Nowy rynek hearables - liderem Apple

Drukuj
AirPods
AirPods

IDC podsumowało rynek hearables w II kw. 2019 r.

Rynek urządzeń noszonych w uszach stanowił 46.9% całego rynku wearable.

Rok wcześniej udział ten wynosił tylko 24.8%.

Cały rynek wearable przez rok urósł aż o 85.2% do 67.7 mln sztuk urządzeń.

Liderem rynku hearables jest Apple z udziałem na poziomie 50.2%. Sprzedaż serii AirPods i słuchawek Beats urosła przez rok o 218.2%.

Samsung dzięki sprzedaży pod swoją własną marką i marką JBL zajął 2 pozycję. Najlepiej sprzedają się słuchawki Galaxy Buds oraz JBL Tune 500BT.

Hitem Xiaomi są słuchawki AirDots.

Bose w II kw. sprzedał wiele słuchawek QC35ii i SoundSport Free. W kolejnych miesiącach do tej grupy mają dołączyć nowe modele Headphones 700 i Earbuds 500.

ReSound (Jabra) sprzedaje głównie model Elite Active 65t.

TOP 5 producentów z rynku wearable, na liście wyłącznie urządzenia hearable - Q2 2019 (dostawy w mln sztuk)

Company

2Q19
Shipments

2Q19 Market
Share

2Q18
Shipments

2Q18 Market
Share

Year-over-
Year Growth

1. Apple

15.9

50.2%

5.0

55.2%

218.2%

2. Samsung

3.3

10.2%

0.9

10.2%

252.1%

3. Xiaomi

2.1

6.5%

0.3

2.8%

714.8%

4. Bose

1.8

5.7%

0.5

5.1%

288.1%

5. ReSound

1.6

5.1%

0.7

7.7%

132.9%

Others

7.1

22.3%

1.7

19.0%

310.5%

Total

31.8

100.0%

9.1

100.0%

250.0%

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0