny za min. do innych nie podali? a taki abonent ktory tyle kasy puszcza to nie chce sie zastanawiac ile placi w danej chwili. a jak komus zalezy na tanich polaczeniach w ramach sieci to 50gr netto to w niskich taryfach w pakietachx2 plusa mozna miec ;)0
-
mardall pisze: 2004-04-26 12:31*loco - nie ma się co wściekać, w coraz większym stopniu teraz firmy dbają o klienta, który w największym stopniu daje jej zarabiać. Pewnie tak jest,że i tak się czeka na rozmowę z konsultantem nawet bez Premiowców, a oni wg mnie mają byc obsługiwani przez innych konsultantów niż szaraczki. Swoją drogą zawsze mi się podobało wzburzenie kolejki do kasy w pko sa, gdy vip podchodził bez kolejki ...0
-
Pawlok pisze: 2004-04-26 12:40IDEA TOP FIRMA - 400 minut za 297 zlotych brutto, tutaj mamy za ponad 400 zl. 500minut, zadna mi rewelacja po prostu bardzo drogo!0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:40** mardall: ja wiem, że VIPy są i będą, ale mimo wszystko uważam że nietaktem jest używanie słowa "najwartościowsi" klienci:( Ja jestem dla mojej sieci tak samo wartościowy jak jedna firma z tysiącem telefonów, bo jestem z Ery zadowolony i innym polecam. A tysiące takich jak ja składają się na te miliony które są w Erze. Dlatego uważam, że jestem wartościowym klientem.0
-
mago30 pisze: 2004-04-26 12:41Brendyman... Mnie tez sie to nie podoba , ale chyba nie zauwazyles ze zyjemy w kapitalizmie i to w tym krwiozerczym tu liczy sie tylko kasa a nie sentymenty i demokracja0
-
marecki pisze: 2004-04-26 12:47Ja tu chyba czegoś nie rozumiem: - Pakiet minut dostępny w abonamencie - do wykorzystania do wszystkich operatorów i sieci stacjonarnych. Ale tu gdzie to jest?? Cennik taryfy Premium w Idei: Opłata w ramach planu Stawki Abonament 350 zł netto/427 zł z VAT Liczba bezpłatnych minut dostępnych w abonamencie 500 min Liczba bezpłatnych SMS-ów dostępnych w abonamencie 2000 Opłata za minutę połączenia w ramach sieci Idea i do sieci stacjonarnych po przekroczeniu pakietu bezpłatnych minut zawartych w abonamencie 0,50 zł netto/0,61 zł z VAT Połączenia z pocztą bezpłatne Połączenia międzynarodowe Stawka za połączenie wg cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea0
-
marecki pisze: 2004-04-26 12:48ja tu jakoś nie wiedzę żeby w ramach tych 500 minut można było dzwonić do innych operatorów ????????????? Chyba że jestem ślepy! Znowu qrna kręcą jak mogą i próbują oszukać Klientów!!!!!!!!0
-
marecki pisze: 2004-04-26 12:49Sorki w ramach 500 min można dzwonić do innych opów ale jakie śa satwki po przekroczeniu?????? Oto mi chodziło!!!!!!!!!!0
-
rollo pisze: 2004-04-26 12:50a oplaty do innych sieci komorkowych ??? - aha ja tam moge czekac do boku przynajmnjeij rozladuje sobie baterie :) - jako posiadacz 32100
-
wheel pisze: 2004-04-26 12:51taka ciekawostka: idea premium:427/500=0,854zł, a kupon do heyah można kupić za ok 89% jego wartości na allegro, więc 0.89*0.98zł=0.872zł - wychodzi ok.2gr różnicy na korzyść premium, to tyle...0
-
www.fazafm.com pisze: 2004-04-26 12:54Ta pani dala niezla wtope z tym dwaniem przywilej osobom VIP pewnie zle sie wyrazila albo nie zastanowila sie ze takich co placa od 40 do 100zl miesiecznie z ateleofn jest wiecej niz tych co placa po 500zl0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-26 13:03***wheel - dolicz jeszcze 25 MMS'ów, mBox VIP, GPRS Maniak, pocztę GOLD0
-
loco pisze: 2004-04-26 13:03**Brendyman, fazafm: no ja właśnie o tym mówie, ja rozumiem że kapitalizm jest i być może tak nawet idea myśli o swoich klinetach jak o towarze, ale psim obowiązkiem różnych speców od marketingu jest opowiadanie o tym tak, żeby każdy klient czuł się doecniony i kochany. MNie jak króla traktują w Erze i dlatego ja się tam dpobrze czuję:)))0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-26 13:06Faktem jest, że cenę poza sieć mogliby podać!0
-
promedia pisze: 2004-04-26 13:10*** www.fazafm.com. Zasada PARETO - 80/20 - 80% uzytkownikow (ogol placacy niskie rachunki), generuje 20% wplywow :)0
-
open666 pisze: 2004-04-26 13:12wogole nie oplacalna taryfa... Idea sie kompromituje takimi ofertami...0
-
