Rejestr Danych Kontaktowych - urzędnicy wysłali 250 tysięcy powiadomień

Drukuj
 Rejestr Danych Kontaktowych - najnowsze statystyki
Rejestr Danych Kontaktowych - najnowsze statystyki

Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało, że po 2 miesiącach Rejestr Danych Kontaktowych ma półtora miliona rekordów.

Dzięki RDK, urzędy wysłały Polakom niemal 250 tysięcy różnych powiadomień (dokładnie 243 869).

Urzędnicy wolą maile – wysłali ich dokładnie 188 657. Na wysłanie SMSa zdecydowali się 55 212 razy.

RDK działa od 22 grudnia 2019 r. Swoje dane (adres e-mail i/lub telefon) zostawiło tam 1 479 000 osób.

Dostęp do RDK mają wyłącznie uprawnieni i przeszkoleni urzędnicy. Nie ma więc ryzyka, że nasze adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski.

Dzięki RDK urzędy - z wyprzedzeniem - mogą informować np. o:

- kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego,

- przysługujących nam świadczeniach,

- zbliżającym się terminie obowiązkowego badania technicznego samochodu.

Rejestr służy wyłącznie powiadamianiu.

Dane z RDK możecie w każdej chwili zmienić lub usunąć.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0