Klienci PKO BP co sekundę płacą mobilnie w internecie
PKO BP poinformowało, że obsługuje już 3 miliony aktywnych aplikacji IKO.
Na pierwszy milion aktywnych aplikacji czekaliśmy ponad 3 lata, o kolejny milion IKO urosło w rok, a zdobycie trzeciego zajęło już tylko 11 miesięcy – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
W ciągu ostatniego roku liczba aktywnych aplikacji IKO wzrosła o 58 proc.
Bank zanotował w IKO łącznie 130 milionów transakcji mobilnych.
Klienci PKO Banku Polskiego co sekundę płacą mobilnie w internecie, a do IKO logują się już częściej niż do serwisu bankowości internetowej iPKO.
W każdym tygodniu klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo logują się do IKO 12 milionów razy.
Sierpień był pierwszym miesiącem, w którym klienci logowali się do IKO częściej niż do bankowości internetowej i ten trend się utrzymuje.
Łącznie w ciągu 5 lat dostępności IKO w ofercie banku, klienci wykonali za jego pomocą ponad 130 milionów transakcji mobilnych.
W ciągu ostatniego roku liczba transakcji dokonywanych z poziomu aplikacji mobilnej największego polskiego banku wzrosła o 143 proc.
IKO jest używane najczęściej do dokonywania przelewów, płatności w internecie oraz płatności zbliżeniowych.
Dziś klienci PKO Banku Polskiego płacą BLIKIEM w internecie co sekundę, w każdej minucie zlecają 100 przelewów w IKO, co godzinę logują się do aplikacji 60 tysięcy razy, a w ciągu doby bank notuje 5,5 mln kliknięć w aplikacji.