T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 13:24W erze juz dawno jest 500 minut w NM 500 i 20 PLN tansze tylko ze za 1/1 trzeba zaplacic, wiec wychodzi z 1/1 oferta ery 5 pln tansza,tylko ze sie takich przywilejow nie ma...no i minuty tylko na miesiac przechodza!ale mysle ze ktos kto wybiera taka taryfe to wiecej niz 500 minut wygaduje!!!ciekawa oferta, zwlaszcza te uslugi dodane, np. to ze moge sobie numerek dowolny wolny wybrac:-) ale mimo wszystko troche duzo kosztuje!0
-
issa pisze: 2004-04-26 13:25Czy jest też gratis , czerwony dywanik dla VIP-a gratis w pakiecie ( comiesięczny , przesyłany pocztą ) ? ;-) Pakiet usług dodanych imponujący. Idea - ciągle nowe pomysły. To jest fajny pomysł. Były problemy z dodzwonieniem się na Bok , teraz nie ma , ale jak widzę zaczną się znów... ;-)0
-
issa pisze: 2004-04-26 13:26***open666- jakie plany taryfowe mają w piekle ? ;-)0
-
T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 13:31zreszta jest przeciez idea dla firm 400 ktory kosztuje 245 pln netto z 1/1 i jest 105 pln tansza niz ta prestige, natomiast 100 minut wychodzi za 60 pln, czyli za 500 minut z 1/1 w firmowej zaplacimy 305 pln i nie bedziemy traktowani jak VIP, albo wysuplamy 350 i bedziemy miec to samo+traktowanie jak VIP.....w ciagu 24 miesiecy bedzie nas ta przyjemnosc 1080 PLN kosztowac, bo tyle wiecje za tyle samo minut zaplacimy w prestige w porowaniu do dla firm 400.....kazdy musi juz sam sobie odpowiedziec co woli....0
-
T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 13:33taryfa fjna by byla, ale za inna cene, jakies 309pln netto byloby dobra oferta za to samo...a tak to lekko z cena przesolili....0
-
T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 13:33i jaki jest koszt polaczenia poza siec???0,60 netto????bo nie znalazlem tej informacji!0
-
T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 13:36co do traktowania niczym vipa...to nie wiem....w erze na poczatku bylem traktowany jak krol, ustan reklamacja nie byla problemem...w pierwszym miesiacu...myslalem ze to dlatego ze mialem taryfe z koncowka VIP...ale niestety trafilem tylko na mila konsultantke...pozniej zaczela sie schody a na dzien dzisiejszy to 10 minut czekam zanim ktos sluchawke odbierze w boku.....0
-
mardall pisze: 2004-04-26 13:38*loco - ja wiem, że to wyrazenie o wartościowych klientach jest delikatnie mówiąc niestosowne...ale gdy staram się obiektywnie na to patrzec to mam podobnie jak *promedia, że najwięcej płacacy chociaz jest ich liczebnie mniej generują największe przychody firmy. Z drugiej strony nie da sie wyliczyc wartości, o której Ty wspominasz, a więc zadowolony i lojalny klient firmy na dodatek zachęcający innych do niej, myślę, że najlepszym przykładem na GOL-u jest *wlo (pozdrawiam).0
-
mardall pisze: 2004-04-26 13:41*T-Mobile EU - ale taryfy biznesowe nie sa dostępne dla fizycznych, o firmy operatorzy zabiegają też w inny sposób, przynajmniej tak mi sie wydaje bo jestem "fizyczny"...0
-
Ktoś pisze: 2004-04-26 13:52Ale z niektórych to banda malkontentów (pewnie niektórzy będą musieli sprawdzić w słowniku co to za słowo). Oburzenie, że klientów którzy płacą duże rachunki traktuje się lepiej? Niby dlaczego się oburzać? Zawsze sieci i nie tylko (bo i cały handel) traktują tych klientów lepiej i nie ma się co dziwić. Gówniarze kupujący telefony dla szpanu to dla sieci nie interes za to taki klient, który płaci ponad 400zł co miesiąc jest klientem wartościowym i nie ma się co dziwić, że sieci komórkowe zrobiły, robią i będą robić wiele by takim klientom wchodzić, za przeproszeniem, w tyłki. Taki jest kapitalizm i nie ma się co oburzać tylko dążyć do tego by było nas stać na takie rachunki, a każdy bank będzie nas po rękach całował i złotą kartę kredytową na siłę do ręki wciskał. Pozdrawiam. Tym wszystkim zaś którzy oburzają się, że będą "gorzej traktowani" proponuję wziąć się do roboty by też móc z przywilejów takich i wielu innych korzystać.0
-
Allan pisze: 2004-04-26 14:07Hmmm.. Za 163,47 (brutto) można było mieć 480 minut w planie taryfowym Turbo, wiec nawet jeśli doliczymy większość usług dodanych, które w Prestige są za darmo (tzn. wliczone w cenę abonamentu), to i tak Turbo wyjdzie połowę taniej0
-
loco pisze: 2004-04-26 14:09**mardall: otóż to, kto zmierzy wartość *wlo? Bo moim zdaniem jego opinia o firmie liczy się tak samo jak jego rachunki:) A przynajmniej powinna się liczyć. Idea po prostu jest dla mnie firmą, która otwarcie mówi o tym, że ich klienci nie interesują tylko czysta kasa. Ja wiem, że jest kapitalizm, ale byli i są też ludzie z misją, którzy nie tylko o kasie myślą. Dla mnie wypowiedzi rzeczników i innych osób z Idei pokazują otwarcie, że ta firma ma klientów w głębokim poważaniu.0
