Xiaomi wykorzysta 5 marek: Mi, Redmi, Black Shark, POCO i Meitu

Drukuj

Xiaomi zdradziło zarys swojej nowej strategii na najbliższe 5 lat.

Chiński producent chce oprzeć swój biznes na 2 rdzeniach: smartfonach i urządzeniach AIoT (AI + IoT).

Już do tej pory na świecie dostarczono od 2013 r. 132 mln urządzeń IoT Xiaomi. Średnio dziennie działa około 20 mln z nich.

Xiaomi obiecuje, że w najbliższych 5 latach na rozwój produktów IoT chce wydać 10 mld juanów. Rozwój tych urządzeń jest opisany hasłem All in IoT.

CEO Lei Jun zapowiedział też jeszcze bliższą współpracę z chińskim koncernem TCL, głównie przy produkcji oczyszczaczy powietrza i pralek.

Xiaomi potwierdziło także swoją strategię dwóch głównych marek na rynku smartfonów - Mi + Redmi. Mi to smartfony z najwyższej i średniej półki. Redmi to urządzenia przystępne cenowo.

Dodatkiem do dwóch głównych brandów mają być marki Black Shark, POCO i Meitu.

W III kw. zeszłego roku sprzedaż Xiaomi poza Chinami stanowiła już 43.9% całości przychodów. W bieżącym roku chiński potentat chce skupić się nadal na Ameryce Łacińskiej i Europie.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0