Świetlna wyprzedaż w Netii – internet z telewizją za 50 zł miesięcznie
Netia rozpoczęła kampanię reklamową promującą świetlną wyprzedaż.
W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją) w cenie 1.
Oferta „2 w cenie 1”, umożliwia zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za łączną cenę 50 zł miesięcznie.
W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. – w załączeniu poniżej – emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), prawie tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie.
Kampania potrwa do połowy lutego br.
Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.
Rozpoczęliśmy kampanię reklamową „świetlnej wyprzedaży”. Więcej informacji: https://t.co/IoTYr5yj3m pic.twitter.com/jUXx3kC7EL
— NETIA SA (@NETIA_SA) January 3, 2019