Świąteczna oferta telewizji w Cyfrowym Polsacie

Drukuj

Od 7 listopada w Cyfrowym Polsacie dostępne są świąteczne promocje oferty telewizyjnej.

W ramach promocji świątecznych wszystkie pakiety telewizji satelitarnej, nawet w cenie 20 zł, klienci otrzymają na 6 miesięcy bez żadnych opłat.

Gwiazdkowe oferty dostępne są z umową na 24 miesiące. Ponadto z okazji zbliżających się świąt klienci mają możliwość zakupu telewizora Samsung UHD SMART TV 55” w ratach.

Wszystkie pakiety otrzymają w prezencie także opcję ON THE GO, czyli dostęp na 3 urządzeniach mobilnych (np. smartfonach, tabletach) do serwisu Cyfrowy Polsat GO w cenie abonamentu przez cały okres trwania umowy.

Serwis Cyfrowy Polsat GO z opcją ON THE GO, teraz bez dodatkowych opłat, to:

  • ponad 100 kanałów dostępnych mobilnie, w tym kanały HBO, Cinemax, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów i Ligą Europy UEFA,
  • programy i filmy na życzenie,
  • dostęp do treści na 3 urządzeniach mobilnych jednocześnie,
  • możliwość pobrania wybranych programów na dysk urządzenia mobilnego, przy wykorzystaniu np. domowego Wi-Fi, i oglądania ich wszędzie, nawet poza zasięgiem Internetu.

Do wszystkich ofert klienci mogą również wybrać:

  • nowe dekodery HD z rodziny EVOBOX z wbudowanym modułem Wi-Fi – EVOBOX LITE lub EVOBOX HD w cenie już od 1 zł,
  • nagradzany dekoder EVOBOX PVR dający możliwość nagrywania nawet do 3 programów jednocześnie i oglądania w tym czasie kolejnego, w cenie już od 1 zł,
  • Multiroom HD – ten sam pakiet kanałów można oglądać na 4 telewizorach od 5 zł miesięcznie.

W świątecznej ofercie Premium Max Plus abonenci mają dostęp do pełnej oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu (pakiety Familijny Max HD, Sport HD, Film HD, Cinemax HD, HBO HD HBO GO, Eleven Sports HD, Rozrywka HD) oraz pakietu Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA – to wszystko przez 6 miesięcy bez opłat, później za 120 zł/mies.

Cyfrowy Polsat uruchomił też świąteczną kampanię reklamową „Spraw bliskim radość na święta!”. 

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, tematyczne i social media.

Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, jego produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0