-
promedia pisze: 2004-04-26 14:09Oferta wydaje sie byc targetowana do waskiego (liczebnie) grona Klientow. Patrzac na ilosc i rodzaj uslug dodanych, wydaje sie, ze rzeczywiscie moze 'dostarczyc' Idei nowych Klientow (takze tych REGON'owych, z malych firemek).0
-
mardall pisze: 2004-04-26 14:09*Grzegorz_Z - jasne że sa lepsi i gorsi, bo to jakim ktos jest pracownikiem decydują kompetencje i umiejętności interpersonale. To trochę jak z dentystą wybiera się najlepszego - staż, umiejętności, kontakt z pacjentem, polecenie przez znajomych zadowolonych z obsługi.0
-
mardall pisze: 2004-04-26 14:12**loco - mam identycznie, a za wypowiedzi w zwiazku z kalinowskim zostałem usunięty z GOL-a i musiałem rejestrować się ponownie...0
-
promedia pisze: 2004-04-26 14:15***loco - kazdy podmiot gospodarczy dziala praktycznie w jednym celu... Misja z pkt. widzenia ludzi 'dzialajacych' na rzecz pracodawcy takze, jest sprecyzowana - 'nalezy dzialac na korzysc pracodawcy, realizowac wyznaczone cele' (korzysci i cele moga byc rozne)...Nie wiem o jakiej innej misji w tym przypadku mozesz pisac - moze np.: 'telefon dla kazdego', czy '100% penetracji do roku xxx' ? Oferta cieszy, gdyz poszerza mozliwosci wyboru, a to ze targetowana jest do tych 'co maja wiecej w portfelu' nie przekresla jej jako 'produktu wartosciowego'.0
-
marcin444 pisze: 2004-04-26 14:20Pytanko nie związane z tematem. Kończy mi się umowa z erą i zaproponowali mi warunki jej przedłużenia na 24m bez telefonu: 1,22 za nalicznie 1/1 przez 12m, 40min co miesiąc przez 24m, abonament 30% taniej przez 12 mies, i zniżka do numeru w erze 93% przez 24m. Jestem w erze 4 lata i rachunki płacę 160 - 180 zł. Czy to dobre warunki?, czy można z erą ponegocjować? i jak jest w innych sieciach? P.S. nie zależy mi na nowym fonie i na zatrzymaniu numeru. dziękuję za pomoc.0
-
mardall pisze: 2004-04-26 14:23*marcin444 - myslę, że niezłe warunki, osobiście przeliczyłbym cenę minuty uwzględniajac Twój sposób dzwonienia i porównałbym z oferta konkurencji w nowych promocjach patrzac również na ceny fonów w tych promocjach...0
-
jerrykmg pisze: 2004-04-26 14:31Cena abo moze i troche przesadzona ale komentarze niektorych ja pozostawie bez komentarza... wazne ze cos sie dzieje - chociazby te uslugi dodane aktywowane i dzialajace za darmo...0
-
jasiek pisze: 2004-04-26 14:32super!! wlasnie na to czekalem. biore od razu jak tylko bedzie mozna0
-
Kolo pisze: 2004-04-26 14:33Brendyman pedale jeden nie nowobogacki tylko co duzo gada cwoku jeden. Nie obrazaj innyc bo sa jeste pewnie dresikiem co kupil sobie komore zeby zyskac w oczach pustych kolesi. A ze ci enie stac to wybrales pewnie najtanszy abonament i sie teraz wnerwiasz cwelu.0
-
mar pisze: 2004-04-26 14:48*marcin444 - ja bym jeszcze odrobinę się potargował, np. nie 40/12 a 20/24 i 1/1 na 24 ale to Twoja decyzja.0
-
klops pisze: 2004-04-26 14:52***Ktoś: ;) sprawdzimy i w slowniku jak trzeba ;)0
-
Brendyman pisze: 2004-04-26 15:22Kolo... no coz, jakby ci to powiedziec, w idei mam faktycznie najnizszy abonament a to dlatego ze ta siec (nie chce tutaj wszczynac wojny pt. ktory op jest najlepszy) po prostu mi NIE ODPOWIADA, glownie pod wzgledem samego jej dzialania, natomiast w Erze mam 140 VIP a w Plusie Plus 200 + 30 min (Plus Tobie) + 50SMS (pakiet). A co do kwestii "(...) sa jeste pewnie dresikiem co kupil sobie komore zeby zyskac w oczach pustych kolesi (...)" to bedziesz zapewne bardzo zawiedziony gdyz mam nokie 3210 (Plus) i siemensa ME45 (Era). Pedalem nie jestem... pewnie zalujesz ze sie ze mna nie umowisz... a poza tym pewnie rodzice ci kupili 7650 albo cos takiego i za Neo+ tez pewnie placa... Z powazaniem, Brendyman0
-
eliop pisze: 2004-04-26 15:32W ERA jest Moja 500 za 330 netto...0
-
Alexander25 pisze: 2004-04-26 15:32Tekst o lepszych konsultantach zwalił mnie po prostu z nóg :-))) Ha ha ha!!! Nie wiedziałem ,że bok w idei jest dzielony dla konsultantów dla plebsu i vipów . To dopiero jaja :-) A ja należac do grupy plebsu dziwiłem się się zawsze nader częstemu brakowi kompetencji u konsultantów.. Idea jest wręcz boleśnie żałosna...0
-
