Cyfrowy Polsat GO - telewizja na tabletach i smartfonach
Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę Cyfrowy Polsat GO poszerzającą pakiet satelitarny o dostęp online do wybranych treści na żądanie i kanałów linearnych zgodnych z wybranym przez abonenta pakietem telewizyjnym oraz dodatkowych bezpłatnych i płatnych treści VOD. Ceny pakietów programowych nie ulegają zmianie.
Uruchomieniu nowej oferty towarzyszy start serwisu Cyfrowy Polsat GO dostępnego na go.cyfrowypolsat.pl oraz w postaci aplikacji na dekodery i urządzenia mobilne z systemem Android, dzięki któremu abonenci mogą mieć ciągły dostęp do 84 kanałów online oraz tysięcy materiałów na życzenie.
Dziś startuje ogólnopolska kampania reklamowa promująca te nowości. Działania kampanijne prowadzone będą w telewizji, radio i Internecie, w tym także w mediach społecznościowych.
W ramach nowej oferty telewizyjnej Cyfrowy Polsat GO abonenci otrzymają dostęp do:
- 174 kanałów z satelity,
- 84 kanałów online dostępnych na urządzeniach mobilnych,
- tysięcy programów, wydarzeń sportowych, seriali i bajek w opcji VOD bez dodatkowych opłat,
- biblioteki dodatkowo płatnych treści VOD, np. filmów.
Serwis Cyfrowy Polsat GO na dekoderach i urządzeniach mobilnych
Oferta Cyfrowy Polsat GO jest dostępna za pośrednictwem dekodera podłączonego do Internetu oraz urządzeń mobilnych dzięki stronie go.cyfrowypolsat.pl i aplikacji na urządzenia z systemem Android. Aby móc oglądać telewizję na urządzeniach mobilnych, wystarczy skorzystać z nowej usługi dodatkowej ON THE GO, która pozwala na dostęp do ulubionych treści poza dekoderem, nawet na trzech wybranych urządzeniach mobilnych jednocześnie: komputerze, tablecie lub smartfonie. Miesięczna opłata techniczna za usługę wynosi 5 zł.
Użytkownicy dekoderów znajdą aplikację Cyfrowy Polsat GO w zakładce VOD, a w niej treści na żądanie z posiadanego pakietu programowego (catch up TV) oraz bibliotekę dodatkowych bezpłatnych i płatnych treści telewizyjnych. Nowa aplikacja została już wprowadzona na dekodery EVOBOX PVR, PVR HD 7000 oraz HD5500s. Do końca marca zostanie udostępniona na pozostałych modelach dekoderów produkcji Cyfrowego Polsatu.
Dodatkowe informacje o serwisie Cyfrowy Polsat GO:
- Cyfrowy Polsat GO powstał zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi i zbadanymi potrzebami abonentów. Prezentuje treści w zupełnie nowy i atrakcyjny sposób.
- Zarówno aplikacja Cyfrowy Polsat GO dla urządzeń z systemem Android, jak i aplikacja dostępna na dekoderach Cyfrowego Polsatu, a także serwis go.cyfrowypolsat.pl zostały zaprojektowane i stworzone przez zespół programistów Cyfrowego Polsatu.
- Aplikacja na urządzenia mobilne jest bezpłatna i można ją pobrać w Google Play, serwis WWW znajduje się pod adresem go.cyfrowypolsat.pl.
- Logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu www odbywa się za pomocą loginu i hasła do ICOK (Internetowego Centrum Obsługi Klienta).
- Planowany jest rozwój serwisu – w kolejnych fazach pojawi się m.in. możliwość zdalnego zlecania nagrań dla dekodera EVOBOX PVR czy strefa dla dzieci (już obecnie można ograniczać dostęp do treści za pomocą ustawień rodzicielskich).
