Xiaomi stawia na duet: smartfony i AIoT oraz strategię multi-brand

Drukuj

Xiaomi podało swoje wyniki za 2018 r.

Przychody firmy urosły przez rok o 52.6%

Sprzedaż poza Chinami urosła o 118.1% i stanowi już 40% całości przychodów koncernu.

Zysk brutto urósł o 46.4%.

Przychody w segmencie smartfonów urosły o 41.3%. Sprzedaż smartfonów w sztukach osiągnęła poziom 118.7 mln, co oznacza roczny wzrost o 29.8%.

Przychody z segmentu urządzeń IoT i lifestyle urosły o 86.9%.

Xiaomi sprzedało 8.4 mln telewizorów.

Urosły też przychody z usług internetowych – aż o 61.2%.

Xiaomi potwierdza utrzymanie strategii multi-brand: Xiaomi (średnia i wyższa półka), Redmi (doskonały stosunek ceny do specyfikacji), Black Shark (gracze), Meitu (kobiety) oraz POCO (entuzjaści technologii).

Chińczycy zdradzili, że średnia cena smartfonu (ASP) urosła w Chinach o 17%, a poza chińskim rynkiem o 9.7%.

Xiaomi nazywa swoją aktualną strategię dual-engine. Chiński koncern stawia w niej na duet: smartfony i AIoT.

Załączniki do pobrania

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0