Krzysztof Piątek Il Pistolero w pierwszej reklamie PLAY

Drukuj

Dziś ruszyła nowa kampania reklamowa PLAY. W reklamach promowana jest oferta abonamentowa PLAY HOMEBOX.

Twarzą kampanii jest Krzysztof Piątek „Il Pistolero”.

Krzysztof Piątek to obecnie jeden z najlepszych polskich piłkarzy. Gra jako napastnik w A.C. Milan. Urodził się w 1995 r.

Napastnika reprezentacji Polski będziemy mogli zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.

Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Już dzisiaj Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX – powiedział cytowany w komunikacie Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu marki Play.

O nowej ofercie PLAY HOMEBOX możecie przeczytać tutaj.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0