Oferta Cyfrowy Polsat GO dostępna jest dla nowych oraz obecnych abonentów, którzy zdecydują się przedłużyć umowę. Klient, który zdecyduje się podpisać nową umowę od 15 marca, otrzyma na start 2 miesiące (oferta podstawowa) lub 6 miesięcy bez opłat (przy zamówieniu przez stronę www).
Start kampanii promującej nową ofertę i nowy serwis Cyfrowy Polsat GO
Zmianom w ofercie towarzyszy kampania reklamowa 360o w głównych stacjach telewizyjnych (m.in. Polsacie i kanałach tematycznych, TVP, TVN), radiowych (m.in. RMF FM, Radio ZET, Rock Radio) i Internecie – z wykorzystaniem portali horyzontalnych, wyszukiwarek i mediów społecznościowych. Twarzą kampanii i platformy komunikacyjnej Cyfrowego Polsatu został Krzysztof Ibisz, powszechnie znany i lubiany prezenter telewizyjny. Działania promują nowy wymiar rozrywki w Cyfrowym Polsacie wraz z nowym dekoderem EVOBOX PVR i serwisem Cyfrowy Polsat GO.
Autorami kampanii telewizyjnej są Marek Górski i Jakub Kopiczyński z agencji Grey, za reżyserię odpowiada Mariusz Palej. Spoty wyprodukowała TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiada Chimney Pot, a udźwiękowienie zrealizowało Studio Zet. Media zakupiła agencja Vizeum.
Prezentacja:
Komentarze / 20
Dodaj komentarz-
ChcemyEleven pisze: 2016-03-15 14:40Lajkujcie tę stronę: https://facebook.com/Chcemy-Eleven-Sports-w-CP-174860876231327/ Chcemy Eleven Sports w CP!!!-3
-
Bombelek pisze: 2016-03-15 14:41Cyfrowy Polsat GO rządzi! Lepsze od NC+GO. CP oby tak dalej jeszcze tylko dodajcie nowe kanały :)-3
-
sedzia20 pisze: 2016-03-15 15:40Wszystko ładnie, pięknie, tylko nie ma co oglądać w tym CP heh, nawet Elevenów nie ma, nie mówiąc o innych sportach - z całym szacunkiem, ale Puchar Polski to ciut mało ;) UPC RULEZ!1
-
yen pisze: 2016-03-15 15:43Dla abonentów powinno być za darmo już i tak płacimy za ich Internet telefon i telewizję mam tę trzy usługi i co mam jeszcze płacić by oglądać na telefonie ? Trochę przesadzili !!2
-
Fanplusa pisze: 2016-03-15 15:59Hmm.... tylko żeby to oglądać trzeba posiadać łącze o prędkości min 2mb niestety Plus i CP niedysponuje taka prędkością w większej części kraju trochę jeżdżę po miastach i między 10-17 często nie ma 1mb a 200-300kb/s0
-
Olek pisze: 2016-03-15 16:44Przedłużyłem umowę na 2 lata w grudniu i nie mogę korzystać z tej usługi na telefonie. Co za nonsens aby blokować to obecnym abonentom którzy mają aktualną umowę!1
-
Rkbits pisze: 2016-03-15 17:36I dlatego nc+ jest górą, bezpłatne i wszyscy zadowoleni ;)2
-
Mariusz pisze: 2016-03-15 23:01Czy to oznacza, że na dekoderze wyłączą mi dostęp do IPLA? W abonamencie mam IPLA MIX Czy w związku z usunięciem tej usługi z dekodera mam podstawę do rozwiązania umowy bez konsekwencji?0
-
Qba_72 pisze: 2016-03-16 06:23Umowa podpisana tydzień temu. Najwyższy pakiet obejmujący wszystkie opcje. On Go nie działa mobilnie pewnie trzeba płacić dodatkowo 5 PLN. Powinno być już darmowe. Przesadzili. Pozdrawiam.0
-