Alexander25 pisze: 2004-04-26 15:48Nie ubawiłem się tak od czasu rozmowy z konsultantką tej sieci na temat czatu sms :-)0
-
Brendyman pisze: 2004-04-26 15:52Alexander25 - o podzialach BOKu wiem juz od dluzszego czasu ale wczesniej myslalem ze to tylko podzial na *22 i *525 a tu jeszcze sa podgrupki... moze jeszcze zwiazki zawodowe konsultantow Idei powstana :D0
-
ola pisze: 2004-04-26 15:55Dzień dobry. **Alexander: ja już od niedawna należę do tych "lepszych" bo w ciągu moich lat z Ideą wydałam ponad 11 tysięcy na ich wątpliwej jakości usługi. Taka ze mnei burżujka. ALe co mi z tego przyszło??? A no nic. Rachunki mi księgują jak im się podoba, za to że jestem VIPem-Śmipem mogę sobie tylko numer dodatkowy wziąc, tzw. "złoty" który mi na nico niepotrzebny jest:( A mojej Mamie nie mogę nawet poczty głosowej w #### IDK wyłączyć i ciąge jak ona nie usłyszy telefonu to bulę za pocztę (wyłączałam tę pocztę w BOKu, podawałam PINy PUKi i całą resztę i kicha). Idea ma obsługę VIPów taką jak Błękitna TPSy wszystkich abonentów, To już sami wiecie jaką...0
-
ola pisze: 2004-04-26 15:57*Alexander25: A zaraz, chyba nie zajarzyłąm, chodzi o to, że abonentów na groszych i lepsiejszych sie dzieli czy samych konsultantów?0
-
RobacK pisze: 2004-04-26 16:26ola***z tego co widac to i abonentow i konsultantow.0
-
Alexander25 pisze: 2004-04-26 16:34Własciwie i to i to Olu :-) Widocznie wyłączenie poczty przerasta możliwości konsultantów dla motłochu w tej firmie :-) Choć u mnie uśmiercili skrzynkę za pierwszym razem . Chyba miałem szczęscie :-) Zmień może IDK na simplusa - tu nie ma problemu z natrętną pocztą , włączasz i wyłączasz krótkim kodem , działa natychmiast. Pewnie w Plusie też mają sekcję dla biznesu , ale operator nie powiedział mi ,że jak kupisz taryfę vip to Twoje połączenia będą odbierać najlepsi, przypuszczam ,że po prostu ja z tel. w normalnej ofercie nie połączę się z działem biznesowym i odwrotnie. Na pewno nie ma selekcji im wyższa opłata tym lepszy konsultant i tym krócej czekasz. Idea lubi wszystko wrzucać w jedno , szczytem bezmyslności jest dla mnie ich wiecznie przeciążona strona. Zrobione bez głowy.0
-
Alexander25 pisze: 2004-04-26 16:34I przeciążone zdycha , bo nie jest w stanie poradzić sobie z ruchem .W Plusie jest to bardziej przemyślane i senswone. Osobno informacja handlowa ,zwykła bramka sms , miastoplusa , plusnet. To ma przysłowiowe ręce i nogi i radzi sobie dzielnie z ruchem . Brendyman - w stosunku do tej sieci po prostu straciłem cierpliwość - podziękowałem za daremne i bardziej niedziałające niż działające rozwiazania,w Plusie mam je za darmo i na dodatek wszystko funkcjonuje jak należy. RobacK - widzę ,że korzystasz z chello - jak działa ? Zastanawiam się nad przejściem do tej usługi gdy się u mnie pojawi . Pozdrawiam.0
-
BilDos pisze: 2004-04-26 20:29A dla mnie to cenowo jest za drobo gdyby ak 1/2 ceny to kosztowalo w tedy byla by to interesujaca propozycja osobiscie wydzwaniam ok 500-600 minut miesiecznie glownie pod jeden numer i place 120-150 zl/miesiac i nie zamierzm placic za to samo prawie 500 ... to zrozumiale:-)0
-
S pisze: 2004-04-26 20:40A ja mam 750 minut za 132 brutto miesiecznie...W plusie , z numerami sami swoi.... wiec oferta idei jest beznadziejna.....0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-04-26 21:18No prosze, jeszcze nie otrząsneliśmy się po niedawnej propozycji Ideii, a tu kolejny plan taryfowy tym razem dla dużooooo gadających. :)0
-
wlo pisze: 2004-04-26 21:38Grzegorz_Z - nie można... Chyba, że firma płaci :-)0
-
dedorka pisze: 2004-04-26 22:00Złoty i Na życzenie numer za darmo? Po kradzieży kolejny telefon za złotówkę? No i nie czekaja w kolejce do BOA. Ha ha ha - każdy kto ma firmę przejdzie na ten plan i będzie dzwonić do Optimy - w Meritum zrobi się błoga cisza. Ach...0
-
dedorka pisze: 2004-04-26 22:05*** bluebird - z HPMu zwykły człowiek nie skorzysta a to jest oferta do prywatnych... ***loco - ja miałam kiedyś 727 smsów, myślałam, że się utopię jak zobaczyłam biling, i nie oszukujmy się, jeśli masz rachunki 150 zł to jesteś mniej wartościowy niż taki, który płaci ponad 400, nawet jesli czasem skutecznie polecisz sieć...0
-
