Huawei nowym liderem polskiego rynku wearables
Według IDC, Huawei został nowym liderem polskiego rynku inteligentnych zegarków i opasek na nadgarstek.
Udział Huawei w rynku wearables w Polsce w I kwartale 2019 roku wyniósł 32%, co oznacza niemal trzykrotny wzrost w porównaniu z czwartym kwartałem zeszłego roku i daje awans na pierwszą pozycję z drugiej.
Dane IDC pokazują, ile urządzeń producenta trafiło do kanałów sprzedaży.
Czwarty kwartał zeszłego roku firma zamknęła udziałem na poziomie 12%. W porównaniu z pierwszym kwartałem 2018 roku, kiedy udział Huawei wyniósł 7%, najnowszy wynik jest ponad czterokrotnie wyższy.
Według danych IDC o globalnej sprzedaży wearables, Huawei zajmuje trzecią pozycję z 10-procentowym udziałem w światowym rynku.
W pierwszym kwartale 2019 roku, wzrost sprzedaży inteligentnych zegarków i opasek z logo Huawei wyniósł aż 282% w ujęciu rocznym.
W ujęciu nominalnym, globalna sprzedaż Huawei w pierwszym kwartale wyniosła 5 milionów urządzeń, z czego 3,9 miliona to inteligentne opaski Smart Band – w ich przypadku wzrost sprzedaży sięgnął 213% w ujęciu rocznym. Smartwatch Huawei Watch GT sprzedał się na świecie w rekordowej liczbie 1 miliona egzemplarzy.
Inne informacje o zegarku Huawei Watch GT Active:
- P30 z Watch GT Active, nowa hulajnoga i obniżka cen w Play
- Oppo Reno, Huawei P30 Lite i najnowsze zegarki Huawei i Samsunga w Play (ceny)
- Huawei Watch GT Active i zmiany cen smartfonów w Plusie
- Huawei Watch GT - Huawei zaprezentował edycję Active