Sokół używa Note
Wojtek Sokół został ambasadorem marki Samsung i będzie częścią kampanii marketingowej dla serii Galaxy Note10.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Na Twoich zasadach”.
Sokół, jeden z najbardziej znanych polskich muzyków, jest także założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear.
Współpraca z Samsungiem obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR.
Za komunikację odpowiadają agencje VML&YR, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.
Inne informacje o smartfonach Samsung Galaxy Note 10:
- Test Samsung Galaxy Note 10+
- Porównanie foto - Samsung Galaxy Note10+ versus Huawei P30 Pro
- Samsung - 17 smartfonów od 648 zł do 6299 zł
- Samsung chwali się przedsprzedażą serii Note, ale liczb nie podaje
- Samsung Galaxy Note 10 i Note 10+ - nasze pierwsze wrażenia prosto z Amsterdamu
- Na rynek trafiają dwa nowe notatniki - Note10 i Note10+ - znamy ich ceny
- Samsung Galaxy Note 10 versus Note 9 versus Galaxy S10 - nasze porównanie specyfikacji
- Samsung Galaxy Note 10 i Note 10+ w Play (ceny)
- Samsung Galaxy Note 10 i Note 10+ w Plusie (ceny)
- Samsung Galaxy Note 10 i Note 10+ w Orange - start przedsprzedaży
- Przedsprzedaż Galaxy Note 10 i Note 10+ w T-Mobile (ceny)