PTK Centertel pisze: 2004-04-26 23:21Jeśli chodzi o ofertę dla osób prywatnych do tej pory najwyższa NIO 240 oferowała tylko 240 minut w cenie w granicach 240 zł tu za niecałe 430 jest ponad 2 razy więcej minut i masa usług dodanych, które normalnie są płatne. Są klienci którym nie wystarcza 240 minut, choć może nie ma ich wielu. Ktoś tu zresztą słusznie wspomniał o Pareto. Policzcie sobie ile kosztowały by miesięcznie w Optimie same usługi które tu są za darmo!!! Myślę zatem że oferta jest ciekawa choć może dla wąskiej grupy odbiorców.0
-
Boncio pisze: 2004-04-26 23:23Ja nie wiem o czym wy piszecie z BOK-iem Idei. Chyba tylko raz czekałem dłużej niż 2 minuty. Zazwyczaj jest to tylko czas niezbędny do przejścia przez IVR (jakieś 20s jak sie zna numerki) i dwa sygnały wolne. Ale faktem jest, że ja za 850 minut i 280 sms-ów zapłaciłem ok 500 brutto, ale głównie pod jeden, dwa numery. A teraz jestem wolny i płace ok 120 :) I lubie sie czasami wykłócać o swoje w BOK-u, wiedząc, że im nie wolno się nawet zdenerwować. A faktem jest, że są porządni konsultanci i leserzy nic nie wiedzący. Tylko czemu jeszcze tam pracują... Pozdro.0
-
tkubon pisze: 2004-04-26 23:38Taryfa bardzo dobra, no a na pewno lepsze od tego bubla jakim jest plan codzienny. Te uslugi dodane darmowe to calkiem calkiem i mozna rozwazyc zakup na firme tego planu a nie np. IdF. W sumie wole PLusa, a za niedlugo wprowadzi EfektPlus dla malych firm to zobaczymy i bedziemy mieli pelny obraz do porownania, bo teraz to jeszcze jest nieporownywalne, bo i niby do czego? Glupie jest troche to wartosciowania klientow na lepszych i gorszych, no ale juz nie takie rzeczy w ideii przechodzily0
-
pk pisze: 2004-04-26 23:40Na prawdę nie rozumiem narzekań. BOK Idei - nigdy nie miałem problemów - po za tym jak często dzwoni się do BOK-u? Raz w roku, może dwa. A oferta niczego sobie. Usługi dodane w cenie abonamentu. Jak policzy się Erę 500 i usługi dodatkowe wychodzi podobnie, natomiast minuta połączenia tańsza poza abo tańsza. Myślę że oferta jest naprawdę warta zastanowienia.0
-
bcs pisze: 2004-04-26 23:42Widzę że idea cały czas coś nowego wymyśla i dobrze. Im więcej ofert na rynku tym lepszy wybór. Dotyczy to wszystkich opów. Jesli chodzi o tą ofertę to myślę że jest ciekawa i na pewno znajdą sie tacy którym to spasuje. Ja sie niestety do nich nie zaliczam ;). Mi w zupełności wystarcza na chwile obecną NIO90. Ale może kiedys... kto wie ;)0
-
bcs pisze: 2004-04-26 23:48Co do BOKu Idei to ja akurat tez nie mam problemów, fakt że opanowałem juz skróty cyfrowe do poszczególnych działów. Czas oczekiwnia po przebiciu sie przez automaty zalezy od działu do którego sie dzwoni, ale maksymalnie czekałem góra minutę, najczęsciej po 2-3 sygnalach jest odpowiedź a dzwonię tam dosyć często. Może mam szczęscie? Nie sądze ze przy moich rachunkach jestem jakoś lepiej traktowany bo nie są wysokie.0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 00:02Idea ma najwyższy poziom zadowolenia klientów jeśli chodzi o ich obsługę, zaraz za nią jest Era i daleko w tyle Plus. Fajnie. Miło, że sie przyczyniam.0
-
Ania pisze: 2004-04-27 01:39Olu, największa cierpiętnico GOL... Tak sobie ciebie czytam i czytam i nadziwic sie nie moge, dlaczego ty nie rzucisz tej Idei w cholere i nie kupisz sobie Plusa albo Ery? Jak na razie prezentujesz sklonnosci sadomasochistyczne, im bardziej cos ci nie pasi u obecnego opa i im glosniej narzekasz, tym silniej miedzy slowami sugerujesz, ze zostaniesz w tej idei po kres żywota. Wys;anei znajomym smsow z nowym numerem to naprawdę nie problem. A dzięki temu - jedna szczęśliwsza dusza więcej.0
-
Ania pisze: 2004-04-27 01:41Aha, w BOK Idei nigdy nie czekam dłużej niż 1 minutę, a zwykle jest to 15 sekund. A VIPem nie jestem, taryfa przeciętna. Domyslam się więc, że w Prestiżu to będzie średnio 3 sekundy ;)0
-
Janush pisze: 2004-04-27 03:58Drogo, a nawet bardzo drogo.0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 04:01***Olu - wypraszam sobie - obsługuję właśnie VIPów w Idei i wiem jaki jest poziom obsługi - bardzo wysoki. Jak pisałam w poprzednim poście to właśnie klienci Idei są najbardziej zadowoleni z obsługi w BOA własnego operatora. Rachunki Ci księguja wtedy gdy kasa do Idei wpłynie. Jak płacisz na poczcie czy w innym wynalazkowym miejscu, to czekaj i dwa tygodnie, tylko nie obwiniaj o to nas a Pocztę Polską. Zawsze możesz sobie założyć Direct Debit. I co to jest IDK? Zadzwoń do BOA (tylko tu wyłączysz vml), podaj hasło (nie PUK i O ZGROZO!!! nie PIN) to Ci pocztę wyłączą skutecznie.0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-27 09:22Ja powiem tylko tyle: na połączenie z konsultantem w BOK idei przeważnie schodzi około 1 minuty. Samo czekanie to około 15 sekund, reszta to czas potrzebny na przebicie się przez komunikaty lektora :-)0
