Klienci PKO BP co sekundę płacą mobilnie w internecie

Drukuj

PKO BP poinformowało, że obsługuje już 3 miliony aktywnych aplikacji IKO.

Na pierwszy milion aktywnych aplikacji czekaliśmy ponad 3 lata, o kolejny milion IKO urosło w rok, a zdobycie trzeciego zajęło już tylko 11 miesięcy – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

W ciągu ostatniego roku liczba aktywnych aplikacji IKO wzrosła o 58 proc.

Bank zanotował w IKO łącznie 130 milionów transakcji mobilnych.

Klienci PKO Banku Polskiego co sekundę płacą mobilnie w internecie, a do IKO logują się już częściej niż do serwisu bankowości internetowej iPKO.

W każdym tygodniu klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo logują się do IKO 12 milionów razy.

Sierpień był pierwszym miesiącem, w którym klienci logowali się do IKO częściej niż do bankowości internetowej i ten trend się utrzymuje.

Łącznie w ciągu 5 lat dostępności IKO w ofercie banku, klienci wykonali za jego pomocą ponad 130 milionów transakcji mobilnych.

W ciągu ostatniego roku liczba transakcji dokonywanych z poziomu aplikacji mobilnej największego polskiego banku wzrosła o 143 proc.

IKO jest używane najczęściej do dokonywania przelewów, płatności w internecie oraz płatności zbliżeniowych.

Dziś klienci PKO Banku Polskiego płacą BLIKIEM w internecie co sekundę, w każdej minucie zlecają 100 przelewów w IKO, co godzinę logują się do aplikacji 60 tysięcy razy, a w ciągu doby bank notuje 5,5 mln kliknięć w aplikacji.

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0