Mariusz pisze: 2016-03-16 07:32Qba_72: nie do końca :) Najpierw aneks na 24 miesiące. Niby nic, ale stracisz 6-miesięczny okres bez płacenia abonamentu :) Więc w Twoim wypadku będzie to koszt 99złx6miesięcy+5zł*24. Ale w zależności jak zawarłeś umowę - może masz szansę jeszcze ją wypowiedzieć :)0
-
maciej.z pisze: 2016-03-16 10:06Dodaliśmy prezentacje bezpośrednio do newsa0
-
Darek pisze: 2016-03-16 13:43Ogólnie na pewno na plus, choć podejrzewam, że jeszcze co nieco będzie do zmiany - np. pomysł na to, co z tymi, którzy mają wykupioną iplę. No ale tak na pierwszy rzut oka to cp go wygląda bardzo fajnie.0
-
Roman pisze: 2016-03-16 14:36Nie ma co wieszać psów na dzień dobry. Dla mnie - biorąc pod uwagę charakter mojej pracy - to kolejna dobra oferta do wyboru. A te 5 złotych to przecież żadne pieniądze - można spróbować i zobaczyć jak to działa, wygląda dość ciekawie i spełnia moje oczekiwania. Na pewno spróbuje.0
-
Cyrwus pisze: 2016-03-16 22:47Z Krzychem jako twarz kampanii to lekkie przegięcie, mogli dać Sykut. Co do samej aplikacji - świetna decyzja polsatu, bo dzisiaj każdy korzysta z urządzeń przenośnych.0
-
Tv za fre pisze: 2016-03-20 06:23Po co płacić jak tv jest darmowa w internecie-1
-
Axel pisze: 2016-03-21 13:30Póki co, apka na androidzie działa fatalnie. Obraz się wielokrotnie wiesza albo wyświetla komunikat problem z połączeniem internetowym, mimo, że prędkości jest w granicach 60 Mb. Buforowanie trwa czasami bardzo długo. IPLA działa o wiele płynniej. Sam pomysł jest OK i mam nadzieję, że te wady zostaną wkrótce usunięte.1
-
Axel pisze: 2016-03-21 13:31Dodam tylko, że sprawdzane było na LG stylu i tablecie galaxy tab4, jeden android 6.0 drugi 5.10
-
BABA pisze: 2016-05-30 12:37a kiedy aplikacja dostepna będzie na Windows Phone?!!!1
-
JaRa pisze: 2016-06-12 10:49Podpisałam umowę, zapłaciłam już + 5 zł. Konsultantka o wszystkim poinformowała, tylko nie o tym, że nie ma aplikacji cyfrowy polsat go na iOS - iPady, iPhone. Gdzieś przeglądając strony mignęła mi informacja, że "niedługo". A niedługo to kiedy?1
-
Wrocławianin79 pisze: 2016-07-14 09:21ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSZYSTKIM CYFROWY POLSAT BO TO JEDNA WIELKA NIEDORÓBKA. CP on the GO to wielka lipa. Cały CP to jedno wielkie nieporozumienie. Zrezygnowaliśmy z NC+ na rzecz CP, i od kwietnia 2016 borykamy się z ciągłymi problemami. Pomimo podpisania umowy na konkretny pakiet usług od samego początku usługa CP On the GO nie może być uruchomiona bo...jak to powiedział konsultant na infolinii... stracę wszystkie rabaty!!! WHY??? Kontakt z iCOK (BOK) to też jakaś lipa. W takiej organizacji rzekomo ktoś personalnie/jednoosobowo odpowiada za zgłoszoną reklamację!!! SIC!!! od kwietnia mija właśnie 3 miesiące (według CP ponad miesiąc od "ostatniego zgłoszenia" 8 czerwca 2016) tak czy inaczej gdyby nie moje próby kontaktu z działem reklamacji to pewnie nikt by palcem w bucie nie kiwnął. Sprawa na dzień dzisiejszy dalej nie jest rozwiązana...na szczęście jeszcze mam okres bez opłat...a może dlatego mnie tak olewają!-1