-
bakx pisze: 2004-04-27 11:03piękne,,,, poprostu miodzio... mbox, gprs maniak, 500minut, i nowy fon wrazie kradziezy - rewelacja, Dla tych ktorzy dzwonią duzo ofetra idealna...0
-
bcs pisze: 2004-04-27 12:17***Blagi niesądze że klienci dzwoniąc do BOK posługuja się skrótami typu IdK, bo nawet ich nie znają, tylko mówią że chodzi o Idea Dla Każdego. A jakbś dobrze przeczytał **dedorka obsługuje klientów biznesowych a nie pre-paid.0
-
tkubon pisze: 2004-04-27 12:34**dedorka:: Co ty opowiadasz za glupoty. jezeli masz cos takiego mowic to lepiej nie zasmiecaj miejsca na tej stronie takimi postami. Pewnie nigdy nie korzystalas z BOKu Plusa, nie masz pojecia co to jest ASIG. W ktorej sieci masz bezplatne sprawdzanie biezacego uzycia???? A co do konsultantow to wierz mi, ze w erze gadalem z takim mlotem ze az przykro0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 12:42idealne dla opcji kombatant - za 210zł dostaje sie to wszystko - po prostu wypas0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 12:43szczególnie cieszy mnie ten telefon za 1zl w momencie jak ukradną....- po prostu zjebioza0
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 13:17Ja powiem tak ***Dedorka! Trzymaj sie i nei przejmuj glupim gadaniem o smieceniu furum bo juz nie takie glupoty gadaja ludzie.. - spokojnie pisz-przynajmniej wiesci beda pewne -wszystko zalezy od czlowieka,jak u lekarza czy w sklepie,jedni sa mili i rzetelni innych zabic to malo i niezlaeznie od sieci bo korzystalem ze wszystkich trzech i stacj i kom. pozdr;0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 13:50do dedorka - to kolego nie wiem w jakiej firmie pracujesz? I chyba ci chodziło ze jestes KKB - ja tez jestem i obsługa klientów pod nr *22 czy *525 jest po prostu skandaliczna - nie licze razów które odkręcałem po rozmowie klienta z BOK`iem0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 13:53a ty jedrzej nie bądź taka "matka teresa"- klienta gówno obchodzi jaki ty masz dzień - on chce sprawe załatwić a ludzi niekompetentnych powinni zwalniaći koniec - mamy wystarczające bezrobocie - na 1 przyjdzie 10 do pracy. A ludzie pracujący w BOK nie zajmują sie sprzedażą ziemniaków czy kiełbasy - trzeba coś z tym zrobić ....0
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 14:49matka teresa powiadasz? to kompletnie nie o to chodzi; pamietam swego czasu jazde polowy golowcow po bogu ducha winnym delerze Idei i obwinianie go za wszystkie bledy/niedopatrzenie itd. Teraz jest ciut podobnie,zamiast sie cieszyc ze pracownicy sieci roznych pisuja tu i czlek moze sie dowiedziec/zapytac to co rusz znajdzie sie madrzejszy od pana boga i zaraz zacznie chrzanic ktora siec jest lepsza albo jaki tel.ktorej firmy. Nie mowie tez ze trzeba zawsze i wszystko wybaczac-trza sie tylko zastanowic co sie mowi mozna nawrzeszczec na kazda pielegniarke w tym kraju obwiniajac ja o sytuacje w sluzbie zdrowia-o takowy przyklad mi chodzilo.0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 14:56do jedrzej - a to inna sprawa - ja po prostu jestem mega wkurzony BOK`iem bo wiele razy zamiast mi pomóc to wprowadzali mnie w jeszcze większe maliny niż to było warte... Niestety już taka rola sprzedawcy że jest winny wszystkiemu złemu co sieć naknociła-na to chyba juz nic nigdy nie poradzimy-Pozdrowionka0
-
issa pisze: 2004-04-27 14:58Jedno mogę powiedzieć o konsultantce , (użytkowniku Gol) ***dedorce - zapytała się mnie po pytaniu na Gol-u , czy chcę regulaminy , których nie mogłem znaleźć na stronach Idei ( a znam ją raczej dobrze). Mogła tego nie robić , a jednak zapytała i podesłała , z własnej inicjatywy.0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 14:59a tak w ramach ciekawostki to powiem że ostatnio klient w moim salonie napisał skarge na sprzedawce ponieważ jego biling poiewał na kwote 350 zł a sprzedawca nie powiedział mu - i tu cytuje "że rozmowy są takie drogie i że telefon wytrzymuje tylko 8dni(nokia 6310i)" Brafoo co?0
-
