Anna i Robert Lewandowscy w świątecznej kampanii Huawei

Drukuj
Anna i Robert Lewandowscy
Anna i Robert Lewandowscy

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii marketingowej Huawei, w której wzięli udział Anna i Robert Lewandowscy.

Kampania obejmuje promocję najnowszych słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3, smartwatcha Watch GT 2, a także serii smartfonów P30.

Od 1 grudnia w telewizji emitowane są trzy 15-sekundowe spoty z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich.

Kolejne elementy świątecznej komunikacji to kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych oraz w warszawskim metrze. 

Spot z Huawei FreeBuds 3: 

 

Spot z Huawei Watch GT 2:

Spot ze smartfonami z serii P30:

Świąteczna komunikacja Huawei wystartowała tydzień po premierze wizerunkowej części kampanii „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Twarzą tej części kampanii jest ambasador marki Robert Lewandowski. Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Szczegóły tutaj.

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0