UPC Polska - wyniki w III kw. 2019 r.

Drukuj
UPC Polska - wyniki w III kw. 2019 r.
UPC Polska - wyniki w III kw. 2019 r.

Liberty Global podało wyniki UPC Polska za III kw. 2019 r.

Liczba klientów UPC w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 39 700 do 1 470 600, a trzeci kwartał 2019 był czwartym z rzędu, w którym operator zanotował wzrost bazy. Znacznie wzrosła również liczba cyfrowych subskrypcji – w porównaniu z ubiegłym rokiem o 125 000 do 3 135 200.

Najważniejsze wydarzenia w trzecim kwartale:

  • Rozszerzenie zasięgu prędkości gigabitowej do ponad 2 milionów gospodarstw domowych w 13 nowych miastach w całej Polsce
  • Wzrost średniej prędkości internetu, z którego korzystają klienci, do 236 Mb/s
  • Rozszerzenie zasięgu sieci UPC do 3 524 700 gospodarstw domowych na koniec września 2019, dzięki przyłączeniu 24 500 nowych gospodarstw w trzecim kwartale oraz 93 900 w ujęciu rok do roku

Na koniec trzeciego kwartału 2019 roku 1 470 600 klientów UPC Polska korzystało z 3 135 200 usług cyfrowych:

UPC Polska - wyniki w III kw. 2019 r.

W trzecim kwartale 2019 roku liczba użytkowników usług internetowych wzrosła o 11 700 do 1 211 400, co oznacza o blisko 58 000 więcej niż rok wcześniej. Liczba użytkowników modemu Connect Box, mogących cieszyć się najwyższej jakości internetem w całym domu, wzrosła o 119 934 w ciągu roku, do łącznie 676 150 na koniec trzeciego kwartału. Średnia prędkość, z której korzystają klienci, wzrosła do 236 Mb/s.

Liczba użytkowników telewizji cyfrowej wzrosła o 4 200 w ciągu trzeciego kwartału oraz o 27 700 rok do roku, osiągając poziom 1 060 800 subskrypcji. W ciągu roku liczba użytkowników platformy Horizion wzrosła o 103 183, do wartości 713 834. UPC Polska zwiększyło także liczbę platform, na których oferuje dostęp do aplikacji mobilnej Horizon GO, umożliwiającej użytkownikom oglądanie ulubionych treści na wielu urządzeniach, także poza domem. Obecnie aplikacja dostępna jest na platformach Android TV, Amazon Fire TV oraz Apple TV.

W trzecim kwartale 2019 roku UPC przybyło ponad 2,6 tysiąca klientów biznesowych, co oznacza wzrost o 7,5 tysiąca od początku roku.

Liczba klientów - koniec III kw. 2019 r.

  Poland
Homes Passed 3,524,700
Cable
Customer
Relationships
1,470,600
Video Basic Video
Subscribers
184,000
Enhanced
Video
Subscribers
1,060,800
Total
Video
1,244,800
Internet
Subscribers
1,211,400
Telephony
Subscribers
679,000
Total
RGUs
3,135,200
Total Mobile
Subscribers
 4,900

Zmiana liczby klientów - koniec III kw. 2019 vs. koniec II kw. 2019

  Poland
Homes Passed 24,500
Cable
Customer
Relationships
7,100
Video Basic Video
Subscribers
7,000
Enhanced
Video
Subscribers
4,200
Total
Video
11,200
Internet
Subscribers
11,700
Telephony
Subscribers
1,800
Total
RGUs
24,700
Total Mobile
Subscribers
1,800

 

UPC Polska - wyniki w III kw. 2019 r.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0