issa pisze: 2004-04-27 15:01**jedrzej - nie było tak jak piszesz. Próbował bronić technicznej strony Bok-u Idei , a nie konsultantów.Chodziło o pracownika salonu Idei ***diverse , który zresztą teraz zmienił login (ale nie hots ;-) ) Nikt nie miał do niego pretensji na pewno. A wiem , bo sam miałem wtedy koszmarne problemy , lecz nie z konsultantami !0
-
issa pisze: 2004-04-27 15:04Na marginesie dodam , że kwestie taryfowe, promocyjne , regulaminowe itd , są trudne , ale ogólnie informacje są bardzo łatwo dostępne. Trzeba tylko wykazać trochę dobrej woli i włożyć trochę wysiłku (chodzi o klienta) , a niedawno rozmawailiśmy o tym podczas pozycji Ery w rankingach.0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 15:11do issa - wydaje mi sie ze czasem pojawiają sie na gol`u osoby "nasyłane" przez różne sieci i próbują wsadzić kij w mrowisko-prowokacje i takie tam...-może sieci sie wzięły na sposób i w ten sposób robią badania rynku :)))))0
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 15:20No i sprawa sie wyjasnila:-) jak juz mwilem korzystalem z trzech komorek stacjonarek tez trzech i czasami gadam z ludzmi ktorzy tam pracuja-to i rece mozna zalamac z czym ludzie dzwonia i jak wrzeszcza; tak samo mialemna mysli ze ***dedorka (-ale lepiej neich sie przyzna hi!) nie przychodzi rano do pracy z szelmowskim usmiechem ze dzis zwiedzie pana x a panu y zalatwi stracenie ilus tam zl. choc takiemy issie to by sie czasami nalezalo hihi! pozdr;0
-
issa pisze: 2004-04-27 15:23Ja też pozdrawiam i zmykam. :-)0
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 15:29***issa pamietam to choc trudno by swietej pamieci divers mial odpowiadac za czyny warszawy(sprawdzalem wtedy i alicja z gdyni bez trudu laczyla sie z bokiem i chyba nie dlatego ze wtedy w meritum byla;pamietam jak "wrzeszczales" hihi! pamietam tez jak po mnei zazwyczaj wszyscy jedzili ze czegos/kogos znow bronie a wiele wiele pozniej okazywalo sie ze mam racje-stad ma reakcja a wiesz ze potrafie byc upierdliwie sluszny:-) ***DeeM -nawet mnei zaciekawiles ,zartobliwie mowiac-stanowczo powinni "17 mgnien wiosny powtorzyc" :-)0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 15:41oj powinni powinni - ale cóż nam małym robaczkom naprawiać świat :))) - ale moze to wywoła jakąś reakcje u innych :) pozdrowy0
-
morrow pisze: 2004-04-27 18:47***Deem:jak to jest z ta opcja na kombatanta?u mnie dziadek ma od roku ponad abonament w idei na kombatanta(po raz pierwszy podpisywal umowe,wzial NIO30 bo mu wystarcza 30 minut) i tak mysle czy za rok jak sie skonczy mu 2 letni cyrograf nie podkasc mozliwosci posadania abo za 50% ceny.Bo taka taryfa PRESTIZ ;-))za 210zl z VAT za 500 minut to jest cos...tylko napisz mi czy po 2och latach podpisujac kolejny aneks(dajmy na to ze wezme dodatkowe minuty amiast telefonu i przejde na ta taryfe Premium)nie utraci dziadek tego 50% rabatu na abonament??Bo kiedys ktos tu na grupie pisal,ze te 50% ma sie dotad,dopoki nie podpisze sie kolejnego aneksu poniewaz wtedy mona bedzie dostac 50% rabatu ale w ramach promocji operatora a nie przyznanej ulgi i wtedy po kolejnych 2och latach znizek juz nie ma...Ufff,zagmatwane ale trudno to opisac ;-)jak to jest Deem?orientijesz sie??0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 20:47do morrow - odpisze ci na twoje konto....0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 20:57***Blagi - po pierwsze to zwracam honor ***Oli, nie zwróciłam uwagi, że mówi o Idei Dla Każdego, co można zauważyć, ze napisałam, że jak poda hasło, to jej pocztę wyłączą. Hasła nie ma w Popie, więc zrozum "miły" człowieku, ze każdemu się może pomylić. Ja myśle kategoriami abonamentowymi i nie mam zielonego pojęcia o popie. Od tego są inni konsultanci, którzy zajmują się właśnie popem.0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 21:01***tkubon - Ty nie zaśmiecaj forum takimi bzdetami, bo ja nie wyssałam sobie tych informacji z palca ani nie mówię tego z doświadczenia, bo to byłyby moje wrażenia. Każda sieć sprawdza zadowolenie swoich klientów z obsługi i tak się właśnie składa, że Idea ma największy procent klientów z obsługi zadowolonych. Co z tego, że rozmawiałeś z głąbem w Erze, nie każdy w Erze, nie każdy w Idei i nie każdy w Plusie ją idealny. Najwet u najlepszych zdrzają się czarne owce. Poza tym kto mówi o bezpłatnym sprawdzaniu konta. ja