OPPO sponsorem French Open

Drukuj

Firma OPPO podpisała dziś trzyletnią (2019-2021) umowę partnerską z Francuską Federacją Tenisową (FFT), stając się tym samym Partnerem Premium i Oficjalnym Smartfonem dla słynnych turniejów tenisowych Roland-Garros i Rolex Paris Masters.

OPPO to pierwsza chińska firma i pierwszy producent smartfonów, który może pochwalić się tym tytułem. Wraz z podpisaniem umowy, marka dołączyła do grona Partnerów Premium, obok takich jak Emirates, Lacoste, Peugeot czy Rolex.

W ramach nowego partnerstwa, OPPO i Roland-Garros będą podejmować wspólnie działać w takich obszarach jak świadomość marki, produkcja treści wideo, rozwój młodych talentów czy technologia i doświadczenia związane z produktem. Flagowe smartfony fotograficzne marki OPPO – modele Find X i Reno – posłużą do uchwycenia wyjątkowych momentów turnieju Roland-Garros. Wykonane nimi zdjęcia zaprezentowane zostaną podczas specjalnej wystawy, która będzie prezentowana w strefie dla sponsorów oraz na stadionie. W następnej kolejności powstanie także specjalna strefa OPPO, gdzie fani tenisa z całego świata będą mogli z bliska przyjrzeć się najnowszym produktom i opracowanym innowacjom technologicznym firmy. OPPO zamierza także wspierać młode talenty, tworząc dla nich nowe możliwości i dostarczając inspiracji. W związku z tym firma zdecydowała się także na funkcję tytularnego partnera serii zawodów dla najbardziej obiecujących młodych sportowców, które odbywają się w Chinach, Indiach i Brazylii - Junior Wild Card Series by OPPO.

Działania z Roland-Garros i Wimbledonem, a także współpraca z hiszpańską drużyną piłkarską FC Barcelona oraz Międzynarodową Radą Krykieta (ICC) mają wspomóc działania OPPO w Europie.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0