Pocophone F1 promowany na Youtube

Drukuj

Pocophone F1 trafił w ręce ośmiu gamerów z reklamowej sieci LifeTube.

W ramach kampanii promocyjnej nowy produkt przetestowali Sitr0x, GilathissNew, Krystian Bończyk, NRGeek, Yuniorsky, Manoyek i Flothar

Ostatnim materiałem w kampanii, która wystartowała 24 sierpnia, był film Tivolta, który zaprosił swoich widzów do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest flagowy smartfon.

Wideo w kampanii Pocophone F1 osiągnęły łącznie ponad 620 tysięcy organicznych wyświetleń o łącznym czasie 3 milionów minut oglądania i 96% pozytywnych ocen.

Działania z gamerami to kontynuacja współpracy marki z sieciami LifeTube i Gamellon, w ramach której od lipca br. publikowane były materiały wideo promujące nowe produkty Xiaomi. Filmy dedykowane pojawiły się między innymi na kanałach Lorda Kruszwila (ponad milion wyświetleń w 24 godz. od publikacji!) oraz Ajgora Ignacego, którzy wpisali markę w krótkie fabuły, nakręcone w charakterystycznym dla siebie stylu. Testów smartphone’a Mi A2 podjęli się też Karolek i Disowskyy, a odkurzacz Mi Vacuum Robot został głównym bohaterem filmu na kanale SkutecznieTV.

Wszystkie materiały zrealizowane przez LifeTube i Gamellon dla Xiaomi osiągnęły do tej pory łącznie 3,5 miliona organicznych wyświetleń.

Inne informacje na temat smartfonu POCOPHONE F1:

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0