mówię o obsłudze klienta a nie o usługach sieci.0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 21:05***Deem - dedorka to nie on a ona i właśnie jo obsługuję klientów po *525 i nie wiem czemu twierdzisz, że obsługa jest skandaliczna. Ty wiele razy odkręcałeś sprawę? Ja nie zliczę ile razy to my musimy poświęcać czas i nerwy na odkręcanie spraw po takich jak m.in. Ty.0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 21:08*** jedrzej - masz rację nie idę z takim zamiarem do pracy, bo nic niestety z tego nie mam, poza tym za bardzo wtedy załamuję się tym, z jakimi intelygentnymy byznesmenami będę musiała zaraz rozmawiać. Ale dzięki za dobr słowa, dzięki tez ***issa i **bcs0
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 21:11heh! a juz kcialem napisac do ***ISSY i ***DeeM ze *Dedorka to conajmniej ewa hefner w mundurze brunera z szelmowsko-cynicznym usmiechem codziennie marzy by dokopac tym postpaidowym-partyzantom z idei.. chyba zaczne brazylijskie te seriale ogladac hmm.. pozdr; (oszywiscie wszyscy wiedza ze zartujem bo mi kwaki dali prawda?)0
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 21:17***Dedorka...nie wiem moze ja za stary juz jestem; co prawda 30po raz pierwszy mi stukla i to bez vatu ale mowilem,ja ze wszystkich sieci korzystalem kom i kilku stacj. ;znam ludzi z punktow roznych przyjec od pralni po serwisy elektroniczne-jak czasmi widze jak zakichanie przemadrzali wlasnei przychodza,brud za paznokciami a madrzejszy jeden z drugim od pana boga..- nie generalizuje ani nie mowie ze golowcy sa tacy wszyscy itd. tylko po prostu czasami trza se dac na wstrzymanie albo zastanowic sie chwile, chyba ze bezsensowne uzeranie sie jest czyims sposobem na zycie; - ot to takie moje obserwacje zycia dnia codziennego -zapomnialem wspomniec o kierowcach na drodze,przed godzina palant wrzeszczal na kobiete na skrzyzowaniu -zabieraj sie Ty dziwko z tym oplem bo.. -oczywiscie ona miala racje bo zmienili znak pierwszenstwa eech... pozdr;0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 22:11do dedorka-*525 jest ok - tam nie miałem większych kłopotów - mi chodziło o głównie *220
-
jedrzej pisze: 2004-04-27 22:25tak sem pomyslal- skoro *Dedorka jest ok to..to moze by ja nam tu sklonowac co? (wiem sam se juz strzele w ucho by nei bylo ze kobieta mnie znow bije:-) pozdr; p.s.marudze bo testuje nowa Opera 7,50Beta1-smiga az milo:-)0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 22:26a tak poza tym to pod *525 i *22 nigdy nie odkręcałem niczego - zawsze to robie pod infolinią dla sprzedawców - oczywiście wiem ze pracownicy salonów nie zawsze posiadają wiedzę z danego tematu ale oni nie są tak bezkarni jak pod *22 czy *525 :)))0
-
dedorka pisze: 2004-04-27 22:38***Jedrzej - facetów nie biję ; ))) Kobiet też żeby nie było wątpliwości, ani zwierząt. ***DeeM - jesteś chyba jedynym sprzwedawcą, który dzwoni pod *242 - bo wszyscy dzwonią pod *525 i pytają czemu klient ma naliczone 16 zł za zablokowanie telefonu !!!!!!!!!!!! Koszmar. Ale jeśli robią sprzedawcom szkolenia 6 razy krótsze niż konsultanci, to się nie ma co dziwić.0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 23:07ja zawsze pod *242 bo po prostu nie mam siły do *22 - ale pozdrawiam dedorke z *525 Daniel z Krakowa0
-
jedrzej pisze: 2004-04-28 00:29No i obywatelki i obywatele *D & *D pogodzeni, jam nie pobity,chomik sasiada tez przezyl (juz nie pytam o dalsze wyszczegolnianie "niebicia") siorbiac wieczorna kawke mowie piknie dobranoc:-)0
-
khak pisze: 2004-04-28 01:13to bez sensu.Gowno.Jak ktos czesto telefonuje do idei i na sttacjonarne-i jezeli komus NA TYM WLASNIE zalezy na duzej liczbie minut to zrobi to co ja :KUPI 2 TARYFY MEGA TO JEST 244 ZL MIESIECZNIE I W TYM 700 MINUT ,PROSTE CO? w swietle takijej oszcsednosci nie doskwiera noszenie 2 tel komorkowych lub wymienianie sim kart.0
-
yankess pisze: 2004-04-28 14:56Dziękujemy za korzystanie z serwisu idea.pl Jednocześnie przepraszamy, ale poziom ruchu na serwerach idea.pl i idea.net.pl nie pozwala chwilowo na obsłużenie kolejnych użytkowników. Prosimy spróbować ponownie. A jak rozwiąza sprawe tego komunikatu dla abonentow pramium jak ich system rozpozna nim wpusci na www.idea.pl0
-
bcs pisze: 2004-04-28 18:06Połączenie na inne sieci komórkowe kosztuje w tym planie 0,75 zł + VAT (0,92 brutto)0