BLIK uruchomił kolejną kampanię reklamową
Rozpoczęła się nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig.
Kampania emitowana będzie w sieci, serwisach VOD oraz telewizji.
W nowej kampanii BLIKA po raz kolejny występuje MC Silk.
Kampania jest już prowadzona w internecie i w social mediach, do których 5 listopada dołączają także serwisy VOD, natomiast od 7 listopada spoty będą emitowane także w telewizji. Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.
W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku liczba transakcji BLIKIEM, tj. płatności w sklepach i internecie, wypłat oraz wpłat w bankomatach i przelewów na numer telefonu, przekroczyła 18,5 miliona.
Poznajcie sposób na to, aby płatność za prezenty była #szybka #wygodna i #łatwa! #BLIK, #klik, w sieci płacisz w mig! https://t.co/WM01Rf9mVf
— BLIK (@BLIKmobile) 6 listopada 2018