Premium Mobile w 2019 r. - prawie 20 mln zł straty

Drukuj
Premium Mobile
Premium Mobile w 2019 r.

Serwis TELKO.IN przeanalizował wyniki Premium Mobile ze sprawozdania finansowego opublikowanego przez spółkę w KRS.

Pełną treść artykułu można przeczytać tutaj

MVNO należący do Plusa wygenerował w 2019 r. niemal 57 mln zł przychodów. Operator w ub.r. miał 19,5 mln zł straty operacyjnej i 19 mln zł straty netto.

W dodatkowych informacjach do sprawozdania spółka ujawniła, że w końcu 2019 r. zatrudniała 44 osoby, w tym 30 zajmujących się obsługą klientów. Kolejne 37 osób pracowało na umowę zlecenie.

Premium Mobile twierdzi, że pandemia COVID-19 i związany z nią lockdown wpłynęły „niekorzystnie na poziom sprzedaży nowych usług i pozyskań nowych klientów”, ale nie spowodowała spadku przychodów.

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0