IMM twierdzi, że to Plus wydaje najwięcej na reklamę
Instytut Monitorowania Mediów podał wydatki reklamowe w styczniu 2018 roku w branży telekomunikacyjnej. Ma ona coraz mniejszy udział w torcie wydatków reklamowych (5% - 41 mln zł bez uwzględnienia rabatów i bez wydatków na internet).
Branża |
Farmaceutyczna |
Handlowa |
Motoryzacyjna |
Finansowa |
Telekomunikacyjna |
Koszt |
415,5 mln zł |
213,3 mln zł |
83,2 mln zł |
63,6 mln zł |
41 mln zł |
Standardowo w zestawieniu wydatków reklamowych w podziale na media największa część budżetu jest przeznaczana na reklamę telewizyjną.
Plus to największy reklamodawca z branży telekomunikacyjnej w styczniu – z budżetem ponad 12 mln zł. Kolejne miejsca zajęły marki Orange i T-Mobile.
Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon) oraz oferty na abonament – obie usługi pochłonęły po 22 proc. wydatków.
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 stycznia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
Komentarze / 8
Dodaj komentarz-
andrzej pisze: 2018-02-08 12:33No tak plus musi przecież czyms nadrabiac swoje zacofanie.. A z drugiej stront bledne kolo, tyle tym celebrytom placic0
-
pawko pisze: 2018-02-08 12:44dobre produkty się same promują jakością..... jak widać PLUS musi dużo nadrabiać w tym temacie.... wczoraj na LTE wieczorami miałem prędkość 0.96Mbit/s ...... poszedłem dziś do salonu wypowiedzieć umową a tam zong- remont..... ale co się odwlecze to nie uciecze..... PLUS to syf....-22
-
gość pisze: 2018-02-08 14:10Temu skansenowi plusa nic już nie pomoże. Zapaść technologiczna i brak inwestycji pokazują comiesięczne speedtesty, plus zawsze na końcu ewentualnie zamiana z pseudosiecią plej. VoLTE w plusie? Wolne żarty:-))))))))-40
-
gość pisze: 2018-02-08 15:56Osobiście mam Plusa, jeszcze na komunię dostałem kartę i używam do dziś. Jestem zadowolony, wręcz szczęśliwy. Plus stałe potwierdza że jest liderem technologiczbym31
-
Emil pisze: 2018-02-09 10:33Play mało na reklamę wydaje, za to buduje sieć. A plus odwrotnie, reklama prym wiedzie, a sieć niedoinwestowana.-17
-
Ulr pisze: 2018-02-09 11:19@Emil, Play w końcu wypadałoby żeby po 11 latach działalności miał zasięg większy niż tylko większe miasta.10
-
gość pisze: 2018-02-09 13:56Osobiście nie mam plusa, nie używam dziadostwa. Plus największy skansen technologiczny na rynku, zacofany kosmetycznie pudrowany TRUP.-51
-
pijarowieczpowolania pisze: 2018-02-09 17:49ały polkomtel to przebija se wszttsko ja tam wole te roznowe reklamy ogladac bo przynajmniej normalne ludzkie ludziki wystepuja a nie te ibiszy i majewskie i rozenki-6