200 tysięczny abonent w Dialogu - komunikat
200 tysięcznego abonenta przyłączył DIALOG operator telefonii stacjonarnej z Wrocławia. DIALOG działa na rynku usług telekomunikacyjnych od 3 lat i uzyskał w tym czasie pozycję drugiego niezależnego operatora telefonii stacjonarnej w Polsce.
|
Komentarze / 3
Dodaj komentarz-
Abonent Dialogu pisze: 2001-07-17 04:45Ale Telefonia Lokalna w ostatnim czasie wypięła się dupą na swoich klientów. Telecentrum 0-800 42-45-58 przestało działać 24 godziny na dobę. Ale Dialog z Panem Prezesem Jarosławem M. Janciszewskim to pierdoli. Ważne aby rachunek za dostęp do I-netu przyszedł na czas i klient go zapłacił. A resztę można mieć w dupie. Po co utrzymywać BOK w czasie rekonfiguracji systemu i odbierać na swój koszt pretensjonalne reklamacje. Lepiej w tym czasie kimać w swoim wyrku. :=((((0
-
Daffy pisze: 2001-07-17 12:40Po pierwsze TeleCentrum nigdy nie działało 24h, więc coś ci się pomieszało. Wcześniej działało w godz. 8-22, a obecnie 7-23. Opłata w wysokości 69zł za nielimitowany dostęp do internetu jest zadawalająca, obsługa miła i kompetentna, więc o co ci chodzi? Teraz masz wybór, zawsze możesz wybrać TP S.A.0
-
Zdziwiony pisze: 2001-07-19 01:41Słuchajcie, po co się kłócić. Prawdziwej konkurencji w telekomunikacji jeszcze długo nie bedzie, kazdy mały lub lokalny operator będzie się dopasowywał do warunków T.P. S.A. Aby nastąpiły duże zmiany musi skończyć się protekcjonizm państwa, a wtedy na pewno pojawi się nowy kapitał zagraniczny i będziemy mieli konkurencję. Tak na marginesie, chciałem zrezygnować z T.P. S.A., ale okazalo się, że Netia nie ma okablowanej dzielnicy i brakuje jej wolnych kanałów w radiodostępie, natomiast mój znajomy zrezygnował z Netii. Co mnie cieszy, to to, że w Dialogu jest zachęcająca opłata za dostęp do internetu i czy jest dobry transfer. Miłego wieczoru :-)0