PLAY ma już ponad 400 otwartych salonów - teraz to Punkty Wsparcia Klienta

Drukuj

Play otworzył 13 specjalnych dodatkowych Punktów Wsparcia Klienta i planuje otwarcie kolejnych 28 w różnych miejscowościach, dla swoich klientów, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami takimi, jak m.in. wymiana karty SIM, doładowanie konta w usługach „na kartę” czy opłata bieżących rachunków.

Ponad 400 otwartych salonów będzie także pełniło funkcję interwencyjnego punktu wsparcia. Operator monitoruje na bieżąco potrzeby zgłaszane przez użytkowników, aby zapewnić nieprzerwany dostęp do wszystkich niezbędnych usług.

„(…)naszym obowiązkiem jest również wspieranie tych, którzy nie mają możliwości skorzystania ze zdalnej obsługi lub nie mogą rozwiązać problemu na odległość. Dlatego też przekształcamy nasze sklepy w Punkty Wsparcia Klienta, gdzie przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa, aby służyć naszym klientom w najbezpieczniejszych warunkach.” – mówi Jean Marc Harion, Prezes Play.

Specjalne punkty wsparcia klientów Play otwarte będą m.in. w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie, Rzeszowie, Lubaniu i innych miejscowościach. Pełna lista kilkudziesięciu placówek dostępna będzie na play.pl.

Punkty wsparcia dla klientów Play czynne będą od poniedziałku do piątku. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa będą w nich stosowane zasady szczególnej ostrożności, zgodne z obowiązującymi przepisami i przestrzeganiem najwyższych standardów zalecanych przez Rząd i Ministerstwo Zdrowia takich, jak pojedyncze przyjmowanie osób przy specjalnie wydzielonych stanowiskach oraz zachowanie odpowiedniej odległości między nimi. Przed udaniem się do punktu każdy klient ma możliwość skontaktowania się telefonicznie z kierownikiem wybranego salonu, który w pierwszej kolejności zaoferuje pomoc zdalną, a dopiero w razie konieczności kontakt osobisty, jeśli okaże się on niezbędny.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0