Startuje kampania oferty Magenta 1

Drukuj

T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promuje m.in. nową ofertę Magenta 1.

Szczegóły nowej oferty T-Mobile są tutaj

Od dziś klienci będą mieli okazję zapoznać się z kampanią reklamową przedstawiającą zalety pierwszej kompleksowej oferty T‑Mobile dla domu. W jej skład wchodzą internet światłowodowy, Netflix oraz abonament komórkowy w pakiecie za 99 zł miesięcznie.

Operator pozostaje w nurcie kampanii „Bez nonsensów”, zainicjowanej na początku kwietnia br.

W kampanii poprzez analogię do zacinającej się i powolnej kolejki górskiej T‑Mobile pokazuje absurd sytuacji, w której rozrywka domowa opiera się na dalekich od naszych zainteresowań treściach i słabej jakości łączu internetowym.

Główny, 45-sekundowy spot można obejrzeć poniżej:

Kampanię uzupełniają krótsze materiały wideo:

  • spot 30-sekundowy promujący pakiet światłowodu, Netflixa i abonamentu komórkowego za 99 zł miesięcznie,
  • spot 30-sekundowy promujący pakiet światłowodu i Netflixa za 69 zł miesięcznie,
  • spot 15-sekundowy promujący pakiet dla domu oraz zniżkę na zakup telewizora Samsung,
  • spot 15-sekundowy promujący pakiet dla domu z telefonem Samsung Galaxy S10 oraz zniżkę na zakup telewizora Samsung.

Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0