Face ID w Banku Pocztowym

Drukuj
Face ID w EnveloBank
Face ID w EnveloBank

Z myślą o użytkownikach urządzeń firmy Apple Bank Pocztowy udostępni w swojej aplikacji mobilnej EnveloBank autoryzację za pomocą technologii FaceID – możliwość logowania i zatwierdzania przelewów poprzez biometryczne rozpoznawanie twarzy klienta.

W najbliższych dniach użytkownicy tabletów i telefonów pracujących na systemach iOS będą mogli logować się do bankowości mobilnej EnveloBank i zatwierdzać przelewy do 1000 złotych za pomocą FaceID

Technologia oparta jest na działaniu aparatu TrueDepth, który, dzięki możliwości analizy ponad 30 000 mikroskopijnych punktów, pozwala stworzyć szczegółową mapę twarzy, unikalną dla każdego. 

Aby skorzystać z funkcji FaceID w bankowości mobilnej Banku Pocztowego należy zdefiniować swoją mapę twarzy na telefonie bądź tablecie firmy Apple, zalogować się do najnowszej wersji aplikacji EnveloBank, a następnie w menu Ustawienia, w zakładce Logowanie i autoryzacja, wybrać opcję Autoryzacja FaceID i zatwierdzić wybór kodem PIN. Ze względów bezpieczeństwa, w przypadku trudności z rozpoznaniem twarzy użytkownika przy pomocy FaceID aplikacja EnveloBanku poprosi o dodatkową autoryzację z użyciem kodu PIN.

Możliwość uwierzytelnienia z wykorzystaniem metody rozpoznawania twarzy dostępna jest wyłącznie w najnowszej wersji aplikacji EnveloBank dla urządzeń z systemem iOS wyposażonych w funkcję FaceID: telefonach iPhone X, XR, XS, XS Max, 11 , 11 Pro, 11 Pro Max oraz tabletach iPad Pro 11 cali oraz Pro 12,9 cali (3. generacji)

Z myślą o klientach bankowości internetowych EnveloBank oraz Pocztowy24, Bank wprowadzi również prostsze sposoby logowania.

Dodatkowa autoryzacja przy logowaniu, za pomocą kodu SMS lub Certyfikatu wymagana będzie jedynie raz na 90 dni.

Ze względów bezpieczeństwa, system będzie mógł poprosić o dodatkową autoryzację np. w sytuacji, gdy użytkownik będzie chciał uzyskać dostęp do historii transakcji sprzed 3 miesięcy.

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0