Od kwietnia Huawei ma 1/5 polskiego rynku najdroższych smartfonów - to sukces modelu P20 Pro

Drukuj

Beata Chądzyńska, PR Manager z polskiego Huawei Consumer Business Group, podała nam dodatkowe informacje dotyczące wzrostów sprzedaży smartfonów tej marki w najbardziej lukratywnym pod względem zysków segmencie >600 euro.

W styczniu udział ilościowy polskiego Huawei w segmencie telefonów kosztujących od 600 euro wynosił zaledwie 4.8%. W lutym i w marcu udziały nadal były niewielkie - odpowiednio 6.7 oraz 7.2%.

W kwietniu udział ten zwiększył się aż do 22.9%. To wówczas rozpoczęła się sprzedaż nowej serii P i modelu P20 Pro.

Od kwietnia udział Huawei w tym segmencie utrzymuje się na poziomie powyżej 20%: maj - 23.3% oraz czerwiec - 20.8%.

W listopadzie udział Huawei w segmencie >600 euro ponownie może skokowo się zwiększyć, bo Huawei w październiku w Londynie zaprezentuje nową edycję serii Mate. Mate będzie walczył na rynku z nową serią Note Samsunga oraz z nowymi iPhone X.

Dane pochodzą z firmy GfK Polonia.

Pozostałe dane dotyczące udziałów ilościowych i wartościowych Huawei Mobile w II kw. 2018 r. znajdują się tutaj

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0